1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Etizolam blotters

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Practuna, 12 jun 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Practuna

Practuna Experimenterende gebruiker

Hallo mensen,

Ik weet dat er geen vendors en prijzen mogen genoemd worden enz, maar mijn vraag is: zijn de meeste Etizolam blotters nep?
    Zit te twijfelen of ik het zou wagen Etizolam blotters (2,5mg per stuk) te bestellen. Maar ben bang dat je gewoon weer genaaid word :thinking:

Fmp stoffen etc zijn wel gewoon ok tot nu toe maar benzo's ben ik vaak bij genept :(
    Etizolam poeders vind je niet zo snel meer, misschien is dat met een rede?

Laatst bewerkt: 12 jun 2018
  2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb eigenlijk nog nooit van neppe etizolam pillen of blotters gehoord, dus lijkt niet echt een ding te zijn.

3. Practuna

Ok, zal toch nog eens een poging wagen, zou het eigenlijk niet moeten doen maar fack it :laughing:
    Geld weg is wel zonde natuurlijk, maar ik heb wel iets meer vertrouwen gekregen in deze vendor na een paar bestellingen.

4. Practuna

Zit nu toch te twijfelen om die gok te wagen, ik spaar al een hele tijd mijn Temazepam op.. 30 Gelcaps van 20mg per maand. Eerst nam ik meestal 20mg na recreatief dex gebruik of andere stimulanten om in slaap te komen, heb het een paar keer wel eens geprobeerd recreatief te gebruiken (alleen temazepam dus), dat is wel ok i guess maar niet zo veel aan.

Sinds kort kwam ik er achter dat het vooral lekker is om een paar temazepam verspreid over de dag te combineren met
    2-FMA. Maarja Temazepam heb ik dus, en phenibut combineer ik in lage doseringen ook wel eens met stimulants, 2 dagen in de week max. Phenibut alleen gebruiken is net zoals temazepam ook niet veel aan, word er zelfs wat gedemotiveerd van zelfs op hele lage doseringen.

Maar goed, ik weet dat Etizolam zeker verslavend is net als 'gewone benzo's' maar iets minder? En etizolam onderdrukt meer angst/spanning zonder veel sederen en afvlakking van prettige emoties? Zou het beter dan Temazepam zijn voor sociale situatie's in lage doseringen?

Het zal m'n leven niet 'makkelijker' maken op lange termijn snap ik, weet dat ik al lang verkeerd bezig ben :P

5. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Als jij het niet gehoord hebt, zal het inderdaad vast geen ding zijn. :grin:

Psychedelibee vindt dit leuk.
  6. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb relatief weinig ervaring met benzo's dus ben denk ik niet de aangewezen persoon om je vragen tot in detail te beantwoorden, maar ik heb net wel de laatste tijd enige ervaring opgedaan met etizolam (blotters, 4 mg).

Zelf vind ik etizolam juist wel vrij sederend, maar misschien is dit dosisafhankelijk. Ik gebruik het namelijk ook wel puur functioneel, dus om te slapen (sporadisch bij slaapproblemen of na uppers) en heb gemerkt dat 2 mg dan voor mij ideaal is, in mijn geval dus een half zegeltje. Ik zou daarop wel wakker kunnen blijven als ik zou willen, maar er is op deze dosis toch echt wel een duidelijk merkbare suffe luiheid. Iets wat ik veel minder had bij zowel lorazepam als oxazepam - de twee enige andere benzo's die ik ooit heb gehad, die waren een stuk minder sederend/minder bewust merkbaar aanwezig, maar waarschijnlijk dus verhoudingsgewijs ook wel gewoon lager in dosering. Ik ga binnenkort flunitrazolam proberen (heb het liggen, nog niet aan toegekomen), maar dit schijnt heavy stuff te zijn dus waarschijnlijk valt het sederende effect van etizolam daar dan weer bij in het niet.

Ik heb trouwens inderdaad ook ooit ergens gelezen dat etizolam wat minder verslavingspotentieel heeft dan de traditionele benzo's, maar weet niet of ik dat moet geloven. Ik zie niet zo goed in waarom dat zo zou zijn. Door de korte werking is het heel makkelijk 'effe tussendoor' te gebruiken. Als je 't mij vraagt is dit gewoon een zwaar verslavend middel. Pas ermee op, zeker de combi met stimulanten is zeer tricky.

7. Psychedelibee

Precies dit, juist de kortwerkende duur maakt het potentieel eerder meer verslavend dan minder.

8. Psychedelibee

Klinkt misschien wat arrogant zoals ik het zei, maar ken de RC markt behoorlijk goed. Ik zal er niet mijn handen voor in het vuur steken, maar het feit dat ik het nog nooit gehoord heb zegt wel iets.

ZERO- vindt dit leuk.
  9. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen wanneer je flunitrazolam geprobeerd hebt, aangezien ik overweeg om dit aan te schaffen. Doordat het wateroplosbaar is, kan het als neusspray ingenomen worden wat de inwerktijd aanzienlijk verkort en "titreren op geleide van effect" makkelijker maakt.

Roze olifant vindt dit leuk.
  10. Roze olifant

Ik zal als ik eraan denk wel even sturen wat ik ervan vond als ik het getest heb! Dat het wateroplosbaar is wist ik niet, klinkt handig die neusspray.

Lysergine vindt dit leuk.
  11. Psychedelibee

Dit spul is sublinguaal al een enorme klap in je gezicht, dus vraag me af of nassaal dan heel chill is. Wees voorzichtig met doseren mocht je dat ooit doen, is echt geen kinderspel.

12. Roze olifant

Zo enorm potent ja, really? Nou ja, ik zal zelf sowieso eerst met stukjes zegel aan de gang gaan en ga eerst ook nog wel e.e.a. over lezen, geen zin in nare verrassingen met dit spul, dat vind ik het niet waard. Sowieso vind ik die blotters tot nu toe eigenlijk prima werken, bij etizolam dan, relatief makkelijk zelf de dosering aanpassen door dat zegeltje in vier te knippen.

13. Psychedelibee

Herinner me als je er mee aan de slag gaat even, dan kan ik mijn doseringen even terug zoeken in mijn administratie.

Het ging in ieder geval ongeveer zo. Ik begon met een voorzichtige dosering en na een uur was ik al best zwaar onder invloed, uiteraard leek het mij op dat moment een goed idee om de dosering nog eens te verdubbelen en toen werd ik de volgende ochtend wakker op de bank. Kon me weinig meer herinneren na het herdoseren eigenlijk.

Ik heb bijna alle benzo's inmiddels wel eens gebruikt en kan altijd op hoge doseringen nog wel wakker blijven als ik er moeite voor doe, maar hierbij ging ik gewoon knockout.

Laatst bewerkt: 14 jun 2018
  14. Practuna

Heb nog een vraagje maar twijfelde of ik wel nog een apart topic daar voor zou mogen maken, gaat om Etizolam.

Heb maar pellets gekocht, 200x 1mg. Ze zijn klein, wit, zien er netjes uit, maar er staat LL op de pellets.

Heeft iemand ooit zulke Etizolam pilletjes gezien? Snap het niet want LL is geen afkorting voor de vendor zelf, is het een bepaald merk ofzo?

EDIT: Heb net ééntje gekauwd, best hard zijn ze, en een wat raar plakachtig gevoel. Ik kon niks proefen maar Etizolam (als dit echt etizolam is) smaakt letterlijk nergens naar dacht ik?

Laatst bewerkt: 16 jun 2018
  15. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Initialen van een bron die enkele RCs indirect op de markt brengt, 2C-B-FLY en LSD analogen komen o.a. van deze bron. Ze hebben recent groots aangekondigd een nieuwe synthese route voor 1P Lysergamide analogen te hebben ontwikkeld. Aangezien sourcing niet is toegestaan kan ik er verder niet op ingaan.

16. Practuna

Ok, nou ik ben heel tevreden over deze pellets, ze zijn wel degelijk echt, word er wat losser van en relaxed.

2mg geeft voor mij trouwens al een sterk effect.
    En ben dit keer niet als een idioot gaan zitten herdoseren en vervolgens op forums gaan posten, in wartaal, dat het niet werkt xD (jaar geleden ofzo)

EDIT: Oh en had trouwens 100mg poedervorm besteld van andere vender maar dacht dat ik gescamt was.. die lag nu gelijk ook op de mat. Best wel dom want ik kan niet zoveel met poeder xD

Laatst bewerkt: 16 jun 2018
  17. Lysergine

Oplossen in propyleenglycol of 96% alcohol zoals Navimer (hoewel sterke drank eventueel ook kan, maar minder elegant is) om volumetrisch te doseren is de enige veilige optie met etizolam poeder. Een paar milligram nauwkeurig afwegen op een weegschaal gaat immers niet.

18. Roze olifant

Mooi dat ze doen wat ze moeten doen. :) Maar 2 mg is ook al een behoorlijke dosis voor etizolam zonder (veel) tolerantie. Ik voel die ook aardig zitten in ieder geval. Echt de ideale slaapdosis, daarvoor nog een uurtje cosy chillen. ^^ Als ik dan op whatsapp met mensen praat gaat dat nog prima, maar ik moet wel wat meer moeite doen, alles wordt net wat waziger. Bij doseringen onder de 2 mg valt dat echte slaperige en warrige voor mij grotendeels weg. Daarboven worden die effecten uiteraard sterker, maar aangezien ik dat niet perse enorm boeiend of wenselijk vind, hou ik het nu ik dit middel een beetje ken eigenlijk altijd bij die 2 mg. Ben wel benieuwd waar de ‘sweet spot’ ligt voor anderen, ligt natuurlijk ook aan het doel van gebruik.

Ik heb zelf ook toevallig deze week nieuwe eti’s binnen gekregen (andere vendor dan vorige keer) en deze voelen een stuk heftiger aan dan m’n vorige zegeltjes, bij wat eigenlijk dezelfde dosis zou moeten zijn! Kan dus ook nog verschillen, of ik moet me dat verbeelden.

19. Lysergine

0.5 mg Geeft duidelijk merkbare anxiolyse hoewel niet alle zorgen onderdrukt worden. Iets meer staren, iets trager, geheugen ook iets minder. Het is duidelijk dat het wat doet, maar de effecten zijn licht en voor een ander is het onzichtbaar dat ik iets genomen heb.
    1 mg Genomen wanneer ik uitgerust ben, is vergelijkbaar met 0.5 mg alleen dan wat sterker in effect en meer sederend, hoewel ik niet per se hoef te slapen. Het heeft recreatieve waarde die jammer genoeg kort aanhoudt. Wanneer ik moe ben en net te onrustig ben om te slapen, kan 1 mg dat duwtje geven om de slaap te vatten.
    1.5 mg Is meestal voldoende om te slapen wanneer ik op moment van inname niet moe ben en een beetje mijn best doe. Met wat moeite zou ik misschien wakker kunnen blijven.

Ik gebruik farmaceutische etilaam-1 tabletten ipv de reguliere "pellets" die veelal in amateurlaboratoria geperst worden en daardoor een onzekere consistentie hebben.

20. Roze olifant

Thanks voor je reactie! Op basis hiervan denk ik dat ik het dan misschien toch nog eens op iets lagere dosis ga proberen. Mijn vorige zegels waren 4 mg gedoseerd, een kwartje is dan al best wel mini, 0.5 mg niet echt meer een serieuze optie. De exemplaren die ik nu heb zijn 2.5 mg dus dat maakt het wat makkelijker, die eventuele onzekere consistentie (blijkbaar) inderdaad daargelaten...

Tabletten klinkt beter, heb je het idee dat het dan een stuk later werkt of maakt dat niet zo heel veel uit?

21. Lysergine

De onset is oraal misschien iets langer dan sublinguaal, maar veel zal dat niet zijn. Etilaam tabletjes zijn beschikbaar in twee vormen: reguliere tabletten die je dus oraal inslikt en smelttabletten die dus sublinguaal genomen worden. Mocht je dus de sublinguale route prettiger vinden, dan kun je de smelttabletten nemen en anders de normale tabletten voor de orale route. Blotters van vier milligram lijken me wel erg sterk gedoseerd en daarmee onpraktisch voor iemand zonder tolerantie.

Het kan zeker lonend zijn om de laagst mogelijke effectieve dosis te zoeken. Scheelt tolerantie en kosten. Naarmate je lager doseert, moet je echter wel meer moeite doen om te slapen, omdat de sedatie minder dwingend is. Echt in bed liggen met ogen dicht dus, ook al had je makkelijk wakker kunnen blijven.

22. Practuna

Etizolam is echt apart spul 0.o (benzo's over het algemeen wel, denk ik.)
    Als je verwacht dat je geen sociale angst meer hebt, en je je lekker voelt wanneer je etizolam slikt zit je er naast, best wel dom om dat te denken eigenlijk. Maarja.. het maakt situatie's soms dus wel wat makelijker/draagzamer MITS je niet te veel neemt, want.. nou ja jullie weten het wel, dan kun je ineens geen normaal gesprek meer voeren. Je vergeet alle woorden en soms vergeet je zelfs waar je het over had of wat je wou doen xD

Dan is het niet zo leuk meer, nou gebruik ik er op dit moment 2-FMA bij (slecht idee, weet ik). Geeft een vervelend effect als je te veel etizolam combineerd. Door de 2-FMA wil ik vaak gewoon gezellig praten, contact maken.. maar met een wat te hoge dosering etizolam, helpt het niet alleen meer wat met sociale angst en de ongewenste effecten van stimulanten, het maakt je wat vrolijk maar vergeet alles, je hebt veel enegie maar je kan gewoon niet meer normaal denken.

Nou ben ik benieuwd of ik op dit moment eigenlijk al bezig ben met een blackout.. ik schrijf op een briefje dat ik dit gepost heb dan kom ik er morgen wel achter :sweatsmile:

23. Snuffbullet

Snuffbullet Newbie

Zelf heb ik Etizest-1 (consort) gehad (1mg)
    Net als bij etilaam in 2 versies verkrijgbaar MD (mouth dissolving) en gewone roze pallets.

Beiden kunnen prima onder de tong alleen smaken de non-MD pallets een beetje vreemd maar niet vies.
    Sublingual Werkt naar mijn idee wel sneller en voelt wat sterker maar dat kan placebo zijn.

Heb een tijd terug bij een NL'e vendor blotters gehaald van 2mg.
    En deze werken prima! Etizest-1 is wel sterker naar mijn idee (wanneer je van beiden 1mg neemt)
    Ook werkt etizest-1 sneller en is heel wat meer aanwezig in de ochtend.

Na flink doorhalen werkt etizest ook een stukje effectiever :wink:

Laden...