• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Etizolam, eerste benzo ervaring.

Grimm

Experimenterende gebruiker
Waar: Thuis
Wat: Amphetamine sulfaat en etizolam
Hoeveel: +- 40 mg speed en 1,5 mg etizolam
Hoe: Oraal

Dosering:
T-14:00 = 10 mg speed
T-10:00 = 10 mg speed
T-6:00 = 10 mg speed
T-2:00 = 10 mg speed
T+0:00 = 0,5 mg etizolam
T+3:00 = 1,0 mg etizolam

Ik had om te studeren amphetamine sulfaat gebruikt, met redelijk goede resulaten. Toevallig had ik op dezelfde dag etizolam binnen gekregen. Omdat ik meestal na het gebruik van zelfs kleine hoeveelheden speed heel slecht slaap, leek het me een ideale gelegenheid om etizolam uit te testen. Ik had van die blauwe 1 mg pilletjes.

Op een gegeven moment voelde ik me een beetje gespannen door de speed. Normaal los ik dat op met een paar slokjes bier of met wat l-theanine, maar ik dacht: laat ik de etizolam eens testen. Om maar voorzichtig te beginnen pakte ik 0,5 mg. Ik merkte er niet heel veel van, alhoewel ik me daarna niet meer gespannen of 'speedy' voelde. Maar toen ik even frisse lucht ging scheppen door te fietsen, kwam ik erachter dat ik niet zo goed zonder handen kon fietsen, wat ik normaal probleemloos kan. Ook merkte ik dat de pep focus iets gedempt was, en verder voelde ik me wel aangenaam.

Toen ik op een gegeven moment besloot te gaan slapen, pakte ik 1,0 mg etizolam erbij, die kauwde ik eerst kapot en liet een minuutje onder mijn tong liggen en slikte het toen door. Heel mijn bakkes was helemaal blauw.

Nog geen 10 minuten na inname van het pilletje begin ik effecten te merken. Mijn hoofd is opeens heel leeg, ik voelde me een stuk slomer, en had het gevoel in te sukkelen. Ik had duidelijk meer moeite met het houden van balans, mijn bewegingen waren lomper en ik moest een keer opletten dat ik niet omviel. Verder voelde ik me gewoon erg aangenaam en zorgeloos, maar niet euforisch ofzo. Ik ging in bed liggen, en viel binnen heel korte tijd in slaap.

Ik werd 8 uur later wakker toen de wekker ging, en voelde nog wat na-effecten van de etizolam, alsof het nog net niet helemaal uitgewerkt was. Verder voel ik me helemaal fris en fit, gewoon een goede nachtrust.

Concluse:
Voor herhaling vatbaar. Werkt erg goed met het in slaap komen na uppers. Ik ga waarschijnlijk een keer op een vrije dag een dosering van 2 mg proberen voor recreatieve doeleinden, maar ik verwacht dat ik dit vooral ga gebruiken om in slaap te komen op festivals en dergelijke.

Fool

Badass junkie
Etizolam, toch een vrij euforische benzo. Als je deze recreatief gebruikt, dan is de combi met een béétje alcohol heel erg aan te raden. Versterkt het heerlijk. Ik merk zonder tolerantie van 2mg etizolam en een paar biertjes wel een significant effect. :hearteyes:

Stel wel regels voor jezelf op, benzo's kunnen heel snel een gewoonte worden. :wink:

Tetsuo

Belezen gebruiker
een keer etizolam gedaan, en vind het toch wel het verslavendste middel wat ik ooit heb gebruikt.

Grimm

Experimenterende gebruiker
Fool zei:
Etizolam, toch een vrij euforische benzo. Als je deze recreatief gebruikt, dan is de combi met een béétje alcohol heel erg aan te raden. Versterkt het heerlijk. Ik merk zonder tolerantie van 2mg etizolam en een paar biertjes wel een significant effect. :hearteyes:

Stel wel regels voor jezelf op, benzo's kunnen heel snel een gewoonte worden. :wink:

Ik ga zelf HEEL snel blackout op alcohol alleen, maar ben wel benieuwd naar de combo. Belachelijk hoe dit spul je grenzen verlaagt. Ik pak er 1 om te slapen, voel me goed, denk: nog eentje kan er wel bij. Ik zit nu naar dat buisje te staren van: "hmm, een derde kan geen kwaad" Is dat altijd met benzos?

Tetsuo

Belezen gebruiker
Heb het alleen met etizolam, maar zou je aanraden om er echt mee op te passen. De ontwenning heeft echt hele nare bijwerkingen.

Fool

Badass junkie
Grimm zei:
Ik ga zelf HEEL snel blackout op alcohol alleen, maar ben wel benieuwd naar de combo. Belachelijk hoe dit spul je grenzen verlaagt. Ik pak er 1 om te slapen, voel me goed, denk: nog eentje kan er wel bij. Ik zit nu naar dat buisje te staren van: "hmm, een derde kan geen kwaad" Is dat altijd met benzos?
Ja, dat is een bekend verschijnsel waar vrij veel mensen last van hebben. Bij Etizolam heb ik dat zelf niet zozeer, tot nu toe heb ik dit probleem eigenlijk alleen met diclazepam gehad. Dat eindigde alleen in een andere RC.....

Maargoed, daarom moet je vóór je gebruik ook regels op gaan stellen en als je het neemt om te gaan slapen ook gaan liggen met je ogen dicht, om ook daadwerkelijk zo snel mogelijk in slaap te vallen.

Bovenaan