Etizolam - ervaringen?

MDMAZIING

Badass junkie
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Etizolam hebben?
Goede dosis voor recreatiefe waarden? Effecten? Euforie etc?
Wat is het beste, Pellets of poeder?

Thanks! :)

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
jaman ik heb het een tijdje misbruikt, dus zeker wel ervaring mee. ik heb 50 stuks opgemaakt in 6 dagen zonder grappe.
heerlijke benzo en hoge recreatieve waarde. lekker met een jointje erbij. Etizolam is naar mijn mening ook het minst slaapwekkend van alle

Incubi666

Belezen gebruiker
Etizolam ook gebruikt geeft best wel een euforie maar niet echt een hele grote wel aardig. Wel minder slaapverwekkend idd. Clonazolam 0.5 Ach pakte daar 4 a 5 v a n ipv diazepam merkte er weinig van. Net asld diclazepam of flub. Ook 3 a 4 per keer van 8mg merkte daar ook niet veel van maar was voordat ik contact zocht met ggz tegen de angstaanvallen wilde toen zelf dokter spelen.

MDMAZIING

Badass junkie
Etizolam ook gebruikt geeft best wel een euforie maar niet echt een hele grote wel aardig. Wel minder slaapverwekkend idd. Clonazolam 0.5 Ach pakte daar 4 a 5 v a n ipv diazepam merkte er weinig van. Net asld diclazepam of flub. Ook 3 a 4 per keer van 8mg merkte daar ook niet veel van maar was voordat ik contact zocht met ggz tegen de angstaanvallen wilde toen zelf dokter spelen.
Wat zou een goeie dosis zijn om etizolam recreatief te nemen?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Staat in de link van psychonautwiki die ik je gaf:

Threshold 0.2 - 0.5 mg
Light 0.5 - 1 mg
Common 1 - 2 mg
Strong 2 - 5 mg
Heavy 5 mg +

1. treshold is de minimale hoeveelheid waarvan je 'iets' merkt
2. ik neem aan dat bovenstaande zonder tolerantie is

Bij het uitproberen van een nieuwe stof is het raadzaam om de eerste keer een erg lage dosering te nemen om te testen of je niet alergisch of overgevoelig bent voor de stof in kwestie.

Hoxyz

Experimenterende gebruiker
Heb nooit echt recreatieve waarde ondervonden van etizolam, doet bij mij iig bijzonder weinig. Ik gebruik het alleen na een feest wanneer ik geen echte benzo's heb/wil gebruiken. Vaak een mg of 2-4.

Pellets en blotters zijn wat makkelijker doseren dan poeder uiteraard. Voor de rest is het hetzelfde.

Bovenaan