euforie wiet

Robotnr1

Newbie
jo iedereen,

Als ik vroeger een jointje rookte dan werd ik daar licht van en opgewekt, mijn problemen werden lichter en ik was positiever. Maar na een paar jaar blowen werd dat gevoel veranderd in paranoia en dat maakte natuurlijk alles erger. Welke drug zou ik kunnen gebruiken om meer positief te zijn en die op zich vrij weinig risico's met zich meebrengt ?

groeten

greenpower

Bewuste gebruiker
Wat dacht je van een tijdje niks, als het niet meer leuk is zou ik stoppen. Ken iemand die hetzelfde had als jouw, elke dag blowen en zich alleen maar klote erdoor voelen. Hij is toen ook gestopt voor meer als een jaar, nu rookt hij af en toe mee en geniet hij er extra veel van.

Robotnr1

Newbie
ik heb nu 3 jaar geen joint aangeraakt, als ik nog maar een trekje neem kronkel ik helemaal ineen echt niet iets om het risico voor te wagen. Ik wil gewoon een warm gevoel, inzicht, vrij zijn, blij zijn.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Je zou kunnen proberen alleen nog maar hasj te roken, dat wil nog wel eens schelen in paranoia, ik weet niet wat je al geprobeerd hebt?

En qua andere drugs, hoe vaak wil je gebruiken? Als het maar voor af en toe is zou ik zeggen pak om de zoveel tijd een pilletje op een leuk feest.

Robotnr1

Newbie
mdma is inderdaad zalig!
maar ik kan echt niet tegen de crash :P. Liever een drug waar je na de uitwerking ook nog goed van voelt.

TrippyShit

Badass junkie
BlackRobBlunt heeft een hele goeie. Ik maak namelijk PRECIES hetzelfde als jou mee. Na gestopt te zijn met elke dag blowen wordt ik van wiet tegenwoordig vaak flink paranoia. Ik rook afentoe nog wel eens hasj. Dit scheelt echt enorm in het para gebeuren. Je wordt gewoon relaxt, lacherig. Probeer dat eens!

Robotnr1

Newbie
hmm misschien wel het proberen waard, terwijl ik wel al veel hasj gerookt heb hoor. Ik denk dat ik het gewoon ga laten. misschien keta?

buzzrider

Wijs gebruiker
Alvast veel succes, de miserie van de ene drug oplossen door met een andere te beginnen :P

Ik raad je aan van gwn even niets te doen, je zal meer energie hebben en je minder paranoia voelen. En daarna kan een occasionele joint zo veel beter smaken :wink:

TrippyShit

Badass junkie
buzzrider zei:
Robotnr1 zei:
man man ik was zo goed stoned vroeger
dan zal je na even te stoppen weer even stoned worden als in het begin. ok, niet zoals de eerste joint maar probeer het eens ?

Idd, maar ik moet zeggen dat ik tegenwoordig echt weer helemaal van de kaart ben als ik blow. Echt niet normaal meer :P Daarom doe ik het ook niet zo vaak meer, niet elk weekend zin in :grin:

Maar idd, gewoon tijdje stoppen. Heb je toch zin om te blowen, rook dan afentoe eens wat hasj.
Een andere (hard)drug nemen om het op te lossen is geen optie. Zeker niet voor elke dag. Uiteindelijk zal je ook van die drug de nadelen merken en zo blijf je aan de gang. Drink 1/2 glaasjes alcohol of rook wat hasj. Ook allebei beter om niet elke dag te doen. Maar dat snappen veel mensen pas nadat ze gestopt zijn. En dat snap ik heel goed, had ik ook..

Succes!

_Kat_

Bewuste gebruiker
Je kunt natuurlijk een trip middel proberen, als je toch op het geestverruimende pad wilt blijven. En als je het risico het waard vind kun je Opium proberen, is gewoon wiet maar 1000x sterker. :P

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ja, zijn wel mensen op dit forum die het gebruiken. Maar ik heb het idee alsof je niet helemaal weet wat het risico van Opium is. Het risico is dat je na een paar keer te vaak te hebben gebruikt, je lichamelijk verslaafd raakt aan het spul. Dus af en toe Opium doen is heel goed mogelijk, maar zodra je er een gewoonte van maakt dan loop je het risico dat je lichaam het spul nodig heeft om goed te kunnen functioneren. Dus ik hoop niet dat je van plan was elke dag stoned van de Opium te zijn, dat is namelijk niet zo'n goed idee. :grin: Kijk anders in het Opiaten forum voor meer informatie.

Robotnr1

Newbie
ik kan poppy seed thee maken totaal geen ervaring met HD, waarschijnlijk wel is meegedraaid in men wietjes zonder ik het wist, de effecten varieerden..

cropp

Badass junkie
stop even 2 weken helemaal, en draai een pure blunt met een dikke staaf hash er in

werkt bij mij altijd

anon22

Belezen gebruiker
ghb heeft naar mijn mening 1 van de grootste euforie effecten indien goede kwaliteit gebruikt word en goede dosering en als er VERSTANDIG mee om gegaan kan worden.

SD7

Experimenterende gebruiker
Ja man neem ghb elke keer als het ff slecht gaat, de ideale vervanger voor een joint. :mrgreen:

SD7

Experimenterende gebruiker
Ik word overigens nooit euforisch van hasj, het geeft mij hetzelfde effect als wiet, niet recht kunnen lopen, aandacht kwijt etc etc.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
SD7 zei:
Ja man neem ghb elke keer als het ff slecht gaat, de ideale vervanger voor een joint. :mrgreen:

Lekkere bump.. :rolleyes: Bijna drie jaar oud topic..

Opzich denk ik dat GHB wel redelijk in de buurt zou komen van de door de TS gewenste effecten.
Of drugsgebruik op die manier uberhaupt verstandig is denk ik niet...

Bovenaan