euh,paar sos vraagjes...

Frisko

Badass junkie
euh als 1ste...

sos krijg je in een soort wannabe zakje wat dicht geknoopt is....
zo een stukje diepvrieszak of whatever...
maar ik heb in duitsland iemand geweten toen we eens op stap gingen,in club u60311...
nou daar was dus iemand van iran die vroeg of we coke namen,(wij hadden zelf onze coke op de heenweg al opgesnoven) dus wij zeiden ja...
ff met die kerel ergens gezeten,haalt ie ineens een zakje boven,...
LA NUMERO UNO COCAINA zei ie de ganse tijd...
hij legt 3 mini lijntjes van ongeveer 4 a 5 cm lang voor hem,mij en nog een vriend van me,
ik snuif die lijn,1ste 5 min niks,daarna mijn keel,half gezicht,tanden,gehemelte volledig verdoofd,na 15 min sloeg het tegoei in en voelde ik me ja euh gewoon wOoOoOoOoOooOwwwww :grin: :grin:
NOOIT of te NOOIT heb ik ooit zo goeie sos gehad!!!
het was echt net zand in mn mond met een dikke coke smaak,echt allemaal kleine korreltjes!!!

naja om dit verhaal af te sluiten mijn vragen :

was dit gewoon echt goeie Coke of iets anders,(want ik heb nog nooit coke gehad die net zand was in je mond...en heb nochtans ook al flakes gehad enz.)??

en als 2de :
ik heb altijd gehoord(maar nog nooit geprobeerd)
dat coke in een zakje(luchtdicht wiet of speedzakje) begint te zweten????
is dit waar of kan ik het gewoon het zakje in pleuren????

thx alvast en sorry voor het lange verhaal,de goeie coke toen is het wel waard :wink: :grin: :grin: :wave: :wave: :hearteyes:

Frisko

Badass junkie
bleh,mijn verhaal/vraag kwestie in het begin klopt van geen kanten zie ik :mrgreen: :mrgreen:

mjah,zal ook wel aan de sos liggen die ik nu heb,is ook retegoed :grin: :grin: :grin: :stoned:

Bovenaan