Even APK keuring doen..

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb dus gehoord dat in APK (wordt verkocht als slijpspul voor messen en scharen) van de smartshop 4-FMP zit, maar ik hoor ook wel eens methylone, piperazines, en zelfs dexamfetamine. Ik vraag me nou af wat echt waar is, meestal hoor ik 4-FMP, en bij de smartshop word ik ook niet veel wijzer...

Hoeveel zit er nou in? En wie heeft er eigenlijk ervaring met dit goedje? Hoeveel heb je genomen, en hoe was het?

CHIASME

Belezen gebruiker
Hoe vaker je het op een forum zet hoe sneller het weggaat man, niet dat ik het zelf koop hoor voor die belachelijke prijs die smartshops er voor vragen maarja, sommige mensen wel. Zo duur is het niet vergeleken met een avondje zuipen natuurlijk, maar laat het gewoon testen als je wilt weten wat er in zit :) zelf had ik gehoord dat in APK methylone zat maar nooit geprobeerd of verder naar gevraagd.

tomz0r

Badass junkie
Ik heb gehoord BZP. Weet zeker dat het klopt.
4-FMP zou ook in Neyezz zitten zogenaamd, maar dat was ook troep.

Je kan 4-FMP wel online bestellen.

En je hebt het toch laten testen op methylone schreef je? :confused:
Vond het al zo raar.

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Ik heb gehoord BZP. Weet zeker dat het klopt.
4-FMP zou ook in Neyezz zitten zogenaamd, maar dat was ook troep.

Je kan 4-FMP wel online bestellen.

En je hebt het toch laten testen op methylone schreef je? :confused:
Vond het al zo raar.

Nop, heb scent laten testen op methylone (ander product, soort luchtverfrisser), staat als het goed is nog in een oude topic waarop ik heb gereplied. Een buisje dat APK zou zijn (geen etiket, van vriend gekregen) getest op "een derivaat van amfetamine", maar verder geen precieze stof.

Moker

Bewuste gebruiker
die apk is ook 2 keer zo duur als scent(methylone). Misschien dat er dan al iets afvalt?

Bovenaan