Even voorstellen

Archangel

Newbie
Hey,

Ik kwam op julie forum terrecht bij toeval. Ik gebruik al denk 2 jaar niks meer, maar ik vind het wel interessant om erover te lezen vooral de trip verhalen.

Ik heb sinds mijn 14e tot mijn 24e flink wat gebruikt en zal dan ook als ik tijd wat leuke tripverhalen die ik meegemaakt neer gaan zetten. Ik kan jullie ook wat advies geven, niet medisch onderbouwt, maar wat ik weet uit ervaring :grin:

Wat ik heb gebruikt: coke, lsd, speed, lachgas, paddo's, xtc, crack, en alle soorten weed, hasj, salvia you name it. (ik vergeet vast nog meer, maar dat komt wel)

Wat ik mensen zoiezo afraad is combo's te gebruiken. Ik heb 2 jaar geleden een zeer slechte totale paranoia trip meegemaakt die wel een week duurde door van alles door elkaar te gebruiken. Voorheen geen moeite mee, maar deze was overkill. Dus een afrader wat mij betreft. En je kan beter te weinig nemen dan teveel! Ik ken zat gasten, maar ook meiden die beland zijn bij een psychiater, inrichting, maar ook erger zelf tot een hartstilstand!

dus gebruik met mate, en het doe het ook het liefst met maten ivm een badtrip.

Nou goed, ik probeer niemand te laten schrikken, want drugs zijn fun en ik heb dan ook top avonturen meegemaakt en zeer leuke weekenden. Ik hoop dat ik wat kan bijdragen aan het forum.

greetzz :P

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Er is een newbievoorsteltopic hoor in general. maar welkom :wink:

Bovenaan