grr me ex vriend die me vet belazerd heeft, man van 45 toen, die maakte het uit via MSN, terwijl ik dat weekend zei is er iets, hij nee.
Kom je thuis ,ja zegt dieik wil nie verder het schiet niet op( toen was ik niet benzo junkie zo erg hoor)
maar hij sochtends aan het bier he, en mij uitmaken voor van alles.
Ook heb rare verhalen gehoord dat hij geld leent endan verdwijt.
Dat kan kloppen, want hij wou zig nooit inschrijven, en de curators gingen langs bij zijn ouwe vrienden en zwager, wie die blijkbaar ook geld schuldig is.
Nu heeft die mij nooit klaageplukt, maar ik had toen meer te besteden en betaalde wel veel...
Ik deed alles voor hem elk weekend naar Ternzeuzen dikke 2 uur 16 min rijden zonder stoppen en files....
Nu heb ik hem eindelijk de waarheid gezegd, en gaat die alles ontkennen.
Om de lieve vrede te bewaren, heb ik altijd ja ik snap je gezegd, maar mijn hart is gebroken, bij hem durvde ik alles, een gevoel alsof we onoverwinnelijk waren.
Hand in hand door de stad, langs grote groepen marokanen, niks van aantrekken en kussen, niemand zei wat onze aura was zo voelbaar voor omstanders dat ze het niet eens in hun hoofd haalde.
heerlijk was iets te roepen.
Voelde me heerlijke vrij
Achteraf heeft meneer me genaaid gebruikt, was zijn zoveelste toy boy.
Maar goed wat ouder en wat wijze me haren worden grijzer gelul.
Deze wond gaat niet snel helen, maar ik ben wel allerter nu
Kom je thuis ,ja zegt dieik wil nie verder het schiet niet op( toen was ik niet benzo junkie zo erg hoor)
maar hij sochtends aan het bier he, en mij uitmaken voor van alles.
Ook heb rare verhalen gehoord dat hij geld leent endan verdwijt.
Dat kan kloppen, want hij wou zig nooit inschrijven, en de curators gingen langs bij zijn ouwe vrienden en zwager, wie die blijkbaar ook geld schuldig is.
Nu heeft die mij nooit klaageplukt, maar ik had toen meer te besteden en betaalde wel veel...
Ik deed alles voor hem elk weekend naar Ternzeuzen dikke 2 uur 16 min rijden zonder stoppen en files....
Nu heb ik hem eindelijk de waarheid gezegd, en gaat die alles ontkennen.
Om de lieve vrede te bewaren, heb ik altijd ja ik snap je gezegd, maar mijn hart is gebroken, bij hem durvde ik alles, een gevoel alsof we onoverwinnelijk waren.
Hand in hand door de stad, langs grote groepen marokanen, niks van aantrekken en kussen, niemand zei wat onze aura was zo voelbaar voor omstanders dat ze het niet eens in hun hoofd haalde.
heerlijk was iets te roepen.
Voelde me heerlijke vrij
Achteraf heeft meneer me genaaid gebruikt, was zijn zoveelste toy boy.
Maar goed wat ouder en wat wijze me haren worden grijzer gelul.
Deze wond gaat niet snel helen, maar ik ben wel allerter nu