Examen en Wiet

Xtc Bob

Belezen gebruiker
ey iedereen

ik heb een vraag. als ik tijdens de dag leer voor men exame en s'avonds blow vergeet ik dan dinge omdat het men korte geheugen aantast? ik rook al 2 jaar elke dag en normaal stop ik altijd met blowe tijdens de exame ma deze keer heb ik echt geen zin om te stoppe

iem? :wave:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
als ik uit mn eigen ervaring spreek met blowen en dingen onthouden..
lijkt het me verstandiger om niet te blowen voor je examen,,of als je net geleerd hebt..
ik leer zowiezo al slecht,,maar als ik daarna ga blowen, ben ik de voglende dag de helft al weer kwijt,.

succes met je examen.

pieter-b

Wijs gebruiker
zorgde ritalin niet dat men geimiddeld 1 cijfer meer onthouden kan ,..gemiddeld 6 ipv 5 ofzo ?

dus je blowtjes gewoon lekker combineren met ritalin :wink:

maaruh..nu ff serieus.. das dus een teken van geestelijke verslaving hè.. drugs gebruiken op een moment dat je bij je volle verstand weet dat het geen gunstige invloed heeft, met zelfs kans op erg negatieve gevolgen.

gewoon ff tandjes op elkaar.. wat valeriaan in huis halen ofzo om de ergste zucht tegen te gaan (valeriaan wordt geloof ik ook gebuikt voor examenvrees, dus zal wel te combineren zijn met mentale tasks) evt melatonine om in slaap te komen.. wordt je dacht ik iets suffig van, dusals niet nodig, niet doen,..

maargoed..als je toch blowt, blow dan voordat je gaat slapen en niet voor/.tijdens het leren.. dan is het lastiger je hoofd erbij te houden en uiteindelijk dus ook je motivatie... dan kom je dr op je examen achter dat je geen fuck hebt geleerd..
maargoed..
gluck!

mattskovic

Wijs gebruiker
hallo. tijdens het studeren voor mijn examens blow ik niet (omdat ik anders inslaap val in men boeken). na het leren blow ik ook niet en voor het exaam doe ik een kleine jonko dan gaat mijn exaam vlotter en twijfel ik minder hard over mijn vragen. (als ik niet een klein j'tje heb gedaan dan twijfelde ik en als ik toen ik begon met twijfelen kreeg ik een enorme black-out . ergste exaam van mijn leven :( ) maar dat is voor mij persoonlijk ik weet niet hoe het bij jou of bij andere mensen is.

greetz M. :stoned:

Flameon

Badass junkie
Blowen kan je inderdaad relax maken, maar ik vrees niet dat ik een examen goed zou maken als ik vantevoren had geblowd. Ik word nl ook te relax (gemakzuchtig) na een blowtje

pieter-b

Wijs gebruiker
idd...als ik een week stop met blowen kan ik van mijn eerstvolgende joint niet garanderen dat ik er niet een paar uur totaal van de wereld door ben...
daar gaat dan je concentratie.

drugs gebruik je in je vrije tijd, niet bij verplichtingen...das 1 vd weinige compromissen die je met drugs gewoon niet maken moet.

valeriaan wordt verkocht voor het verkrijgen van concentratie en bij examenvrees.

Ik heb maar 1 examenperiode geblowt, niét tijdens het studeren maar 's avonds voor het slapen een straffe hasj joint. Dit heeft dus wel positieve effecten op mij gehad tijdens het examen, ik was veel relaxter om te gaan slapen en de stress op de vooravond van een examen was (volledig) weg.
Uiteindelijk heb ik de beste examens ooit gemaakt, maar dit verschilt natuurlijk van persoon tot persoon..

Ik normaal dagelijks, maar tijdens de examens is dat echt niet zo gezond
want ik loop dagelijks gewoon dom rond, niet alleen dat korte termijn geheugen maar ook gewoon dat je dingen die simpel zijn gewoon niet snapt! Logisch redeneren is ook niet vet :grin:

tbeste is een week voor je examens stoppen dan zul je merken dat je in die week rustig aan het vermogen om goed te denken terugkrijgt, en neem gewoon tijdens je examenperiode wat relatinepilletjes, lekker focused op het leren ^^

Bovenaan