Examen'feest' - welke drug?

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Beste DF'er,

Woensdag zijn mijn examens afgelopen en begint dus echt mijn vakantie - dat is tijd voor een feest toch? :grin: Nou komen de echte examenfeesten pas na de uitslag natuurlijk (anders vier je misschien dat je gezakt ben :P ), maar nou was ik van plan om woensdag met een goede vriend 'iets' te nemen. Naar dat 'iets' ben ik dus op zoek, wat is aan te raden, wat niet?

Een pilletje wil ik eigenlijk niet, want als ik om 2 uur klaar ben met examens, wil ik niet om 6 uur waus bij 't eten aankomen (met een goede aanrader zouden we het overigens ook 's avonds kunnen doen), maar omdat het nu 1 maand is geleden wacht ik liever nog een maandje ofzo voordat ik weer X neem (ik ben een verstandige gebruiker :P ).

Maar wat is goed te doen als je het om 2 uur neemt, dat je dan 6 uur normaal thuis kan komen? En 't liefst er niet fucked up uitziet, we gaan waarschijnlijk gewoon ergens in een bos chillen waar misschien ook mensen komen die we kennen, dus wil niet als een junk overkomen ofzo.

Ikzelf dacht misschien aan paddo's, maar dan space je nog wel om 6 uur toch?
Dingen die nog op mijn to-do lijst staan zijn oa; Paddo's,LSD,2CB,GHB,Ketamine (misschien een beetje idee wat voor 'type' ik ben)

Zou GHB kunnen?

Graag alleen advies puur gericht op mijn vraag, ik ben zelf verstandig genoeg om genoeg over de drug,dosis en gevaren te lezen.

:wave: :stoned:

alyla

Belezen gebruiker
Een paddotrip duurt langer dan 4 uur ja.
Ik nam ze rond half 12 in (ofzo) en savonds pas na etenstijd was het uitgewerkt :)

DreamWeaver

Badass junkie
033Amnesia zei:
Okeoke, paddo's geen optie dat bewaar ik voor later.

GHB of 2CB misschien?

Als je geen ervaring hebt met psychedelica zou ik geen 2c-b nemen. Je kunt eventueel wel een kleine dosis pakken (20-25 mg), maar de kans dat je niet meer weet hoe je je 'normaal' gedraagt is aanwezig. Verder is het wel heerlijk chillen in het bos op de 2c-b, dit is persoonlijk wel de substantie waar ik voor zou gaan.

GHB vind ik wel een betere drug om iets te vieren :P Instant dronken-heid is killer en het is op tijd afgelopen. Nadelen zijn dat je er een korte tijd wel dronken bijloopt en dat de dosering lastig is als je hier nog niet veel ervaring mee hebt. Als je ghb gaat doen, onderzoek dan vantevoren hoeveel je gaat nemen en haal een spuitje (zonder het stalen gedeelte dus, liefst eentje van 5 of 10 ml) bij je apotheek om netjes te kunnen doseren.

Veel plezier!

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Oke, het word GHB dan denk ik. Want als ik geen (hard)drug zou nemen zou ik me anders toch klemzuipen :beer: , Ketamine lijkt me zeker ook vet en is de #1 drug die ik graag wil proberen, maar het lijkt me niet echt een drug om iets te vieren ofzo.

Thx voor de info+tips!

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ketamine is geen sociale lekker in het bos zitten drug vrees ik,
ik zou gewoon ghb nemen, heb het zelf één keer gedaan en :hearteyes: :hearteyes:
je bent verder gewoon helder, dus mensen zullen niet te scheef naar je kijken
makkelijk dosseerbaar, duurd niet te lang, sociaal...

Oom Klaas

Badass junkie
Ik zou toch wel voor de 2c-b,
maar als je nog niet veel evaring hebt (zoals hier boven genoemd) zou ik in dit geval voor de G gaan...Lijkt me een heel goed plan om na de examens te doen...ik zat zelf eerst aan paddo's te denken, maar dat doe ik dan wel een weekje later...

En EERST de examens,
dan de drugs,

voor alle examenklas lui die 'm spacen :)

DreamWeaver

Badass junkie
Ik bedenk me net dat keta de winnende derde is! Het is op tijd weer afgelopen, in kleine doses is het erg goed te doen en nog steeds erg apart om door het bos te stuiteren!

YAY FOR KETA! :rock:

azgaza

Badass junkie
Wat allemaal te lang duurt van je To-Do's:
LSD - 8-12 uur
Paddo's - 5-8 uur
2c-b- - 4-6 uur heb ik gehoord.

Al deze dingen zijn natuurlijk prima geschikt voor 's avonds, als je ze vroeg op de avond neemt kan je met paddo's en 2c-b waarschijnlijk rond zons opgang slapen en met LSD is er een kans dat je dan moet doorhalen. Paddo's lijken me niet zo geschikt om iets te vieren, ik heb geen ervaring met 2c-b maar ik neem aan dat dat zou moeten kunnen en LSD duurt misschien wat lang als je al die tripmiddelen nog op to do hebt staan.

GHB geen enkele ervaring mee, maar sowieso raad ik wel af 's middags iets te nemen als je om 6 uur normaal moet zijn, bij veel drugs is dat moeilijk en je zit sowieso al vaak met een 'wow, dat was.. "...." ' gevoel, hoe het ook uitpakt, nog even overrompeld vaak, ik raad dus sowieso aan 's avonds pas aan de drugs te gaan dan :)

Hashja

Bewuste gebruiker
Overhaast niets, prik een mooie datum na de examens wanneer je de tijd hebt, en ga lekker trippen! :beer:

Delirium

Badass junkie
Trippen met een tijdslimiet moet je nooit doen.

Dit zorgt alleen maar voor stress tijdens de trip, omdat gevoel voor tijd dan wegvalt en je de hele tijd in je hoofd hebt dat je nuchter moet worden.

Stylus

Belezen gebruiker
Ben ik het inderdaad mee eens, trippen met de gedachten 'Over x uur moet ik weer nuchter zijn' is kut, laaste shroomtrip had ik dat, ten eerste ga je op die manier erg veel op de klok kijken wat zowiezow niet goed is tijden een trip, trips horen tijdloos te zijn naar mijn idee, ten tweede kan het nogal stressvol zijn, en ten derde ben je fucked als het iets langer blijkt te werken dan het idee was (heb ik een keer gehad en het is écht kut om met je spacende kop bij je familie aan tafel te zitten..)

So_Myself

Newbie
Misschien rook je beter een jointje , zal je ook makkelijk kunnen eten. :grin:

& Na het eten , een LSD tripje doen ofzo ? Daar ben je allesinds een paar uurtjes zoet mee hoor :)

Agonist

Experimenterende gebruiker
2c-b, GHB en paddo's vind ik wel geschikt voor die tijdsduur. Het kan idd zijn dat de paddo's nog niet helemaal uitgewerkt zijn tegen 6 uur. Maar 2c-b is dat zeer hoogstwaarschijnlijk wel, zeker als je niet al te ruig doet met de dosering. Daarbij blijf je op 2c-b mentaal behoorlijk nuchter, en zie je het ook niet aan de buitenkant, dus mocht het eventueel nog een beetje werken dan zal niemand dat merken. GHB kan natuurlijk makkelijk, duurt maar 2 uur.

Keta kan idd ook, maar lijkt mij niet echt geschikt voor op een feestje..
MDMA zou ik idd niet doen, te veel risico dat je nog rare bekken aan het trekken bent om 6 uur. Laat staan dat je wat kán eten tegen die tijd..

Have fun!

Spor

Wijs gebruiker
Hans zei:
Keta! Kort en je ziet er niet (al te) leip uit.

Zou ik ook zeggen.

GHB naar aanleiding van eigen ervaringen niet :grin: is ook ziets als je in coma valt en ze vinden je... Geloof me dan is het FEEST met of zonder uitslagen :wink: ga voor keta zit je altijd goed.

Psy High

Belezen gebruiker
Doe gewoon lachgas, alcohol en wiet met de hele klas.

En 's avonds een hardere drug met een beperkt groepje.

Flameon

Badass junkie
dollegekske zei:

Dat zou ik hem niet adviseren. Dat merk je nog wel na een paar uurtjes, geestelijk of lichamelijk :wink:
Go for keta. Kort maar krachtig en goeie afsluiting van de examenperiode :)

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Najah het wordt me maar gewoon klemzuipen, omdat ik Keta niet in zulke korte tijd kan regelen en ik die 'GHB-gast' niet kan bereiken. + doe ik het (ook) met vrienden die anti-drugs zijn, misschien wordt het wel speed, dat merken ze ook niet erg en is goed te doen met alcohol toch?

Alleen baal ik ervan als ik die nacht niet zou kunnen slapen.. want dat betekend datk de volgende dag helemaal brak ben, en dan moet ik werken. Om dan te kunnen werken zou ik dan natuurlijk speed pakken, net als vrijdag dat ik moet werken, en zaterdag. Dan ben ik ondertussen al een junk en sta ik achter het station.

Pijpbeurt iemand? 1 Crackhijsje.

- Nee hoor, het word dus gewoon zuipen. Of kan ik wel rond 6 uur een goeie lijn speed nemen, dat ik hem een paar uur ervan voel, en die nacht nog wel redelijk kan slapen?
Ohjah, het word de Mac, ik hoef niet naar huis om te eten!

Taat

Bewuste gebruiker
Speed..
Geen leipe koppe, veel praten en superblij dat het eindelijk afgelopen is met die kutexamens

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Oke, dat zou dus speed worden. Helaas is mijn grote speedvriend vandaag niet op de afspraak gekomen. Waarom? Hij was al 3 dagen wakker, werd paranoiya en kreeg een aanval ofzo, en was bijna dood :P

Achja, dan maar klemzuipen. Coebergh 21% + Bacardi Razz 21% (?) + Fanta = Raketjess :hearteyes:

(en nee, ik drink dat niet in m'n 1tje hoor)

Hehe verheug me al op morgen :grin: :wave:

Taat

Bewuste gebruiker
of gewoon pure razz, is het lekkerste vind ik..

Mja als IK iets te vieren heb gaat dat 99% vd gevallen met speed en alcohol, net als vandaag, morgen vrij en lekker chillen met maten nu, heb speed en alcohol op en voel me super chill!!

jasper

Wijs gebruiker
033Amnesia zei:
Oke, dat zou dus speed worden. Helaas is mijn grote speedvriend vandaag niet op de afspraak gekomen. Waarom? Hij was al 3 dagen wakker, werd paranoiya en kreeg een aanval ofzo, en was bijna dood :P

Achja, dan maar klemzuipen. Coebergh 21% + Bacardi Razz 21% (?) + Fanta = Raketjess :hearteyes:

(en nee, ik drink dat niet in m'n 1tje hoor)

Hehe verheug me al op morgen :grin: :wave:

niet mengen maar zuipen ...
ga je lekker staan dan op werk, nog half bezopen de kotsneigingen onderdrukken

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Nee.. ik heb nooit een kater van drank en was gewoon in staat om te werken, ALS ik niet 1 gr kristallen+1 pil had geregeld.. toch ff hard gespaced die nacht :hearteyes:

Little Monk

Experimenterende gebruiker
Je moet inderdaad niet gaan trippen of gebruiken als je een tijdslimiet hebt, GHB is goed te doen mits je goed doseert maar dan nog kan ook een GHB trip langer dan 4uur duren (vriend van me heeft 10uur gespaced op 4ml)... ALs je naar huis moet (met ouders neem ik aan) dan is dat gewoon niet chill en haal je niet alles uit je trip. In die 4 uur lekker zuipen en blowen is goed te doen, dan weer op krachten komen met een lekkere avondmaaltijd en 's avonds los (met product naar keuze: LSD - :xtc: - :stoned: - Pep - 2cb - paddo's!

Succes! En hopen dat je slaagt!

groetjes,

Little Monk(ey) :stoned:

Bovenaan