experiment

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
Hallo medemensen !

Ik ben nu bijna 18 jaar , ik blow nu een 2-3 jaar .
Heb verder al 6keer truffels gedaan ( laatste keer was echt prachtig -> dynamite dragons :grin: ) , verder al eens salvia gedaan waar ik het volle effect niet van kreeg .
Ik heb vorig jaar cebil zaadjes gekocht via azarius. Jammer genoeg heb ik ook nooit de ware kracht hierachter mogen ervaren.

Maar , de vakantie staat voor de deur en ik zou toch wel wat willen proberen.
Ik kan met een vriend naar zee gaan waar we ons geen zorgen hoeven te maken over ouders etc , dus dit is eigenlijk perfect voor wat te experimenteren.
Ik wil geen chemicalien in mijn lichaam waardoor ik dus voor de natuurlijke producten zal kiezen..
Het geestelijke trippen heb ik al ervaren dankzij truffels. Maar we zouden nu ook eens visueel willen trippen , ik las dat lsa zaadjes ons hierbij kunnen helpen.
Maar zijn er hier mensen die kunnen bevestigen dat dit echt werkt ..? Ik sta er nogal sceptisch tegen over omdat mijn cebil zaadjes echt geen effect hadden op mij.
Verder zou ik ook eens DMT willen proberen , maar ik weet niet of ik hiervoor wel klaar ben..

Nu mijn vraag : Zouden jullie me een aanwijzing kunnen geven wat de volgende stap is naar het ontdekken van de andere wereld , wat hebben jullie gedaan na jullie avontuurtjes met truffels ?

Alvast bedankt !

Tufnut

Badass junkie
Ik kan het zeker hebben over een volgende stap..., maar jij wilt jezelf beperken tot 'natuurlijke' stoffen. Chemisch en natuurlijk is een onderscheid wat weinig zinnig is. M.i. is een logische volgende stap om eens 2c's te gaan ontdekken of LSD te gebruiken.

langeman

Bewuste gebruiker
Natuurlijk vs chemisch: Is cocaine chemisch of natuurlijk?? Beide! En is een chemische variant van een natuurlijke stof beter dan de natuurlijke stof die vaak 'chemisch' is verkregen?

Als ik jou was zou ik verder op ontdekkingstocht gaan in de psychedelica. Laat het bovenstaande onderscheid los en ontdek wat er allemaal voor mooie stoffen te gebruiken zijn. Zoek wel eerst de nodige info op over hetgeen je wilt gaan gebruiken; alle stoffen hebben allemaal eigen gevaren.

drunkenmonkey

Bedankt voor de reacties, toch blijf ik me vasthouden aan het natuurlijk hoor!
Chemische dingen gaan me toch net laten voelen dat ik met drugs bezig ben waar ik sowieso nooit mee ging beginnen!Mijn passie voor de natuur is begonnen sinds ik een zeer goede vriend "cannabis' leerde kennen. + ik wil me eigenlijk ook buiten dit 'soort' milieu houden voor ik weer van mijn pad afwijk :d Ook zou het makkelijker zijn om deze dingen gewoon even op te pikken in de smartshop of deze bestellen via internet !
En sowieso doe ik eerst veel research voor ik aan wat begin ! :wink:

Tufnut

Badass junkie
Je houd jezelf voor de gek en doet je zelf te kort hoor, maar dat moet je 'natuurlijk'zelf weten :wink:
Maar wat is je vervolg stap?

drunkenmonkey

Wel ik weet nog niet wat mijn volgende stap zal zijn , ben nu volop aan het researchen !
Een vriend waar ik dus al enkele keren truffels mee heb gedaan & bijna altijd met samen blow wil ook wel eens iets nieuws proberen , lijkt me sowieso beter om dit soort dingen met 2 te doen.
Vervolgens zouden we het dagje erna nog eens truffels doen om alles eens te laten bezinken & doordringen !

@ diegene die boven mij postte : get a life

Als je het natuurlijk wil houden zijn paddo's en LSA wel een goed begin.
Paddo's zijn meer visueel dan truffels, maar geven je tegelijkertijd een trip door grenzeloze gedachten..
Een echte aanrader dus!

Wat betreft LSA, niet doen..
LSA is zo mild dat je hier waarschijnlijk niet veel van zult merken.
De gedachte die je hier over hebt door het anderen middel dat je hebt geprobeerd, zal dit versterken.
Wat ik hiermee bedoel is dat je gedachten veel bijdrage aan de sterkte en de duur van de trip.
Als je slecht over een middel denkt, zal de kans groter zijn op een slechte ervaring dan dat je geen slechte gedachte over een middel hebt.
Ook veroorzaakt LSA vaak misselijkheid.

Bovenaan