experimenteren met pillen

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Moguh,
Ik heb vandaag 8 blauwe mitsu's in handen gekregen zodat ik v/h weekend weer 's een partijtje hard kan gaan. En ik wil het graag anders aanpakken dan de standaard spaceavond, hoewel die nooit echt standaard is maargoed je weet wat ik bedoel.

Slikken jullie je pillen altijd of probeer je ook wel 's wat anders (geen snuiven!). Ik heb btw nog nooit het lef gehad om 1 hele mitsu erin te gooien maar het gevoel lijkt me wel onweerstaanbaar aangezien ik 'm nooit meer 'hard' voel inslaan. Er zijn vast wel mensen die daar ervaring mee hebben, of is het echt te gevaarlijk? Als ik lees dat sommige 700 mg kristal erin mikken lijkt me dit kinderspel :openmouth:.

Ik probeer al de hele week leuke ideeen op te doen voor zaterdag, zo hadden we bedacht dat het wel een keer leuk zou zijn om ver met de trein te reizen, maar dat bleek toch niet zo slim omdat er na 1 uur vlgns mij geen treinen meer rijden haha, zit je dan in de kou uit te spacen op het station :openmouth: . Ik las ook dat je je pilletje kan laten oplossen in drinken, geprobeerd, niet bevallen! Dus dat doe ik nooit meer.

Ik hoop echt op creatieve ideeen mensen :wave: :grin:

caatje

Badass junkie
Tja wat ik dan als enigste kan bedenken...pluggen, als het gaat om de manier waarop.

En leuk om te doen tijdens je "rit"? Zelf vind ik het fijn om een stuk te gaan lopen als het donker is. Gewoon lekker kletsen onderweg. Een irritant spelletje spelen...mens erger je niet ofzo. Heb je niemand die nuchter wil blijven en je een "wereldreis" door Nederland geeft? Dat deden wij nog al eens, iedereen wat geld in de tank en gaaaaaan. Helemaal super. Veel plezier zaterdag, op afstand doe ik met je mee. :wave:

dfssdfde

Badass junkie
De manier waarop je neemt lijkt pluggen mij ook het enige dat overblijft. Zeker niet in je drinken doen, behalve als je een kunstgebit wilt binnen een paar jaar :tongueout:

Het is normaal dat je met dezelfde dosis na een tijdje minder voelt. Je kan gerust wat meer nemen dan, zolang je er niet in overdrijft natuurlijk.

Voor dingen die je op xtc kan doen: viewtopic.php?f=3&t=5189 heel veel ideeën :grin:
Nog veel plezier zaterdag :)

aviced

Experimenterende gebruiker
douchen =]

anders met wat vrienden zo vaag worden en tv kijken...
vind ik zelf egt geweldig, beetje zappen en op de meeste zenders waar je nooit kijkt blijf je opeens kijken haha xD

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Ivoos zei:
De manier waarop je neemt lijkt pluggen mij ook het enige dat overblijft. Zeker niet in je drinken doen, behalve als je een kunstgebit wilt binnen een paar jaar :tongueout:

Het is normaal dat je met dezelfde dosis na een tijdje minder voelt. Je kan gerust wat meer nemen dan, zolang je er niet in overdrijft natuurlijk.

Ok ik hoor 't al, pluggen is nix voor mij. Dus een hele blauwe mitsu in een keer is wel leuk? Het leek me nogal spannend, maar ik neem niet graag grote risico's als het om m'n eigen lichaam gaat. Trouwens ff iets tussendoor, klopt het dat er in blauwe mitsu's ook wel eens andere stoffen als lsd worden gevonden? Niet dat ik dat heel erg vind hoor maar de hallucinaties zijn altijd zo heftig vind ik :confused: maar wel vet :hearteyes:

geox

Bewuste gebruiker
pbwebmaster zei:
Ivoos zei:

Ok ik hoor 't al, pluggen is nix voor mij. Dus een hele blauwe mitsu in een keer is wel leuk? Het leek me nogal spannend, maar ik neem niet graag grote risico's als het om m'n eigen lichaam gaat. Trouwens ff iets tussendoor, klopt het dat er in blauwe mitsu's ook wel eens andere stoffen als lsd worden gevonden? Niet dat ik dat heel erg vind hoor maar de hallucinaties zijn altijd zo heftig vind ik :confused: maar wel vet :hearteyes:
Neen.. LSD zal zowiezo niet in je pil zitten.. Als je teveel MDMA ( XTC ) tot je neemt kunnen hallucinaties wel is onstaan..

TrippyShit

Badass junkie
Teveel vind ik nou ook niet het goede woord. De een vind 2 al veel. De ander 10. Ik vind 10 persoonlijk ook belachelijk. Maar op 2á3 pillen hallucineer ik al. Vanaf 300mg en helemaal met wat wiet hallucineer ik echt als een gek, aan de lopende band. En 300mg vind ik zelf nou niet TEveel. Als je er 8 neemt vind ik dat wel weer teveel en zal je ook echt hele rare dingen zien kan ik je verzekeren.

L

Lid 6909

Gast
verpulver 2 blauwe mitsu's en doe ze in een vloeitje, gooi dit naar binnen en je trip slaat in binnen 10 min :wink:

peace

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
verpulver 2 blauwe mitsu's en doe ze in een vloeitje, gooi dit naar binnen en je trip slaat in binnen 10 min :wink:

peace
kijk dat zijn ideeen :grin: leuk plan, maar 1 mitsu verpulveren en naar binnengooien zal toch ook wel mooie effecten geven :sunglasses: of is 2 echt leuk? Ik krijg altijd van die spastische trekjes van mitsu's en ik fiets ook heel raar :tearsofjoy: raar om te zeggen maar ik fiets echt letterlijk als een mongool.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
beet vroeger mijn pillen gewoon kapot en die sloegen veel rapper in (de smaak die het gaf laat ik aan jullie over :grin: )

als je keihard zou willen gaan => 1gr mdma kristallen op een goeie 3u tijd innemen dan heb je pas hallucinaties :openmouth: ,heb het 1 keer gedaan maar het is echt heftig en slopend voor je lichaam.

kunlan

Belezen gebruiker
pbwebmaster zei:
ik wil nog wel kunnen praten in een trip

Hahaha, precies ...jongens ooit al het "Less is more" principe geprobeert ?

Heb zelf ook al halve grammen naar binnen gesmeten maar achteraf bekeken is gewoon lekker rustig met halfjes (caps van 80 bij mij) het beste resultaat... Lekker gevoel en er nog helemaal bij zijn, beseffen welke DJ bezig is en hoe goed deze aant draaien is + geen erge spacekop ..kan dan gewoon nuchter gedragen tov meisjes of security.
Niet te vergeten het sparen van de o zo kostbare Serotonine :wink:

Als het voor thuis is kan je idd wel goed van de kaart gaan, vindt dan altijd een combo met véél weed leuk .. dan weet je soms echt niet meer waar je bent :mrgreen:

cropp

Badass junkie
kijk wij hebben 4 treinstations, ik zou naar de andere kant van de stad gaan en dan gewoon terug lopen en zien wat je tegenkomt
zo tegen de schemering vertrekken zou ik doen

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
ja die komt er zeker :grin:, we hadden eigelijk afgesproken tot oud en nieuw te wachten, maarja, het kan altijd anders lopen je weet toch :rolleyes:

Bovenaan