• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Explosies; Candyflip + Lachgas

Aalpoepert

Badass junkie
(Mijn eerste tripreport)

Wat: Lsd, xtc en lachgas, met natuurlijk flink wat jointjes.
Wie: Ik en mijn vriendin

Wanneer: Woensdag 21-10-2009

Voorbereiding
Wat we sinds de vorige keer doen voor we gaan trippen is een week vantevoren vasten. Vorige keer was dat door alleen geen vlees te eten, nu zouden we dit wat beter aanpakken, door ook geen cafeïne of suiker tot ons te nemen.
De achterliggende gedachte is om het lichaam te reinigen, zodat alles beter werkt. Maar het belangrijkste aspect is het ritueel van het vasten. Hiermee proberen we ons onderbewustzijn te prikkelen om het doel van de trip (dichter bij onszelf komen) te bewerkstelligen. Zegmaar hetgeen dat je niet actief in handen kan nemen alsnóg door middel van ritueel in eigen handen nemen om op deze manier het onderbewustzijn te prikkelen.

De aanvang
Die ochtend stonden we rond 8 uur op, ik kon niet echt goed meer slapen omdat ik me er natuurlijk zo op verheugde. We gingen uit bed en ontbeten wat, om daarna weer terug naar bed te gaan om nog even te slapen. Toen we daarna wakker waren gingen we allebei even rustig douchen, om daarna onze anus schoon te spoelen zodat we onze trips konden pluggen.

Mijn vriendin heeft eerder bij een dosis van 2 zegels een té harde trip gehad, waar ze zich nog maar weinig van kon herinneren. Dit heeft ze later bij een dosis van 1,5 zegel (oraal) niet gehad, dus we besloten bij haar 1,5 zegel te pluggen.
Ikzelf had de laatste keer een dosis van 2 zegels (anaal) wat vrij goed ging, dus ik besloot mijn grenzen te verleggen door er een halve zegel bovenop te doen.

De trip
Terwijl we wachtten op de eerste effecten keken we wat oude afleveringen van Cow & Chicken. Het was hilarisch, maar na loop van tijd begon het steeds moeilijker te worden om te volgen. Ik zette maar wat muziek op.

Mijn vriendin raakte steeds verder en verder weg dus toen we op de piek zaten, besloten we de xtc te pakken. We wisten van de vorige keer dat de xtc de chaos van de lsd weghaalde, dus besloten deze wat eerder te pakken om de trip wat te kalmeren.
Terwijl we hier op wachtten, begon mijn vriendin het wat moeilijk te krijgen. Ze wist niet waar ze was, en waar ik was. Ik kalmeerde haar en verzekerde haar dat ik bij haar was. Maar ondertussen kwam er een enorm poepgevoel opzetten van de xtc. Ik wilde bij haar blijven, maar uiteindelijk werd de drang te erg en ik kon haar niet met me meenemen. Dus toch maar even gaan.
Hierna kwam ik weer terug en knuffelde haar lief, ik was weer bij haar.
Ze bleef constant in een loopje hangen, waar ik haar op attendeerde. Echter begon de loop telkens opnieuw, alleen had ze nu het stukje waarin ze zich herinnerde dat het een loopje was in zichzelf geïntegreerd.
We besloten in bad te gaan, maar eenmaal in bad kreeg ze het wat moeilijker. Ze schrok van alles, en het leek alsof we een gesprek hadden, maar later zou blijken dat we allebei heel ergens anders zaten met onze gedachten.
Toen ik besloot dat ik eruit wilde gaan, omdat het water te koud was en ik de kraan niet open kon zetten, omdat het teveel herrie maakte waar zij dan weer van schrok.
Plotseling zei ze me dat ik moest wachten, dus ik ging terug zitten. Toen zei ze dat ze het snapte, dat ze het allemaal wel snapte. Ik voelde de rust die ineens over ons heen kwam, maar ik mocht niet teveel bewegen want dan zou ik die rust verstoren.
Iets later kon ik uit bad, ik maakte aanstalten om mijn handdoek te pakken en plotseling zegt ze "Ik kom klaar!"
Ze kwam zomaar klaar!
Ik snapte er niets van, maar we gingen uit bad en naar binnen, waar de muziek was.

Eenmaal binnen gingen we naakt onder een dekentje liggen. Ze vroeg me wat we nu gingen doen en ik antwoordde dat we nog even zouden wachten en muziek luisteren.
"Wachten." zei ze, "wachten... Ik kom klaar! Ik weet wel dat ik mooi ben!" ze was nog steeds een beetje loopjes aan het maken. Deze werden raarder met elke beweging die ik maakte.
Ik maakte aanstalten om een joint te pakken en ze zei "eerst even dit doen."
Ik realiseerde me dat ik de aansteker kwijt was en ik begon te zoeken. "Zoek! Zoek! Zoek! Zoek!" hoorde ik links van me.
Het werd nog gekker toen ik later een glas water om ging spoelen, maar het niet netjes deed zoals zij het altijd deed. "Wat doe je nou!?" hoorde ik vanuit de huiskamer.
Ik zuchtte en spoelde het glas neurotisch meerdere malen om. "Ja laat nou maar zitten, doe nu maar gewoon!" was het commentaar dat ik vanuit de huiskamer hoorde. Later merkte ik iets in mijn lichaam. "Ik kom ook klaar!" zei ik. De xtc was ingeslagen!
"Wat gaan we nu doen?" vroeg ze me.

Ik wist wel wat ik ging doen..

Tijd en ruimte door de war
..Ik pakte een ballonnetje lachgas! Zij nog niet, maar Vanaf dit moment weet ik niet zeker wat wanneer is gebeurd. Ik weet dat ik voordat we lachgas hadden genomen een nummer van And One op had staan, over der Pimmelmann, maar ik weet ook dat ik terugkwam van een lachgastrip en dat ook weer dat nummer opstond. Ook nadat zij een ballonnetje had genomen is de tijdstippen waarop wát is gebeurd niet lineair.
Op momenten ging de tijd enorm langzaam en was alles als blokjes. Ik voelde explosies over mijn hele lichaam, tot aan het lichaamsdeel waar ik de laatste beweging mee maakte. Ook voelde ik alsof ik wanneer ik dansste dat ik elke beweging heel precies kon maken. Tot aan de puntjes van mijn vingers.

Ik weet dat ik enkele momenten had verkozen er even niet meer te zijn, terwijl ik op de bank lag. Op die momenten zag ik de tv van bovenaf in een hoekje en hoorde ik de muziek. Dat was alles. Ik voelde niet mijn reactie op de muziek of wat voor gevoelens dan ook. Er was alleen de tv die de muziek afspeelde.
Ik weet niet hoe ik van die momenten terugkwam, op welke momenten dat was. Ik weet ook dat ik hoewel ik drie keer naar die staat van bewustzijn was gegaan, het lijkt alsof het maar één keer is geweest, want het was telkens hetzelfde.
Ook het geluid dat je hoort wanneer de lachgas tot zijn piek komt is zo wazig en niet te beschrijven. Ik herken veel in de andere tripreports die ik hier lees waarin psychedelica met lachgas is gecombineerd.

Het was allemaal zeer heftig voor me, maar het maakte me niet bang. Later toen we terug bij aarde kwamen, begon tot me door te dringen wat er allemaal was gebeurd, en dat bepaalde dingen niet logisch verklaarbaar waren. Vooral de lachgas pieken waren enorm heftig.
Toen ik terug bij aarde kwam, voelde ik nog af en toe die explosies over mijn lichaam.

Come down
De trip was zeer heftig geweest, muziek was onherkenbaar vervormd. Dit is nog erg lang blijven hangen na de trip. Muziek bleef erg gaaf klinken.
Uiteindelijk was de trip op donderdagochtend een beetje uitgewerkt, hoewel ik donderdagavond in bed nog af en toe een klein knalletje voelde, en ik over de hele dag verspreid enorm veel moest denken aan die lachgas trips.
Al met al heb ik me wel gerealiseerd dat ik over mijn grens ben gegaan wat betreft lsd en ik de volgende keer veel minder zal pluggen.
Ook heb ik me gerealiseerd dat ik de volgende keer de xtc wat later moet droppen, zodat ik meer aan mijn trip heb.
Uiteindelijk heb ik wel een goede trip gehad, waar ik nog lang zoet mee zal blijven.

Overigens gaf wanneer ik dit nummer hoorde tijdens de trip eenzelfde effect als een lachgas ballon.. (Het zal wel de kracht van suggestie zijn :wink: )
http://www.youtube.com/watch?v=DJcUJDP0mAQ

Aalpoepert

Badass junkie
Ik herinner me trouwens ook een stukje dat ik high was van de lachgas ballon en dacht dat ik met mijn hand de ballon opnieuw kon opblazen.
Ik heb dat een aantal keren geprobeerd met een lege ballon, maar helaas kon ik geen wonderen verrichten. :sunglasses:

alcoholist

Wijs gebruiker
mooi report!
maar hoezo moest je kakke :P
van de zenuwen? dat lijkt me tog niet echt ten goede komen van de trip

Bovenaan