• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Explosion ( Van de sjamaan ) + XTC

Koekwaus026

Experimenterende gebruiker
Het was zaterdag avond, 20:00 ik had een feestje bij iemand thuis waar aardig wat mensen waren (stuk of 30) biertje drinken :beer: , kletsen, met een lach op me gezicht :) want ik had explosion bij me en een vriend van mij 4fmp, wij wisten dit van elkaar.

21:00, ik moest ''plassen'' , ging naar de wc maakte het flesje open en gooide alles in me biertje, heel nauwkeurig want er mocht geen spettertje naast komen. Lekker me biertje opgedronken met een rietje :wave: want anders was het zonde geweest als er nog wat in zat.

21:45, Het gebeurde gewoon in 1 seconde.. in een klap was ik van Normaal (nog niet eens dronken had 1 biertje op) Helemaal wappie.. Ik ging met iedereen praten iedereen nog een keer feliciteren en iedereen vond me een toffe gozer, heb iedereen leren kennen ( kende de helft maar namelijk ), ging met iedereen op de foto .. Ik kon nog wel lachen maar een hele aparte lach ofzoiets.. Naja.. https://www.youtube.com/watch?v=QagknwNl6Q4

22:40, Me maatjes kwamen mij en (de 4fmp guy) ophalen, OP WEG NAAR T STRANDJE!

23:00, We hadden daar al 2 tenten opgezet, voor 10 personen, en lieten daar 2 jongens op passen die al XTC hadden genomen, aangekomen had iemand nog XTC, (witte kersen) ik nam een halve in.

23:30, De dames komen aan... 5 meiden die bloed geil waren ( In mijn XTC en Explosion ogen ), we hebben veel fun gehad en zij bleven nuchter en had daar totaal geen problemen mee.

Tot een uurtje of 2:00 space, ik nam nog een snoepje, we hadden hasj nodig, dus die werd gebracht.

2:20, lekker aan de pijp gelurpt en hasj gerookt, :stoned: , met 1 meisje die ik al 3 jaar ken, en ze had zin (heb het dus wel goed gezien) , ff m'n ding gedaan.

3:00, ik en een maatje die ook xtc op had hadden zin om te lopen, muziek aan op het boxje, zaklamp mee en zeer mooi uitzicht, de sterren .. waren om op te eten .. over veel dingen lopen praten, rond een uurtje of

4:00 waren we terug, iedereen was nog space, ze hadden nog 1 halve pil over en die deelde ik met me maatje :mrgreen:

6:20, het was al klaarlicht, iedereen lag in de tent, de meiden lagen te slapen, maar iedereen die wat had gebruikt nog niet :openmouth:

7:00, 2 mensen waren nog aan het snatsen, maar ik ging een poging doen om te slapen, ik had het bloedheet, zweette ook helemaal.. Ik voelde dat er wat in me lijf zat dat er uit moest en heb ff 2 keer gekotst :kots: , dit was echt een opluchting en voelde me weer heel lekker, ik lag in me slaapzak als een mogool... de meisjes werden wakker omdat ik nog koeien geluiden aan het maken was.. dacht ook dat er de hele tijd iemand de tent in kwam, ben in slaap gevallen.

9:00 de meisjes gingen naar huis en ik ben weer in slaap gevallen, tot een uurtje of 15:00, toen ik wakker werd echt heel veel water gedronken ( we hadden 12 flessen water dus no problemo )

Ik ga geen drugs meer gebruiken dit jaar, Deze wel maar dit kan ik niet echt zien als drugs want dat is puur natuur..: TRUFFELS :) want trippen is me ding :grin:

Hoop dat jullie mijn trip report leuk vinden hehe :) , laat het me weten wat jullie ervan vinden

Groetjes!

Bovenaan