Explosion

xawego

Newbie
Hier is de tekst van de flyer:

IMPLOSION:

Dit is de sterkste euforische stimulant uit de smartshop. Onderschat de kracht van dit product niet. Velen vergelijken het met hun eerste XTC pil, maar geeft niet de kater of dip na gebruik. Ook heb je jezelf onder controle en spoort het product niet aan om overenthousiast te wezen.

Effect:
Bij inname op een lege maag, kan het al heel snel werken. Het duurt maximaal 1 uur en 15 minuten, voordat het werkt. Werkingsduur: 3- 6 uur. Het bewustzijnsveranderde effect zorgt voor een vrolijk, ontspannen, high, zweverig gevoel met veel behoefte aan contact, praten en intimiteit. Men word losser. De waarneming word intenser en muziek klinkt anders. Het lichaam tintelt en een gelukzalig gevoel komt over de gebruiker heen. Het effect blijft aanwezig en gaat niet zoals bij XTC in golven. Het oppeppende effect maakt energiek, helder en alert. Gebruikers hebben meer uithoudingsvermogen en kunnen daarom uren aan een stuk dansen. Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

Dosering:
Begin met een halve verpakking. Neem niet meer dan een verpakking. De smaak van het product is erg vies zodat het niet onopgemerkt in iemands drankje gegooid kan worden. Daarom niet in de mond houden, maar gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Waarschuwing:
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers. Niet bestemd voor minderjarigen. Niet bedoeld voor regelmatig gebruik. Buiten bereik van kinderen houden. Niet gebruiken in geval van hart of vaataandoeningen, hoge bloeddruk, zwangerschap, borstvoeding, suikerziekte, astma, epilepsie of psychische problemen. Dit product kan het reactievermogen beïnvloeden. Daarom niet deelnemen aan het verkeer en geen machines bedienen. Dit product maakt geen gezondheidsclaims en is geen medicijn. Koel bewaren.

Zal hier ook maar effe mijn ervaring op explosion vertellen.

Ben heel wat gewend en men adviseerde mij om dan een heel buisje te nemen. Het is inderdaad erg smerig van smaak, nog viezer dan ghb. Na zo'n 5 minuten voel ik het al opkomen...en naar mijn gevoel was dat nog maar het begin...het gevoel werd in zeer korte tijd steeds heftiger...en kan het vergelijken met m'n allereerste xtc pil die ik begin jaren 90 al zeer heftig vond. Bleef vrij helder, van xtc snap je er meestal niets meer van en dat was nu zeker 'niet' het geval. Explosion moet je zeker niet verkeerd inschatten, is echt erg heftig maar in mijn ogen op een perfecte manier...niet te weinig en niet te veel, precies goed. Ging er na zo'n 20 minuten al van klappertanden en m'n ogen gingen er van draaien en dat heftige zweverige gevoel bleef maar door me heen golven...terwijl je toch vrij normaal over zinnige dingen blijft praten, en het werkt ook wel 4a5 uur. Werd erg vrolijk van dit spul en had een beetje vlindertjes effect op mij zoals ghb ook vlinders kan geven...staat overal wat meer voor open en beleeft alles zeer intens. Na een paar uur nog een half buisje genomen...ook die kwam gelijk al na een paar minuten heftig op...net of je op commando leip kunt worden van dat spul :grin: Deze klapte er net zo hard in als de eerste...niet meer en niet minder...alsof je dan gewoon aan een kleinere dosis genoeg hebt om datzelfde gevoel weer te krijgen. Heb ook ontdekt dat dit een ideaal middeltje is voor sexuele prestaties zonder dat het invloed heeft op klaarkomen wat vaak door xtc weggedrukt word :flushed: Later nog'n half buisje gehad en heerlijk uren op de bank liggen spacen...de come back is goed, geen bad feelings zoals je van xtc krijgt. Kunt er op slapen en volgende dag niet brak. Je word hier net zo prettig leip van als je eerste pil en je word van explosion tenminste niet zo poreus de dag erna.

Eerlijk gezegt...vind die explosion wel 10x beter dan xtc, en zoiets zeg ik niet gauw, weet wel zeker dat dit xtc kan vervangen en explosion is inmiddels al een hele rage geworden.

Qua dosis kun je hetzelfde als men met een goede xtc pil zou doen. Diegenen die daar een halve van zouden nemen, nemen nu een half buisje. Anderen een hele. Ikzelf adviseer 1 buisje max als startdosis, daarna max een half buisje.

Hier zijn wat ervaringen van mensen met dit product op 'n andere forum.
http://www.drugs-forum.com/forum/forum_ ... =6069&PN=1

Verkooppunten
http://www.drugs-forum.com/forum/forum_ ... =7068&PN=1

Rainha

Newbie
Aight, dat klinkt wel vet :rolleyes: Hoeveel kost het ongeveer? Ik denk nl wel dat je hiermee duurder uitbent als een goed snackie die haal je voor tussen de €1 en 4. Maarja Dit is dus eigenlijk een manier van snacken, maar met minder negatief gedoe en zonder dip enzovoorts..??Voor mij is het denk ik heel handig, omdat ik vrij klein ben en ook maar 48 kilo weeg en snacken dus al snel fout gaat omdat k nooit weet welke dosis goed is. Alleen wel jammer dat j het niet bij grote feesten zo mee naar binnen krijgt :( ..iig bedankt voor de tip ik ga het cker proberen :P

xawego

Newbie
Staat in de 1e post een links naar adressen waar het te krijgen is.

Volgens mij is het niet verslavend, tenminste....het zou hooguit een weekendverslaving kunnen worden :hearteyes:

Heb gehoord dat de prijzen tussen 12 en 15 euro liggen. Is idd prijzig :cry: Jammer dat het zo vet duur is, maar of je nou 5 pillen op een nacht achterover klapt of 1 buisje explosion neemt....prijs blijft hetzelfde....en van explosion word je niet brak.

Heb tot nu toe vanaf oud en nieuw elk weekend (1 a 2 buisjes per keer) explosion gebruikt. Het blijft er elke week even hard inklappen....Moet zeggen dat ik immuun voor xtc was geworden...xtc-moe...gelukkig (nog?) niet voor explosion :wave:

De combi explosion met ketamine was vet wreed. Nadat ik 1 buisje in een keer achterover gegoten had ben ik eerst een tijdje vet hard gegaan, pas 3 en een half a 4 uur later een mespuntje ket genomen...wow was echt te gek.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
jooo

heej..
is deze drug nou vergeleken met Xtc veel minder schadelijk of dat niet??
maar is deze vorm van smart drugs legaal? of is het niet legaal?
ik zelf heb regelmatig xtc gebruikt..vraag me dus af als k dit ga proberen... wat dan de beste hoeveelheid zou zijn?

bedankt!

Lode78Zer

Experimenterende gebruiker
heej..
is deze drug nou vergeleken met Xtc veel minder schadelijk of dat niet??
maar is deze vorm van smart drugs legaal? of is het niet legaal?
ik zelf heb regelmatig xtc gebruikt..vraag me dus af als k dit ga proberen... wat dan de beste hoeveelheid zou zijn?

Of het schadelijker is of juist minder schadelijk kan niemand nog zeggen. Wel zeker is dat je minder brak bent na gebruik, zowel geestelijk als fysiek, in slaap komen is makkelijker en je hebt jezelf beter onder controle. Maar zeker weten doet niemand.
Het is voorlopig legaal, dwz het is niet verboden. Beetje vaag, maar wel de waarheid :confused:
Begin met driekwart tot een heel buisje, en zie dan verder, bv een half buisje meer nemen bv :wink:

Lode78Zer

Voor mij trouwens echt een uitkomst die explosion, omdat xtc bij mij al snel te veel is (de meeste drugs trouwens met mijn fragile little mind), en het "eerste hands" is: het spul gaat niet eerst langs allemaal mensen die misschien niet te vertrouwen zijn bla bla bla... je begrijpt me wel.

Echt lekker spul, ben er vol van :grin:

xawego

Newbie
Het leuke ervan vind ik dat je kneiterhard gaat en toch normaal denken en praten kunt, alsof je verstand niet aangetast word ofzo. Als je van explosion niets meer zou snappen dan heeft er waarschijnlijk iemand iets door je zuipen gepleurd...

Zelf vind ik dat explosion WEL de voordelen en NIET de nadelen heeft van xtc.

Heb sinds m'n 1e keer op explosion nog steeds geen xtc (mdma) meer aangeraakt, staat me tegen omdat ik dan weet dat ik weer stokverrot word de dag erna, ben van explosion nog niet een keer brak geweest :grin:

Zolang er explosion te krijgen is heb ik geen behoefte meer aan xtc.

Ik ben eigenlijk benieuwd naar de lange termijn effecten van explosion (methylone). Van xtc kreeg ik altijd het gevoel dat m'n brein niet meer op de plek lag waar hij hoort te liggen en dat er weer een handvol hersencellen overleden zijn....dit heb ik van explosion dus 'niet', kan er eerlijk gezegt ook geen beeld van vormen wat er schadelijk aan dit goedje zou moeten zijn. Iemand anders misschien?

Lode78Zer

xawego zei:
Het leuke ervan vind ik dat je kneiterhard gaat en toch normaal denken en praten kunt, alsof je verstand niet aangetast word ofzo. Als je van explosion niets meer zou snappen dan heeft er waarschijnlijk iemand iets door je zuipen gepleurd...

Zelf vind ik dat explosion WEL de voordelen en NIET de nadelen heeft van xtc.

Heb sinds m'n 1e keer op explosion nog steeds geen xtc (mdma) meer aangeraakt, staat me tegen omdat ik dan weet dat ik weer stokverrot word de dag erna, ben van explosion nog niet een keer brak geweest :grin:

Zolang er explosion te krijgen is heb ik geen behoefte meer aan xtc.

Ik ben eigenlijk benieuwd naar de lange termijn effecten van explosion (methylone). Van xtc kreeg ik altijd het gevoel dat m'n brein niet meer op de plek lag waar hij hoort te liggen en dat er weer een handvol hersencellen overleden zijn....dit heb ik van explosion dus 'niet', kan er eerlijk gezegt ook geen beeld van vormen wat er schadelijk aan dit goedje zou moeten zijn. Iemand anders misschien?

Ik vind precies wat jij vind hoor, lees wel goed wat ik schrijf.

Of het schadelijker is of juist minder schadelijk kan niemand nog zeggen. Wel zeker is dat je minder brak bent na gebruik, zowel geestelijk als fysiek, in slaap komen is makkelijker en je hebt jezelf beter onder controle. Maar zeker weten doet niemand.
Het is voorlopig legaal, dwz het is niet verboden. Beetje vaag, maar wel de waarheid
Begin met driekwart tot een heel buisje, en zie dan verder, bv een half buisje meer nemen bv

en:

Voor mij trouwens echt een uitkomst die explosion, omdat xtc bij mij al snel te veel is (de meeste drugs trouwens met mijn fragile little mind), en het "eerste hands" is: het spul gaat niet eerst langs allemaal mensen die misschien niet te vertrouwen zijn bla bla bla... je begrijpt me wel.

Echt lekker spul, ben er vol van

Ik vind explosion ook stukken beter als xtc.

Lode78Zer

Voor mij niet gelukkig. Het is idd bij een beperkt aantal smartshops verkrijgbaar, maar dat zal snel veranderen aangezien de populariteit van de drug stijgt en stijgt.

Je kunt natuurlijk ook altijd op internet bestellen:
www.room-odoriser.com

hehehe, room-odoriser... :grin:

xawego

Newbie
Jaaaa snoedelpaardje.....we begrijpen elkaar :stoned:

Heb nog steeds geen last van imuniteit, mijn gevoel zegt dat ik hier niet zo imuun voor ga worden als ik van xtc was.

Van de week vet de griep te pakken, bleh...snottebellen hingen tot aan m'n kin :( Had op een ander forum gelezen dat iemand die ook griep had enorm opgeknapt is na explosion...Heb het van de week ook maar effe getest...mij smaak was weg en kon zelfs geen tandpasta meer proeven, had verwacht dat ik die smaak van explosion ook niet zou proeven.....dus wel he....gadver net zo ranzig als anders :beer: Maar moet toegeven dat ik er wel een heel stuk door opgeknapt ben.

Zal effe een reactie van iemand copieren:
Je lichaamstemperatuur gaat omhoog, net als met griep word de ziekte uitgeroeid door lichaamshitte. Dit gaat alleen niet altijd op. Bij bepaalde virussen werkt het juist averrechts.

dobby

Newbie
Op In Qontrol was het gewoon te koop bij een standje met smartproducts.
Ik heb t helaas niet gekocht en nou t lezen van de reacties hier heb ik daar wel spijt van.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Zal wel snel verboden zijn want het is gewoon een synthetische (chemische) drug maar ben benieuwd. Smartshop hier in de buurt verkopen het niet en gaan het ook niet verkopen zeiden ze door bovenstaande reden.

oane

het zit in de zelfde groep als MDMA, de phenethylamine's. waar ook mescaline tot behoord. dus het zal wel niet lang duren en dit mooie spul is ook ilegaal.

Bal0n

Badass junkie
Het zijn amphetamines hoor, qua structuur mogen ze dan wel phenethylamines lijken, maar een flink andere uitwerking :).

oane

euhm MDMA (3,4-METHYLENEDIOXY-N-METHYLAMPHETAMINE) is toch een phenethylamine? en een amphetamine, omdat zowel de skelleten van phenethylamine en amphetamine er in "verwerkt" zijn. waarom zou het bij explosion dan anders zijn?

Bal0n

Badass junkie
Als je een psychoactieve phenethylamine neemt (neem 2c-B bijvoorbeeld) en je voegt daar een extra C atoom aan toe, waardoor het een amphetamine wordt (je krijgt dan DOB) krijg jeen hele andere stof met een flink andere uitwerking. 2c-B werkt ongveer 4 -6 uur, terwijl DOB 1 tot 2 dagen actief is.

Maar je hebt idd wel gelijk dat een amphetamine een phenethylamine is :)

oane

de enne drug is de andere nie, eigenlijk kun je niets echt helemaal goed vergelijken. het bevat nog steeds het skelet van de phenethylamines, en wat is de definiteie van phenethylamines?

1: A natural occurring compound found in both the animal and plant kingdoms. it is an endogenouscomponent of the human brain 2: Any of a series of compounds containig the phenethylamine skeleton, and modified by a chemical constituents at appropriate positions in the molecule.

ik denk dat phenethylamine een soort over koepelende groep vormt, waar de amphetamine's ook onder vallen. of heb ik het nu echt fout?

hier een vergelijking tussen amphetamine en phenethylamine

Bal0n

Badass junkie
Bal0n zei:
Als je een psychoactieve phenethylamine neemt (neem 2c-B bijvoorbeeld) en je voegt daar een extra C atoom aan toe, waardoor het een amphetamine wordt (je krijgt dan DOB) krijg jeen hele andere stof met een flink andere uitwerking. 2c-B werkt ongveer 4 -6 uur, terwijl DOB 1 tot 2 dagen actief is.

Maar je hebt idd wel gelijk dat een amphetamine een phenethylamine is :)

slunse

Bewuste gebruiker
hmmm.. het was toch verboden geworden? is het nu plots weer verkrijgbaar? ik wil ook! kan je het ergens bestellen zonder uren te moeten rijden (woon in belgie)

spacekonijn

Badass junkie
slunse zei:
hmmm.. het was toch verboden geworden? is het nu plots weer verkrijgbaar? ik wil ook! kan je het ergens bestellen zonder uren te moeten rijden (woon in belgie)

openingspost dateert uit 2005..

tis gewoon verboden nog :)

nutsss

Wijs gebruiker
er is weer een partijtje originele exposion opgedoken.. apart spul. illegaal dus alleen onder de toonbank te koop. ik vind het heel anders dan xtc. maar voor een prettig gevoel met minder dip is het wel aardig als ' tussendoortje' .

dallandra

Wijs gebruiker
nutsss zei:
er is weer een partijtje originele exposion opgedoken.. apart spul. illegaal dus alleen onder de toonbank te koop. ik vind het heel anders dan xtc. maar voor een prettig gevoel met minder dip is het wel aardig als ' tussendoortje' .

ik heb er een weten te bemachtigen.
nog niet uitgeprobeerd.
ben benieuwd

nutsss

Wijs gebruiker
Ik vraag me bijvoorbeeld af als je van exposion geen kater krijgt of je het dan kan gebruiken als je midden in een xtc kater zit om de symptomen te verzachten...

Frisko

Badass junkie
nutsss zei:
Ik vraag me bijvoorbeeld af als je van exposion geen kater krijgt of je het dan kan gebruiken als je midden in een xtc kater zit om de symptomen te verzachten...
just be a man...
asl je pillen wil slikken moet je de kater ook maar uitzitten is mijn mening :P :P

nutsss

Wijs gebruiker
Frisko zei:
just be a man...
asl je pillen wil slikken moet je de kater ook maar uitzitten is mijn mening :P :P

natuurlijk.. maar alles wat helpt om het te verminderen is mooi meegenomen toch?

Rain

Bewuste gebruiker
Er staat geen houdbaarheidsdatum op. Ik heb er 2 tot mijn beschikking. Ik ken een smartshop die het verkoopt, ga het niet publiceren.

Ik ben benieuwd.. vandaag een mooie dag om die explosion eens te proberen. Er staat trouwens exposion inplaats van explosion op het buisje. Toch weet ik zeker explosion te hebben :grin:

A

Anonymous

Gast
laan zei:
Er staat geen houdbaarheidsdatum op. Ik heb er 2 tot mijn beschikking. Ik ken een smartshop die het verkoopt, ga het niet publiceren.

Ik ben benieuwd.. vandaag een mooie dag om die explosion eens te proberen. Er staat trouwens exposion inplaats van explosion op het buisje. Toch weet ik zeker explosion te hebben :grin:
bob gaf een goeie tip die ik nu ff moet weghalen omdat het anders nog geen nut gehad heeft.
tnx bobbie.
spacekonijn :wave:

Rain

Bewuste gebruiker
Well.. aangezien ik al 3x eerder xtc had gebruikt deze week, voelde ik niet gigantisch veel van de explosion. Toch zeg ik dat het net mdma is alleen zonder dat je d'r onwijs raar van gaat doen.. Tis lekker voor op een feestje ofzo. Gewoon goeie troep en minder verrot dan bij mdma..

Bovenaan