ik vroeg me dit eig altijd al af. Van xtc raak je zoals t woord al zegt in " extase ". Alles is mooi alles is perfect zoals t is enz. Dit wordt veroorzaakt door serotonine ofzo. Maar deze extase, wordt deze puur veroorzaakt door dat gevoel dat je van die hoeveelheid serotonine krijgt of ook doordat je bijv. best van de wereld bent? hiermee bedoel k dat je n soort van tript ( kleure zijn mooier, muziek hoor je veel mooier, je gezichtsveld is andrs je bent best waus etc. ). ?
Bijv. van speed daarvan voel je je helemaal nie zo in extase je bent ook ng nuchter eigenlijk. Van coke weet ik nie ma schijnt ook dat je je heel euforisch/goed voelt, maar je bent wel gewoon nuchter, dus je ervaart geen trip-effecten.
Stel er was n soort x waarbij je wel love gevoel hebt etc. Maar je bent nuchter in je kop, zou je dan ng zon extase ervaren? Kkan me namelijk nie voorstelle dat je je zo super in extase voelt zonder t waus effect? of heeft coke dit wel?
Bijv. van speed daarvan voel je je helemaal nie zo in extase je bent ook ng nuchter eigenlijk. Van coke weet ik nie ma schijnt ook dat je je heel euforisch/goed voelt, maar je bent wel gewoon nuchter, dus je ervaart geen trip-effecten.
Stel er was n soort x waarbij je wel love gevoel hebt etc. Maar je bent nuchter in je kop, zou je dan ng zon extase ervaren? Kkan me namelijk nie voorstelle dat je je zo super in extase voelt zonder t waus effect? of heeft coke dit wel?