Extreem euforisch?

GroteOgen

Newbie
Hoi allemaal,

ik ga deze avond voor de tweede keer aan de sos.
Ik vond de eerste ervaring best wel lekker, maar ik moet zeggen aan het eind van de avond had ik wel zoiets van ... “hmm, het is leuk, maar geen 50€ waard”. Nu de eerste lijntjes waren gewoon redelijk klein, ik wou namelijk niet teveel nemen en eerst kijken wat het doet, kreeg enkele minuutjes later verdoofde tanden keel, en een lekker actief, helder gevoel. Het tweede lijntje ongeveer een uur na het eerste die uitgewerkt was nam ik een iets groter lijntje. Opnieuw alles verdoofd lekker actief helder en sociaal. 2 minuutjes laten besloot ik nog een half lijntje te nemen en ineens ontplofte het in mijn hoofd. Ik was super euforisch, ik stond strak en ik kon niet stoppen met praten. Het gevoel kon ik op sommige momenten wel beetje vergelijken met mdma, nu niet echt heel erg dat love gevoel maar wel heel heel sociaal en een knuffel kol er zeker wel af. Nu vraag ik me af, hoe kwam dit, is dit omdat ik bijgenomen heb? Want die duurde ook langer dan een half uur, duurde zeker een uur dat ik erg actief was en men benen niet kon stil houden. Na 40 minuutjes voelde ik wel dat ik mezelf rustig moest houden want ik begon wat kortademig te worden door men eigen zo op te jagen en zoveel te praten. Was dit toeval of gewoon juiste dosering?

nu nog een vraagje, ik ben van plan om na de coke alcohol te gaan drinken kan dat? Als die is uitgewerkt of zit het dan nog te veel in je bloed?
En voor de mensen die geregeld coke gebruiken, nemen jullie elk half uur bij of rusten jullie even na elke rush?

Groetjes!!

FerdFatoehaus

Badass junkie
hmm, het is leuk, maar geen 50€ waard
That's cocaïne in a nutshell.
Was dit toeval of gewoon juiste dosering?
Heb je het laten testen? Kan zijn dat er wat anders door zat natuurlijk, coke staat er om bekend dat het veel versneden wordt.

ik ben van plan om na de coke alcohol te gaan drinken kan dat? Als die is uitgewerkt of zit het dan nog te veel in je bloed?
Het wordt vaak gecombineerd omdat er dan een extra stofje wordt aangemaakt. Is wel extra schadelijk maar o zo lekker. Coke en alcohol gaan qua effect hand in hand. Maar pas er wel mee op, als de coke ineens uitwerkt kan het zijn dat je aardig dronken wordt.

nemen jullie elk half uur bij of rusten jullie even na elke
Dat kan je het beste zelf aanvoelen, ik zou proberen er zo lang mogelijk tussen te laten, dan gebruik je minder. Is beter voor je lijf en portemonnee.

GroteOgen

Newbie
Heb je het laten testen? Kan zijn dat er wat anders door zat natuurlijk, coke staat er om bekend dat het veel versneden wordt.
Niet zelf getest. Maar is van een betrouwbare bron. Ik weet ook dat stelt niets voor. Kan het dan een andere stof zijn die me zo euforish had gemaakt want de andere lijntjes ging ik niet zo hard omdat ik toen ook niet zo veel had genomen.

Het wordt vaak gecombineerd omdat er dan een extra stofje wordt aangemaakt. Is wel extra schadelijk maar o zo lekker. Coke en alcohol gaan qua effect hand in hand. Maar pas er wel mee op, als de coke ineens uitwerkt kan het zijn dat je aardig dronken wordt.
Ik ben niet van plan om te combineren. Gewoon na het coke gebruik te gaan drinken. ( +/- 2 uur na gebruik ).

Dat kan je het beste zelf aanvoelen, ik zou proberen er zo lang mogelijk tussen te laten, dan gebruik je minder. Is beter voor je lijf en portemonnee.
Ik ga proberen na elk lijntje 1,5u te laten. :)

benzzzy

Badass junkie
Over het algemeen gaat cocaïne gebruik haast altijd icm met alcohol.
Dit is af te raden ivm extra toxiciteit.
Maar iedereen doet het...

FerdFatoehaus

Badass junkie
Maar is van een betrouwbare bron.
Dat zegt iedereen over zijn of haar dealer. Maar diegene haalt het weer bij een andere dealer en die weer ergens anders etc. Door het te laten testen weet je precies wat je neemt en hoe sterk het is. Wel aan te raden met coke want ze doen er van alles door.
Kan het dan een andere stof zijn die me zo euforish had gemaakt want de andere lijntjes ging ik niet zo hard omdat ik toen ook niet zo veel had genomen.
Tja, kunnen wij je niet vertellen. Je komt er maar op 1 manier achter en dat is testen.

Neocortex

Belezen gebruiker
"Hallo df!"
"Ik heb witte batmans gekocht en die door de thee van de buurvrouw gegooid. Ze heeft het schuim op haar bek staan. Nu vraag ik me af,
is dit omdat haar tampon scheef zit of omdat ik vervuilde drugs heb gekocht?
Ik vraag dit voor een vriend."

FerdFatoehaus

Badass junkie
"Hallo df!"
"Ik heb witte batmans gekocht en die door de thee van de buurvrouw gegooid. Ze heeft het schuim op haar bek staan. Nu vraag ik me af,
is dit omdat haar tampon scheef zit of omdat ik vervuilde drugs heb gekocht?
Ik vraag dit voor een vriend."
Ik wist niet dat dat het effect is van een tampon die scheef zit.

Karentje

Belezen gebruiker
die euforie komt naar mijn ervaring pas vanaf een bepaalde hoeveelheid coke. Je moet je sweetspot vinden. En in combinatie met alcohol zul je waarschijnlijk ook meer of sneller euforie ervaren. Dat is toch mijn ervaring..

WAZA

Belezen gebruiker
WAT???????????????? 50 euro een geen reet aan??? FF geen gelul maar als je goede vind en die vind je ooit wel zul je werken dat het een behoorlijk stevige high is in een beste roes, al bij 100mg.
Coke en drank waarom zou je... kut kater

Laatst bewerkt:
Bovenaan