Extreem lang maagpijn na Xtc

Sjohny

Newbie
ben van 't weekend behoorlijk uit geweest voor mijn doen
denk zo'n 3 pillen
onderhand zijn we al 4 dagen verder en ik sterf nog steeds van de pijn in m'n maag
slikken doet pijn in me keel, en als ik een broodje eet lijkt het wel alsof je een groot brok ruw ijzer naar binnen slikt.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt met Xtc.
En ik ben veel harder gegaan maar meer dan brandend maagzuur de volgende dag heb ik nooit gehad.
Iemand anders wel is zo last van ze maag gehad ?
nog tips afgezien van melk en rennie ?

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lekker uitzieken, klinkt als een griepje / te weinig slaap ^^
kop thee met beschuitje doet wonderen.

Denk persoonlijk niet dat het van de XTC komt.

Berbatov

Bewuste gebruiker
In melk zit melkzuur dus als je last hebt van maagzuur raad ik het je af.
Ik zou van die anti maagzuur base neutraal maak tabletjes kopen die je altijd in de reclame ziet.
Tegen keelpijn hebben ze vast ook wel iets bij de drogist of apotheek.

Drientje

DF-koning
Berbatov zei:
In melk zit melkzuur dus als je last hebt van maagzuur raad ik het je af.
Ik zou van die anti maagzuur base neutraal maak tabletjes kopen die je altijd in de reclame ziet.
Tegen keelpijn hebben ze vast ook wel iets bij de drogist of apotheek.
Waar haal jij die wijsheid vandaan dat in melk melkzuur zit?

Melk maakt je maag basisch wat dus goed kan helpen bij overtollig maagzuur. Rennie's helpen ook maar lossen niet de pijn in je maag op. Even een bezoekje aan je huisarts kan geen kwaad want aanhoudende pijn in je maag kan duiden op een maagzweer of irritatie anderzijds.

TrippyShit

Badass junkie
Nasica zei:
Lekker uitzieken, klinkt als een griepje / te weinig slaap ^^
kop thee met beschuitje doet wonderen.

Denk persoonlijk niet dat het van de XTC komt.

Je bent minder vatbaar voor een griepje als je geen xtc gebruikt/gebruikt hebt :wink:

Verder idd gewoon lekker uitzieken. Volproppen met tabletjes enshit komt je maag nou ook niet heel erg tengoede als je er al last van hebt. Gezond doen en uitzieken..

Miss J

Bewuste gebruiker
Na mijn laatste keer xtc heb ik ook een week last van mijn maag gehad en vooral ook heel misselijk. Ik weet niet of het van de xtc kwam maar ik heb middeltje van (volgens mij) vsm gehaald bij de drogist, het was direct over! Als je wilt kan ik wel even checken hoe het precies heet.

Billiebil

Newbie
Hello hello,

Afgelopen zondag heb ik weer is xtc gebruikt. Ik had voor het eerst 2 pillen geslikt i.p.v. 1 pil.
Ik moet zeggen ik was vooraf behoorlijk moe en lichtelijk verkouden omdat ik ontzettend veel gewerkt had en weinig geslapen. Dus waarschijnlijk niet de beste omstandigheden om xtc te gaan gebruiken. Maar goed verder in gaand op het onderwerp. Maandag middag na het eten van een banaan kreeg ik lichte maagpijn. Gedurende de avond werd dit alleen maar erger. 's nachts heb ik geen oog dicht gedaan door de ontzettende pijn. Ook heb ik 1 keer overgegeven. De volgende dag (dinsdag) was de maagpijn een stuk minder wel had ik meer last van mijn darmen. Ook had ik op maandag last van hoofdpijn. Ik heb nog nooit zulke heftige bijwerkingen gehad, ik wist wel dat ik tijdens mijn trip niks moest eten omdat mijn maag dat niet aan kon. Maar dat ik de dagen ernaar zo'n last zou hebben had ik niet verwacht. Ik heb die dagen veel yoghurt gegeten en jus 'd orange gedronken. En heel veel uitgerust. Woensdag was ik er zo goed als vanaf. Alleen lichte misselijkheid als ik iets te veel at. Ik schrok erg van deze bijwerkingen omdat ik er nog nooit te maken mee gehad. Wel heb ik van mijzelf een zwakke maag dus dat zal er wel invloed op gehad hebben. Voor de 'bijwerking' slachtoffers neem rust, eet alleen maar zuivel producten, drink vitamine c producten. Dat hielp tevens bij mij, goodluck :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
lsdlicious zei:
Billiebil zei:
ik wist wel dat ik tijdens mijn trip niks moest eten omdat mijn maag dat niet aan kon.

kun jij eten als je xtc op hebt?!? of lees ik dat nu verkeerd :grin:

grtzz :wave:

Fruit ging er wel in meestal bij mij vroeger heerlijk, maar dat was ook het enige voor mij :wink:
@Sjohnie:

Neem aan dat het over is/naar huisarts gegaan. Zoniet ga snel als je nog STREEDS last ervan hebt!
Peace!

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
25tolife zei:
Fruit ging er wel in meestal bij mij vroeger heerlijk, maar dat was ook het enige voor mij :wink:

ow neen bij mij niets. dat lijkt zo een beetje dwang neurose bij mij dat als ik nog maar iemand zie eten voel ik me al alsof :kots:
behalve een kauwgompje dat is hemels :hearteyes:

grtzz

Sjohny zei:
ben van 't weekend behoorlijk uit geweest voor mijn doen
denk zo'n 3 pillen
onderhand zijn we al 4 dagen verder en ik sterf nog steeds van de pijn in m'n maag
slikken doet pijn in me keel, en als ik een broodje eet lijkt het wel alsof je een groot brok ruw ijzer naar binnen slikt.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt met Xtc.
En ik ben veel harder gegaan maar meer dan brandend maagzuur de volgende dag heb ik nooit gehad.
Iemand anders wel is zo last van ze maag gehad ?
nog tips afgezien van melk en rennie ?

Je keel komt denk ik door het velen roken ?

Lampenkap

Newbie
Miss J zei:
Na mijn laatste keer xtc heb ik ook een week last van mijn maag gehad en vooral ook heel misselijk. Ik weet niet of het van de xtc kwam maar ik heb middeltje van (volgens mij) vsm gehaald bij de drogist, het was direct over! Als je wilt kan ik wel even checken hoe het precies heet.

Miss j,
Jij vertelde over vsm middel van apotheek om vanaf te komen? Welk middel is dat?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
XTC kan je maagwand iriteren of zelfs beschadigen. Komt niet heel vaak voor maar ik zou met zulke klachten toch even de huisarts bezoeken. Heb wel verhalen gehoord waar XTC is blijven kleven aan de maagwand en een gat heeft veroorzaakt.

Wil je niet bangmaken, maar wel even wijzen op de mogelijke risico's van hiermee rond te blijven lopen...

raa89

Newbie
SmartieAndMe zei:
XTC kan je maagwand iriteren of zelfs beschadigen. Komt niet heel vaak voor maar ik zou met zulke klachten toch even de huisarts bezoeken. Heb wel verhalen gehoord waar XTC is blijven kleven aan de maagwand en een gat heeft veroorzaakt.

Wil je niet bangmaken, maar wel even wijzen op de mogelijke risico's van hiermee rond te blijven lopen...

Als je voor bovenstaande bang bent kun je tegenwoordig heel simpel bij de apotheek omeprazol halen... dit zijn maagbeschermers... mocht je snel last hebben van misselijkheid bij t trippen(sommige mensen moeten standaart na de eerste nekken, sommige later en sommige blijven zo'n euige gevoel houden in hun buik)
Dan werkt domperidon 10mg ( ook te koop bij apotheek)
Is middel tegen misselijkheid.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat ook nog scheelt als je het wilt voorkomen is je pil vermalen tot poeder en in een capsule doen. Hij wordt dan netjes verdeeld in je maag en de impact is kleiner

Bovenaan