extreem lang vaag op mdma

Jeeke

Newbie
Goeie dag,

Ik heb van het weekend een feest gehad waarbij ik na inname van een mdma capsule met 180 mg(zelf afgemeten) zo 10 uur lang vaag ben geweest.

Over de hele dag heb ik om 11 uur GHB gebruikt 5ml om 2 uur nog een dosis van 4ml en rond 5 uur een dosis van 4ml in de tussen tijd heb ik 3 bommetjes gedropt dus nog geen halve gram speed. toen ik om 9 uur besloot een mdma capsule te nemen zo dat ik rond een uur of 2 wel weer redelijk afgezakt had moeten zijn.

Echter ben ik tot 6 uur wakker geweest en was ik zelfs niet met kalmerende middelen in slaap te krijgen in totaal ben ik zeker 10 uur vaag geweest van die ene capsule.

Mijn vraag is hoe is dit mogelijk en kan iemand mij hier meer over vertellen? (heb precies de zelfde m de vorige x ook genomen en toen was ik met een paar uur weer nugter).

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik denk dat het de speed was die je ingenomen had. Blijf je nou eenmaal lang wakker van.

Jeeke

Newbie
Pandan zei:
Ik denk dat het de speed was die je ingenomen had. Blijf je nou eenmaal lang wakker van.

ja dat weet ik. maar dit was niet alleen wakker ik was compleet vaag zelfs bij het wakker worden(was bijna bang dat ik in een trip zou blijven hangen.)

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
mistermindblow zei:
Nou als ik kijk naar wat je hebt gebruikt in zo'n korte tijd vind ik het niet gek dat je knetter vaag ben voor een lange tijd...

Ik sluit me natuurlijk hier ook bij aan, maar ik denk dat het de speed was die je wakkerhield. Het vage komt natuurlijk door de MDMA die reageerde op alle werkzame stoffen in je lichaam op dat moment. Volgende keer niet alles bij elkaar gooien, lijkt me de beste oplossing als je dit niet nog eens wilt meemaken.

Jeeke

Newbie
dan gooien we hem niet meer in de mix. Maar is dit veel dan? als ik zo rond mij kijk zie ik eigenlijk alleen maar extremer gebruik. Wat nemen jullie zo al als jullie iets nemen?

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Het is niet de hoeveelheid MDMA dat je genomen hebt, het is de combinatie GHB/Speed/MDMA die mensen een beetje veel lijkt. 9 ML GHB, een halve gram speed en 180 mg MDMA, daarna nog kalmerende middelen is gewoon niet echt een goede combinatie. Dus daarom vind men het niet raar dat je lang vaag bent geweest.

Ikzelf gebruik MDMA een keer in de 2 a 3 maanden, en dan over een hele avond ongeveer 300-350 mg. Maar ik hou het wel bij MDMA.

Barinta

Experimenterende gebruiker
Ik sluit me aan bij Pandan.
Dit moet wel de combinatie zijn, ik zelf gebruik regelmatig MDMA en heb nog nooit van alleen MDMA zo lang een roes gehad.

Bovenaan