Hallo!
Ik heb sinds een verkeerde joint last van extreme depersonalisatie en derealisatie. Ik was niet zo ervaren met wiet, had het een paar keertjes gedaan maar meer niet. Had op een avond wat gedronken en rookte daarna een joint, wat precies verkeerd viel. Het was alsof ik het leven uit een heel andere wereld bekeek, alsof ik 'achter de waarheid' kwam voor mijn gevoel, maar de kennis niet had willen weten, klinkt heel gek. Maar het was echt heel heftig. Had ook heel erg de angst dood te gaan of dat ik nooit meer normaal zou kunnen leven door de 'kennis' die ik wist.
Maar goed, tijdje later had ik in nuchtere toestand af en toe last van depersonalisatie en derealisatie in lichte mate, verder niks vervelends. Toen probeerde ik voor het eerst sinds toen weer een jointje, ik voelde me een beetje hetzelfde maar probeerde me niet mee te laten slepen door de angst, maar geen fijn gevoel.
Sindsdien hele tijd nuchter geweest, maar kreeg in steeds ergere mate last van de symptomen in het dagelijkse leven. Toen ging ik proberen te mediteren, wat totaal verkeerd viel. Was totaal nuchter maar ervaarde precies wat ik had ervaren in de bad trip. Sinds toen heb ik er heel erg last van gehad, naar de huisarts geweest en ga binnenkort weer. Heb er heel veel last van in het dagelijkse leven en krijg af en toe de angstgevoelens weer, gewoon omdat ik me afvraag: wat als het wel waar is? want in mijn beleving is het in zo'n aanval allemaal zo echt, alsof mijn identiteit, leven en eigenlijk alles totaal in elkaar stort. Daardoor heb ik een soort angst dat ik me steeds afvraag of dat waar was wat ik voelde. Want ik ervaarde het op dat moment helemaal nuchter.
Kan iemand mij helpen of herkent iemand dit?
Alvast bedankt!
Ik heb sinds een verkeerde joint last van extreme depersonalisatie en derealisatie. Ik was niet zo ervaren met wiet, had het een paar keertjes gedaan maar meer niet. Had op een avond wat gedronken en rookte daarna een joint, wat precies verkeerd viel. Het was alsof ik het leven uit een heel andere wereld bekeek, alsof ik 'achter de waarheid' kwam voor mijn gevoel, maar de kennis niet had willen weten, klinkt heel gek. Maar het was echt heel heftig. Had ook heel erg de angst dood te gaan of dat ik nooit meer normaal zou kunnen leven door de 'kennis' die ik wist.
Maar goed, tijdje later had ik in nuchtere toestand af en toe last van depersonalisatie en derealisatie in lichte mate, verder niks vervelends. Toen probeerde ik voor het eerst sinds toen weer een jointje, ik voelde me een beetje hetzelfde maar probeerde me niet mee te laten slepen door de angst, maar geen fijn gevoel.
Sindsdien hele tijd nuchter geweest, maar kreeg in steeds ergere mate last van de symptomen in het dagelijkse leven. Toen ging ik proberen te mediteren, wat totaal verkeerd viel. Was totaal nuchter maar ervaarde precies wat ik had ervaren in de bad trip. Sinds toen heb ik er heel erg last van gehad, naar de huisarts geweest en ga binnenkort weer. Heb er heel veel last van in het dagelijkse leven en krijg af en toe de angstgevoelens weer, gewoon omdat ik me afvraag: wat als het wel waar is? want in mijn beleving is het in zo'n aanval allemaal zo echt, alsof mijn identiteit, leven en eigenlijk alles totaal in elkaar stort. Daardoor heb ik een soort angst dat ik me steeds afvraag of dat waar was wat ik voelde. Want ik ervaarde het op dat moment helemaal nuchter.
Kan iemand mij helpen of herkent iemand dit?
Alvast bedankt!