• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Extreme tweede keer XTC

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Oke mensjes van het leuke drugsforum, hier is mijn 2e tripreport.
Het is een beetje een speciaal report sinds ik 2 verschillende dingen heb gebruikt. Namelijk speed en fastforwards.

Het was mijn 2e keer gebruiken van die o zo illegale middeltjes. Gelukkig heb ik er weer veel lol aan beleefd. Het was een doldwaas weekend met veel verschillende gebeurtenissen. Uiteenlopend van seks tot compleet naar de klote gaan. Naja genoeg ingeleid, laten we maar beginnen.

- We verbleven in mijn oma’s huis. Een lekker plekje om los te gaan. We waren met zijn 3-tjes gezellig aant plannen hoe we naar de klote gingen.
- We hadden de volgende middelen tot onze beschikking; GHB, Speed, groene klavers en witte fastforwards. Alles getest en wel, we waren goed bezig.
- Later kwam er een 4e maat bij met wat joints voor de lols. Vraag ons niet waarom hij kwam. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Hij heeft alleen maar mij uit zitten lachen, de lul de behanger.

Oke, dat waren de feitjes op een rijtje. Het begon op een vrijdagavond. We hadden een doorgesnoven junk in ons midden die er van alles van afwist en ons afwees ghb te gebruiken. Hij zei dat dat slimmer was voor de after. Nou, hij was hier de doorgesnoven junk, dus wij namen dat advies aan. Hij zei wel dat we een nachtje door konden halen voor Decibel. Slapen kwam er toch niet van, dus dan maar Speed proberen. Harstikke spannend en tevens wat vernieuwing voor ons. Onze ‘’T’’ verdeelde de lijntjes voor moi en ‘’S’’. Ik vond het eerst een te dikke lijn dus ik zei; Maak hem eens wat kleiner. Ik mocht beginnen. Ik snuiven als een stofzuiger met een 50 eurobiljet. Bleek best gemakkelijk te zijn. Had een zeer branderig gevoel verwacht, maar dat bleef uit. Een rare nasmaak in de keel ook. Ik beschrijf trouwens alleen mijn eigen ervaring van de Speed en pillekes.

Ik aan de speed is geen goed idee. Ik werd er erg hongerig van en ik had nasi op met sambal en allerlei pittige zooi. Mijn reet ging als een malle en dat was geen pretje. Ik werd er heel hyperactief van. Daarom heet het ook waarschijnlijk Speed. Ik begon heel veel te babbelen, maar het vreemdste was nog wel dat ik als ene malle sigaretten ging roken. Binnen een paar uur een heel pakje er door heen gejaagd. Mensen keken mij aan van; WTF? Dusja, niet echt bevorderlijk voor de longen en niet bevorderlijk voor de stoelgang die Speed. S und moi kregen honger, dus we gingen naar een snackbar patatjes halen. Althans dat waren we van plan, toen onze ‘’A’’ binnenkwam. Deze zat zwaar aan de wiet en was flink stoned. Leuk joh, zo’n trage lul in ons midden. Die vond het leuk mij sigaretten te voeren. Ik lette eigenlijk nergens meer op. Werd zeg maar roekeloos. Binnen tientallen minuten zat ik op een sigaret te kauwen. Waarom? Omdat het kon. Beetje tabak pruimen, gekkehuis. Wat een smerige zooi zeg. Maarja, we hadden nog steeds honger, die sigaret vulde de maag niet goed. Dus op naar de snackbar.

Wat een avontuur zeg. Ik huppelde heel de tijd en vond lampen erg interessant. Tenminste, ik focuste mij heel erg op felle dingen. Ik weet niet of dit aan de Speed lag, maarja, het was wel erg leuk. Vooral het huppelen, mijn maatjes gingen stuk en ik snapte wel waarom. Drugs en ik is zeg maar een dodelijk combi. Overduidelijk te zien en niet te verbergen. Aangekomen bij de snackbar, wat besteld en weer teruglopen. Weer lekker hyperactief de weg vervolgen. Thuis aangekomen wat patatjes genomen. Smaakte naar karton ofzo, maarja, gewoon dooreten. Achja, ik ben nu eenmaal volhardend. Verdergaand vroeg mijn maatje of ik een beetje van zijn joint/wiet/weet ik veel wat wilde en maarja, gewoon doen. Voelde ik eerlijk gezegd niks van. Maarja ik had zin om te gaan slapen. Dat was rond 1 uur. Ik ga liggen en schaapjes tellen. Wilde ik verdorie niet in slaap vallen en de kat van mijn granny wilde er nou ook niet aan mij met rust te laten. Nog 2 uur geprobeerd te slapen, niet gelukt, toen maar naar beneden gegaan waar ik een leuk verhaal te horen kreeg. S had nog een lijn gesnoven en toen T zijn lijn weggeniest, omdat de Speed zo brandde. Uiteraard ging ik keihard stuk. Ik had besloten vier uur echt te gaan slapen. Ik gaan liggen en ‘’Yeeeeeeeeey’’, ik viel in slaap!

Om 6 uur werd ik weer wakker. Olé. Op naar Decibel, ik was echt dood. Eens Speed, maar nooit meer, ook omdat het leek of mijn aars uitgewoond was door een enorme trol ofzo. Shit happens zullen we maar zeggen.

Op naar Decibel, dat waren we. Heerlijk brak en mijn maatjes superenergiek. Achja, eigen schuld dikke bult. Voor Decibel had ik wel een gelukkig vooruitzicht, namelijk Fastforwards getest op 180-190 mg. Erg cool, vond ik dan. Even een kleine tijdsprong maken naar rond 2 uur. Ik mijn 1e halfje erin geknald. Even zitten hoor. Kwam mijn vriendinneke mij weer halen. Potverdrie, laat mij verdomme zitten ofzo. Maarja, het zij zo. Ik gezellig mee, nergens last van hebben. Paar minuten later liep ze even weg, dus ik stiekem weer gaan zitten. Muahhaha. Ik heerlijk genieten vant uitzicht net als op Dominator. Even later kwam ze mij weer halen. Dit was zo’n tijdsbestek van 15 minuten.

Toen begon de lol pas echt. Extreme shit voort leven. Alles begon te tintelen. Echt heftig. Mijn handen trilden, ik hijgde als een randdebiel. Nooit verwacht. Ik dacht bijna dat ik iets verkeerds had geslikt, omdat ik mij erg hyperactief ging voelen. Alleen maakte dat niet uit. Gelukkig, omdat iemand zei ‘’gaat eens stampen’’. Ik stampen en dat voelde wel fijn. Het ging lekker en ik bleef lekker doorgaan. Ik vroeg mij af wanneer het echt ging komen, want dit was hetzelfde gevoel als op Dominator. Ik had bijna de neiging te vragen voor nog een. Ik kreeg smsjes van vrienden hoe het ging en kon er gewoon op antwoorden. Op den duur kreeg ik toch echt een vaag gevoel. Mijn tong hing heel de tijd uit mijn mond, tot op het extreme. Mijn gehele gezicht voelde strak aan en mijn kaak trilde net zo hard als de paal die in de tent stond. Mijn maten keken mij aan en zeiden; ‘’Dude, zet je zonnebril op’’. Ik lekker eigenwijs en zei natuurlijk; ‘’Nee’’. Mensen keken mij echt aan en zeiden ook shit tegen mij zoals ‘’gozer, gaat het goed?’’. Mijn ogen stonden echt bizar (Foto volgt) en alles was niet zoals het hoorde. Ik zag mensen met een witte waas over zich heen. Ik wist eigenlijk waarom ze zeiden ‘’Kijk uit voor de witte waas’’. Je weet wel, die gelukskoekjes. Die witte waas bij mensen was echt tof. Net alsof ik door een mistig brilletje keek. Die bril was helemaal niks, want daardoor werd alles minder mooi.

Toen gingen we op weg naar de main. Mijn persoonlijke timetable was trouwens gelijk verkloot, want ik spacete hem keihard. Ik zei op den duur; ‘’Ik begin gele vlekjes te zien’’. En dat was mij toch bizar! Bij mensen zag ik op het gezicht gele vlekjes en die tikte ik aan. Als ik ze aantikte, sprongen ze uit elkaar en kwamen er vlekjes op andere plekken. Zo heb ik mijzelf lopen vermaken, nog steeds stilstaande. Op den duur werd mijn maat kwaad en begon mij de tent uit te duwen. Haha, whatever u like. Hij vond mij zo fucking traag dat ie mij maar begon te duwen. Toen kwam ik iemand anders tegen die aan mij vroeg of ik meeging fruit halen. Oke, zei ik en mijn maatje bleef weer wachten. Gelukkig is die vrij geduldig. Wat een tocht, ik kwam bekenden tegen die mij vertelden dat ik eruit zag als een randdebiel. Ik maar afvragen waarom. Op den duur een tongzoen gekregen uit the middle of nowhere en ik verder sjeezen. Erg leuk. Wij terug met het fruit en de watermeloen. Ik vond die watermeloen erg lekker. Daarom at ik ook maar het harde gedeelte op. Tja, ik ben een idioot, sorry mensen.

Daar aangekomen was mijn maatje het echt zat en werd ik de tent uitgeduwd en everyone followed me. Ole ole. Onwijs traag, minstens 20 meter achter ze praatte ik tegen iedereen en alles. Veel mensen vonden mij volgens mij aardig. Die vlekken stonden ze trouwens ook erg goed. Mooie mensjes. Ik loop langs het water en iemand roept ‘’Oh, oh, water, houd hem daar weg’’. Ik kijken naar het water, schitterend zeg, maar toen, WTF, het water keek nogal boos. Ik snel weglopen bij het water. Fieuwwww, wat een vaagheid. Verder lopen, mensen boos naar mij kijken, omdat ik zo knettertraag liep. Op den duur lachte mensen naar mij. Ik was blijkbaar een circusattractie. For hands on report, vraag het maar aan Harderstyles, sinds die mij herkende. Echt bizar.

Eenmaal aangekomen op de mainstage wat plaatjes schieten en verder spacen. Rond half 6 a 6 uur voelde ik mij weer normaal. Tenminste, het voelde zo. Ik vond het toch erg leuk en had nog een pilleke over. Lekker delen met mijn vriendinnetje en samen verder spacen. Wij naar de mainstage. Kreeg ik het befaamde klapperkaakje en de leuke tong weer. Mijn ogen stonden echt als twee enorme schijven met enorm kleine pupillen. Mensen vroegen aan mijn maat hoeveel ik wel niet op had en dan zei hij ‘’een halfje’’. Mensen hebben denk nog nooit zo gelachen. Ik weet dat ik op den duur naar de lucht wees. Volgens mij maten heb ik een half uur zo gestaan. Mensen allemaal kijken en opeens kwam er een vrouw naar mij toe en vroeg ‘’wat zie je?’’. Ik antwoordde; Een mooie wolk. Nou die vrouw kon je opvegen en ik het maar niet snappen. Toen begon het echte leven pas echt. Ik wilde mijn bril niet opzetten en iedereen nog steeds kijken. Op den duur dacht ik waarschijnlijk weer het befaamde; ‘’Even zitten’’.

Ik ging lekker zitten in mijn eentje aan het water en genieten van de muziek. Erg fijn, oogjes dicht, achterover hangen en mensen kwamen af en aan bij mij zitten. Wat een saamhorigheid. Na een tijdje kwam een vriendin bij mij zitten en tja, wat leuke handelingen ondernomen. Ik zou niet weten of Harderstyles dat heeft gezien. Maar die sigaret was trouwens echt chill. Ik was dus heel de tijd bezig met de dame en de dame gewoon gesprekken hebben met andere mensen en mijn maatje kwam langs erbij zitten terwijl ik bezig was. Van de kaart dit soort dingen doen is echt heldig. In detail treden doe ik lekker niet. De avond liep lekker traag ten einde en heb vreselijk genoten. Ik ben ook niet meer van mijn gat afgeweest. Terwijl ik normaal van het keiharde stampen ben.

Al met al, wat een dag. Zoveel ervaringen rijker, zoveel harder gegaan als Dominator en zoveel beter.
Ik heb gele vlekjes weggetikt, mensen lekker met een witte waas gezien, wolken naar mij zien zwaaien, mensen naar mij zien zwaaien, water boos zien kijken, Sjaak klapperkaakje gespeeld en mijn tong flink uitgelaten. Wat heb ik genoten van die 2 halfjes. Echt goddelijk. Vriendin van mij had trouwens hetzelfde effect, maar maatjes van mij kregen weer andere effecten. Dit was nog veel beter als de eerste keer. Ik weet een ding zeker; Deze pillen worden mijn festival afsluiter op Q-base.

Trouwens, ik zet foto’s niet hier neer. Sinds ze te herkenbaar zijn en eigenlijk te erg voor op het internet. Als iemand ze wilt zien, kunt u mij eventueel Pm’en toevoegen. Het is een beetje lang geworden, maar ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen vermaken!

:hearteyes: :wave:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Wat een tripreportje... :grin: Hoop vage en grappige dingen. :P

Wat zijn die fastforwards nu eigenlijk ? Gewoon weer een nieuwe naam voor een pil met een nieuw uiterlijk ?

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:

Wat zijn die fastforwards nu eigenlijk ? Gewoon weer een nieuwe naam voor een pil met een nieuw uiterlijk ?
Bedankt en ja echt bizarre dingen. :hearteyes:
Hopelijk viel er een beetje door heen te komen haha :P :grin:

Uuhm fastforwards zijn gewone pillekes met een wat grotere hoeveelheid mdma dan de meeste tot nu toe van wat ik begrijp :P :hearteyes:

Ik zal linkje geven naar de pil. :xtc:
Ze zijn iig heel erg fijn en zoals je las bezorgen ze wazige shit. :P

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=22830

k00k

Bewuste gebruiker
Oeh PM me die foto! Je liep er toen ik je zag niet zo vercrackt bij iig :P En dat was rond 5 uur ofzo :P Q-Base meet! :grin:

Heerlijk report HAHA

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Olijfboompje zei:
Sublimo zei:

Uuhm fastforwards zijn gewone pillekes met een wat grotere hoeveelheid mdma dan de meeste tot nu toe van wat ik begrijp :P :hearteyes:

Dankjewel. :)

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
k00k zei:
Oeh PM me die foto! Je liep er toen ik je zag niet zo vercrackt bij iig :P En dat was rond 5 uur ofzo :P Q-Base meet! :grin:

Heerlijk report HAHA
Dank u dank u :grin:

Ik zou echt niet weten wanneer je mij hebt gezien haha :P
Maar ik heb er zwaar vercrackt bijgelopen :P

Ja lijkt mij leuk man! :grin:
Ik ben vrij herkenbaar zoals u merkt :P

De foto is onderweg naar u toe! :grin:
Sublimo zei:
Olijfboompje zei:
Sublimo zei:

Dankjewel. :)
No problemo kerel! :hearteyes:

berten

Belezen gebruiker
Willen gaan eten en slapen op de speed ? kan toch niet echt goei kwaliteit zijn dan!
Maar verder leuk report olijfje, lijkt me wel lachen om met jou te lopen spacen :d

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Einstein zei:
Haha bizar report, prachtig :hearteyes:
Die wolk moet inderdaad wel heel mooi geweest zijn :xtc:
berten zei:
Willen gaan eten en slapen op de speed ? kan toch niet echt goei kwaliteit zijn dan!
Maar verder leuk report olijfje, lijkt me wel lachen om met jou te lopen spacen :d

Danke danke :grin:

@ Einstein
Die wolk was zekers goddelijk :grin:
Heb er zelfs naar staan wijzen en zwaaien :hearteyes: :wave:

@berten
Ja het was zekers goede speed, maar ik heb nogal veel wilskracht haha :P
Ik ging zeg maar gewoon 2 uur lang in bed liggen en schaapjes tellen, ben behoorlijk vergekomen. Toen dacht ik ''fuck it'' en ben maar naar beneden gegaan.
Later deed ik hetzelfde en viel ik wel in slaap :grin:

Eten ging bijna niet :P
Tenminste patatjes voelde als karton aan :cry:

Iedereen is welkom hoor :P
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch :grin:

Q-base wordt alleen wel mijn laatste tripreport van XTC :openmouth:

Ik wil wel in de tussentijd nog wat andere dingetjes proberen, maar geen xtc verder meer :rock:

Maarum :hearteyes: :xtc: :hearteyes:

Olijfboompje zei:
Sublimo zei:

Die pille zijn té goed! Ze bevatten voor mij persoonlijk iets te veel Mdma, als ik 1tje op heb ben ik echt van de kaart maar wel op een goede manier:P Maar hier noemen ze wel niet fastforwards maar dubbele driehoeken.. Hangt er vanaf hoe je het logo bekijkt natuurlijk :mrgreen: Ik kan ze nu al een paar weken krijgen bij iemand en ik hoop dat ze nog een tijdje blijven, ze zijn echt de moeite waard! :sunglasses:

clockcable

Bewuste gebruiker
Dubbele driehoeken :tearsofjoy:

megatrippie

Belezen gebruiker
thnx leuk report!

Die FF pilletjes zijn idd zeer heftig. Heb hier verschillende batches laten testen.1 Batch 170 tot 190 waar de meesten ruim boven de 180 zaten (gemiddeld 187). 2e batch 165 tot 205 (gemiddeld 189)
Bij de 2e batch dus wel meer spreiding.
Zijn op dit moment meerdere soorten pillen met hoge concentraties +-200mg in omloop.

omfg

Belezen gebruiker
Patat eten als je speed op hebt?
Slapen als je speed op hebt?

Wat voor speed was dat? :confused:

UeWEclipse

Experimenterende gebruiker
BTW @ Q-Base ging het weer lekker he :grin: just like it should hehe

Ik was zelf ook totaal verdwaald daar, echt geweldig dat vliegveld :hearteyes:

tonderslag

ik was ook op qbase geweest was zeker vet.

maar nice verhaaltje man :P
leuke opbouw op zijn tijd een geintje.
en natuurlijk veel drugs en geklapper.

ga zo door dan zien we elkaar wel een keer op een feestje.

heb er nu nog 5 in de planning

02 okt Syndicate
30 okt Thrillogy
13 nov Fusion the harder styles
27 nov Qlimax
04 dec nightmare indoor

Muse24

Ik vraag me zo af he, op zo'n feest, hoeveel procent van het aantal bezoekers is daar onder invloed van het een of ander?

Geweldig report trouwens, zie mijn pm:P haha, wil die foto's wel eens zien dan.

k00k

Bewuste gebruiker
Muse24 zei:
Ik vraag me zo af he, op zo'n feest, hoeveel procent van het aantal bezoekers is daar onder invloed van het een of ander?

Mijn ervaring zegt ongeveer zo'n 75-85% :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
k00k zei:
Muse24 zei:

Haha als het niet meer is soms :P
Leuk om te lezen hoewel het extreem was...

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
25tolife zei:
k00k zei:
Muse24 zei:

Haha als het niet meer is soms :P
Leuk om te lezen hoewel het extreem was...
Hmm, vond je het echt extreem?

Op Q-base heb ik er namelijk veel erger bijgelopen en dat vond ik zelfs nog aangenaam.
Helaas kan ik daar geen tripreport over maken aangezien ik daar hele vlagen van kwijt ben.
Iets waar ik zeker spijt van heb.

tonderslag

Op Q-base heb ik er namelijk veel erger bijgelopen en dat vond ik zelfs nog aangenaam.
Helaas kan ik daar geen tripreport over maken aangezien ik daar hele vlagen van kwijt ben.
Iets waar ik zeker spijt van heb.

Ik had zeker een aangename avond maar me vrienden zaten te stressen die dachten dat hallucineren dodelijk was xD we weten nu wel beter.

Binnen kort waarschijnlijk paddo's testen Whaha wel met ervarings mensen erbij

Muse24

haha oke thanks, dan weet k een beetje wat ik kan verwachten.
mja verstandig..om iemand erbij te hebben met de juiste ervaring

tonderslag

Muse24 zei:
haha oke thanks, dan weet k een beetje wat ik kan verwachten.
mja verstandig..om iemand erbij te hebben met de juiste ervaring

haha ja idd mijn zus heeft goed en bad meegeaakt, in de eerste de goede zat ze met glas te jongleren :openmouth::grin:

in de bad..... wil je niet weten :( ma ze heeft ervan geleerd xD

nou ik nog :sunglasses:

tonderslag

nee paddo's doen we over een tijdje pas, haha wel kan ik een aanvulling geven over mijn xtc gebruik.
Ik ga naar Syndicate in dortmund, ff kijke hoe de beveiliging daar is :P

T-men

Bewuste gebruiker
megatrippie zei:
Zijn op dit moment meerdere soorten pillen met hoge concentraties +-200mg in omloop.

Wtf..!? Sounds like music to me... :openmouth:
*moet hoog nodig op zoek naar een goede bron*

k00k

Bewuste gebruiker
tonderslag zei:
nee paddo's doen we over een tijdje pas, haha wel kan ik een aanvulling geven over mijn xtc gebruik.
Ik ga naar Syndicate in dortmund, ff kijke hoe de beveiliging daar is :P

Strenge beveiliging met Duitse politie en fuiken, en met honden natuurlijk. Standaard in Duitsland :P

Bovenaan