EZ-Test uitslag

tyto

Newbie
ik heb net een pilletje getest met de ez test marquis en kreeg de bruine kleur (Speed-achtige stof) welke stoffen kunnen dit zijn? Heb deze pilletjes al eens eerder gehad en kreeg toen niet echt het gevoel dat het speed was, de pil ruikt niet naar de appeltjes geur van speed,ik tripte er harder op dan dat ik normaal op speed doe, naar dat ik er 5 geslikt had in 6 uur tijd begon ik rare dingen te zien (lichtelijk te halicuneren)

J0rrit

Badass junkie
tyto zei:
ik heb net een pilletje getest met de ez test marquis en kreeg de bruine kleur (Speed-achtige stof) welke stoffen kunnen dit zijn? Heb deze pilletjes al eens eerder gehad en kreeg toen niet echt het gevoel dat het speed was, de pil ruikt niet naar de appeltjes geur van speed,ik tripte er harder op dan dat ik normaal op speed doe, naar dat ik er 5 geslikt had in 6 uur tijd begon ik rare dingen te zien (lichtelijk te halicuneren)

dan is t wss gwn speed met beetje mdma. na 5 pillen heb je dus een best behoorlijke hoeveelheid mdma, ook al is de hoeveelheid mdma per pil weinig.

J0rrit

Badass junkie
Solidius zei:
tyto zei:
naar dat ik er 5 geslikt had in 6 uur tijd begon ik rare dingen te zien (lichtelijk te halicuneren)

MDA.

onzin. Bij grote hoeveelheden mdma kun je ook flink trippen. Ik heb genoeg dingen gezien van kristallen of een aantal goeie mdma pillen. als het mda was had ie wss na 1 of 2 al dingen gezien.

chr776

Experimenterende gebruiker
Ik denk niet dat het MDA is, als je dat niet gewoon bent slik je daar niet even 5 pillen van, dan zal je heel wat zwaarder hebben dan wat rare dingen te zien en lichtelijk te hallucineren. En dat zal je dan na een 2-tal pillen wel al doorhebben en dan zal je het waarschijnlijk niet echt nog nodig achten om er nog bij te slikken, toch geen 3 allesinds. Dan kun je wel eens makkelijk een paar uren volledig van de kaart zijn.

J0rrit

Badass junkie
Solidius zei:
DarkScope zei:
Bij grote hoeveelheden mdma kun je ook flink trippen.

Nooit last van gehad behalve CEV. En dan praten we over 8 MDMA pillen binnen 6 uur tijd :)

iedereen ervaart het anders. een vriend van mij zag na 3 pillen van +- 125 mg mdma al een steen aan voor een blaffende hond totdat ie op een halve meter afstand stond. Ik heb ook een keer kleure in de bomen gezien enz. een keer dat alles in slowmotion ging. mensen die op straat liepen en opeens verdwenen. de ene keer hallucineer ik niks bij 5 pillen, en de andere keer sterk bij 3 van dezelfde. dan ga ik minder hard ma hallucineer toch meer, is gewoon raar. maar kristallen laatste keer 600 mg mdma, toen heb ik flink gehallucineert, maar het meeste weet ik niet eens meer.

en nog niet gesproken over het brillen-zien-fenomeen wat je hier nog wel kunt nalezen, had een vriend van mij al na 3 dubbelgedrukte. zo zie je maar, heel persoonlijk gebonden en niet eens aan de hoeveelheid. heel veel verschillende factoren hebben er invloed op.

J0rrit

Badass junkie
Solidius zei:
DarkScope zei:
Bij grote hoeveelheden mdma kun je ook flink trippen.

Nooit last van gehad behalve CEV. En dan praten we over 8 MDMA pillen binnen 6 uur tijd :)

ja ligt er natuurlijk ook aan hoe sterk. maar die keer kristallen was 2 keer 300 mg binnen een uur, ofja, eerst de ene 300, uur later andere, omdat ik zo stom was om sos te pakken waardoor ik de 1e helemaal niet voelde, nou ja, ik heb het geweten ook.

maar het is inderdaad vaker zo als je vlug na elkaar doet of steeds 2 pillen ( zeg zon 250-300 mg ) steeds tegelijk, dan krijg je trip effecten is mijn ervaring.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
GewoonVOL zei:
DarkScope zei:
GewoonVOL zei:
Jij bent echt de kenner zo te zien. :rolleyes:

wat is dat nou weer voor een kutopmerking, het is gewoon zo, klaar.

Jammer dat wij die geniaale lachende smiley van Partyflock hier niet hebben :(

hoezo dat dan pik, het is zo dat je flink kan trippen van mdma. als je dat nooit hebt gehad heb je of troep of je neemt veel te weinig.

weetje darkscope, je probeerd t wel goed te begrijpen maar t' lukt nooit helemaal :wink:

Bovenaan