Ez Testkit?

Gabber39

Experimenterende gebruiker
He

Heb hier 3 verschillende soorten pilletjes liggen, en heb ze alle 3 getest! Ofja getest blijkbaar lukt het me niet helemaal.
Er verandert echt niet veel in kleur, je zou zeggen eigenlijk niks! Weet niet of dit normaal is bij de Ez testkitjes? Moet je echt zulke goede ogen hebben om onderscheidt te maken?

Op de bijsluiter staat wel dat er bij geen verkleuring het geen xtc achtige speed of 2cb is? Wss zitten ze dus alle3 met mcpp?

Naja laat wat wten

tomz0r

Badass junkie
Het moet echt pikzwart worden bij MDMA. Je moet er niet eens door heen kunnen kijken. Je moet het deel van je pil wel goed verpoederen. Kleur is duidelijk zichtbaar, bij mij zelfs bij een pil waar maar 8 mg MDMA in zat.

Als je echt niks ziet zou je wel kunnen aannemen dat alle 3 pillen mCPP, andere troep of leeg zijn.

Gabber39

He Tomzor bedankt voor je reactie!

Ik kom trouwens soon terug op dat ander topic, heb er nu ffe niet zoon zin in:P

Greetz

peach

is idd goed te zien.........laatst ook 3 pillen getest waarvan 2 twijvelachtig waren en 1 waarvan we zeker wisten dat ie mdma bevatte.........en het klopte als een bus die werd dus gitzwart en de andere 2 twijvelachtige pillen bruin en lichtpaars wat duidde op mccp en speed zoals de handleiding en kleurstaal beschreef
Hebben er zo van geleerd bij aankoop direct een EZtest te doen zodat risico op miskoop verkleint word.

LekkerDing

Volgens mij snap ik iets niet hoor, maar bij een zelftest kun je mss wel zien of er
mdma inzit, maar wat als er bijvoorbeeld 17 mg mdma inzit en de rest is mcPP?
Hij zal tegen zwart aan verkleuren bij de test, maar na inname van deze pil
heb je er meer last van de mcPP dan vreugde van het beetje mdma wat er slechts in zit
Laten testen blijft de beste optie.

Chris Pontius

Badass junkie
LekkerDing zei:
Volgens mij snap ik iets niet hoor, maar bij een zelftest kun je mss wel zien of er
heb je er meer last van de mcPP dan vreugde van het beetje mdma wat er slechts in zit
klopt maar als je gelijk al ziet dat hij niet verkleurd kan je hem gelijk weggooien

peach

plantenbak zei:
LekkerDing zei:
klopt maar als je gelijk al ziet dat hij niet verkleurd kan je hem gelijk weggooien

dat bedoelen we maar...........en als leverancier dan moeilijk doet kun je et em gewoon laten zien

Paddo100

Bewuste gebruiker
er zijn mensen die maken goeie pillen en mensen die maken slechte pillen omdat ze geen mdma kunnen regelen of gewoon het millieu willen vervuilen.

Ik denk niet dat iemand mdma & mccp in 1 pil zal stoppen. :wave:

Dopezilla

Badass junkie
Het kan best, om toch 'n beetje het idee te geven dat ze geen rotzooi verkopen. Wat sowieso wel slim is, 'k neem aan dat men tegenwoordig wat vaker zo'n testkitje erbij pakt, en als je pillen dan niet kleuren sta je als dealer mooi voor lul.

Olle

TrippyShit

Badass junkie
Paddo100 zei:
er zijn mensen die maken goeie pillen en mensen die maken slechte pillen omdat ze geen mdma kunnen regelen of gewoon het millieu willen vervuilen.

ze zijn er toch echt hoor :wink:

JohnAlmere

TrippyShit zei:
Paddo100 zei:

ze zijn er toch echt hoor :wink:

JAh die zijn er zeker!! de klootzakken willen op die manier alleen de ez test om de tuin leiden..
Er zijn allerlei combinaties, ook zijn er pillen met mcpp en anti braakmiddel aangetroffen..
en ga zo maar door..

ook is mcpp 30x goedkoper dan mdma (en makkelijker te krijgen)

LekkerDing

Een poosje geleden had ik ook een partij snoepjes waarvan de EZ test op het testcentrum meteen zwart kleurde. Toen de uitslag bekend was bleek dat er 17 mg mdma in te zitten en de rest was mcpp.
Dus ik zou ook nooit een zelf test kit gaan aanschaffen.

Gabber39

Hier in Zeeland heb je geen testcentrum, dus een testkitje is wel handig! Trouwens in een ander topic las ik dat het testcentrum de pillen ook niet eens zo zorgvuldig checkt, ze kijken als het ware eerst in een Database, komt de pil overeen met die in het systeem, dan nemen ze die waarde aan! Kan natuurlijk altijd dat er replica's in de ronde gaan! Dusja wat heb je er dan aan? Niks!

Angramar Temenos

Badass junkie
Ollemann zei:
Het kan best, om toch 'n beetje het idee te geven dat ze geen rotzooi verkopen. Wat sowieso wel slim is, 'k neem aan dat men tegenwoordig wat vaker zo'n testkitje erbij pakt, en als je pillen dan niet kleuren sta je als dealer mooi voor lul.

Olle

't zijn niet de dealers die de boel vervuilen hoor, die krijgen het ook maar van de groothandelaren (die het weer van de producenten kopen). Ik denk dat er weinig dealers zijn die bewust troep willen verkopen, als je kwaliteit levert krijg je meer klanten, komen ze vaak terug, en maak je meer winst.. Het gaat de dealers toch echt om geld en niet om jou een oor aan te naaien.

Bovenaan