fake!

DrogeHoestCapsule

Experimenterende gebruiker
Re:

vlaemink zei:
Ooit kwam er een schoolgenoot op een fuif naar ons toe met de vraag of hij geen joint mee mocht paffen. Die kerel was zo typische 'ik-koop-nooi-weed-maar-smoor-tog-altijd-mee-met-mensen'type die we hier F zullen noemen

Wel wij zetten ons op een bankje, pakken een lang blaadje,rollen ons tipke,doen tabak i het blaadje... Maar een maat vn mij had in zijn tuin van die 'muntplanten' staan en deed van die bladeren (of whatever het is)dit af en toe in zijn gerolde saffen voor een aangenaam smaakje.

Hij knipoogde naar ons en begon de munt in de ''joint'' te rollen. :wink:
We lieten de 'joint' rondgaan en dan was het eindelijk aan F. Hij trok een paar keer licht en zei dat het precies wel goeie weed was.
Uiteindelijk begon hij zo precies echt stoned enorme lachkicks te krijgen en zich stoned te gedragen. GIEREN gewoon :) :grin:

Daarna hebben we hem het wel zelf gezegd en hebbe nwe geod gelachen, en begonnen we echte joints te rollen :grin:

Zo een mopje is nog we llachen :)
Of van muntplant roken ga je gewoon spacen :grin:

donaldduck

Belezen gebruiker
Gister wouden de vriendinnetjes van mijn zusje heel graag blowen, maar het zijn allemaal van die meelopers 2 weken terug waren ze nog antidrugs echt van die vermoeiende kleine meisjes.
Ik heb ze toen 5 euro laten betalen en een joint met een kruimel wiet en een hele peuk erin gedraaid.
Toen ze terugkwamen hadden ze aan iemand die veel blowde gevraagd of die sterk was en die vond hem super sterk en zij helemaal stoned doen enzo :mrgreen:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Een hele tijd terug toen ik flink zat was hadden mijn maten me een joint gegeven met keukenkruiden erin ofzo, ik had het niet door en rookte gewoon een stukje op. Toen ik ff wegging en terugkwam wasie weg(gegooid uit het raam) en haalden ze zgn een nieuwe. Dit keer deden ze er plastic kamerplant in (like wtf :openmouth:), maar ik had het dit keer wel door, omdat iemand vantevoren vroeg hoe de joint was en vond het al verdacht.

Exceptional Insight zei:
DrogeHoestCapsule zei:
Of van muntplant roken ga je gewoon spacen :grin:
Ja. Doe maar. Ga je hard van. Heb ik gisteren nog gedaan.

Oh, komt zeker op mijn to-do lijstje!

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ik zat vroeger op een internaat, echt lache....hebben een keer een goser die nog nooit had gesnoven maar dat heel graag wilde menthol talgpoeder laten snuiven....hahaha.....schuim stond op zijn mond :kots: :rock:

whyme

Belezen gebruiker
Ik heb wel eens een neppe joint aan wat irritante meelopertjes gegeven. Zelden zo'n extreem stonede mensen gezien :tearsofjoy:

Ik wil ook nog wel eens zo'n crackling spul erin gooien, puur voor het schrikeffect :stoned:

Verder, niet zo lamballen, zolang als je er later om kan lachen maakt het niet zoveel uit :wink:

Drientje

DF-koning
We hebben een keer bij iemand die ook een joint wou van dat spul van sterretjes afgekrabt en in de joint mee gerold, ergens halverwege was zijn joint ineens aan het sputteren. Zelden zo gelachen.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Drientje zei:
We hebben een keer bij iemand die ook een joint wou van dat spul van sterretjes afgekrabt en in de joint mee gerold, ergens halverwege was zijn joint ineens aan het sputteren. Zelden zo gelachen.

Turbo Turbo!! :grin:

Drientje

DF-koning
Damien0124 zei:
Drientje zei:

Turbo Turbo!! :grin:
Zoiets was het wel ja. Op de dansvloer ineens een sterretjes festijn :grin:

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens van vrienden gehoord dat ze wat vrienden hadden opgelicht :P
Schaamhaarjoint, vitamine-c pil, tabakjoint. Die gasten elke keer 'onder invloed'

H3DII31

Experimenterende gebruiker
Een grapje af en toe relativeert en is gewoon gezond. Zeker niet erg. Maar houdt grapjes rondom drugs bij af en toe zou ik zeggen, je moet niet hebben dat je elkaar op een punt niet meer kan vertrouwen, zeker niet bij drugs. Het is niet zomaar speelgoed.

Seatbelt

Belezen gebruiker
Het aan een vriend verkopen zou ik zeker niet doen!

Wel een keer wat bloemblaadjes in een zakje gekocht, gezegd dat het van de smartshop kwam en je dikke visuals er van krijgt.

Hij ging roepen dat hij een lama zag, wij hem uitlachen. Kijken we achter ons, zitten er dus wel degelijk lama's bij zo'n kinderboerderij hier :P

Bovenaan