Dude81
Bewuste gebruiker
Het
Het klinkt best herkenbaar allemaal, maar wellicht ben ik al rc "verpest"😅.. vind het allemaal veel te subtiel en de echte angsremmende werking voelde ik niet. Ik werd er vooral moe van, maar nam dan ook een hele bar (vent van 90 kilo)5 bars besteld, gister avond rond 20.00 halfje genomen. Na een half uurtje beetje mellow en toen de andere helft ingenomen.
Was toen nog erg gespannen en gestrest, 2 uur later zou ik naar een feestje met wat vrienden gaan.
Weer een half uur later begon de tweede helft te werken, alle spanning zakte van me af
Werd er niet echt moe van, gewoon heerlijk ontspannen zelfs ligt euforisch.
Effect van zorgeloosheid hielt wel 5-6 uur aangehouden vgm en de dag erna (vandaag) voel ik me nog steeds goed en ontspannen. Lijkt wel een kleine afterglow te zijn.
Ik vind ze handig tegen angst en spanning maar gaat ze niet te vaak nemen, pas er mee op want ze zijn best sterk.
Makkelijk in 4 stukjes te breken, handig.
Ga de volgende keer (hou er minimaal 3-4 dagen tussen) eens een halfe nemen en kijken of dit ook genoeg effect kan hebben.
Dus nijn conclusie: handige RC tegen spanning, erg sterk dus pas er mee op. Er is verder ook nog weinig informatie over te vinden dus dat is ook een risico. Fijne avond allen![]()