Fanex (benzos)

inner_search

Badass junkie
Ik heb ze eens gehad,

En goed geslapen.

Het einde!
Benzolife , aint nothing better than that !

ff serieus , blijf weg van die bars.
Kutspul en is enkel een marketingstunt.

blijf gewoon weg van alle benzos als je ze niet therapeutisch nodig hebt.

voor je het weet staat je gezicht vol tattoos en begin je onverstaanbaar te rappen en snitch je heen je crew.

Ape

Badass junkie

voor je het weet staat je gezicht vol tattoos en begin je onverstaanbaar te rappen en snitch je heen je crew.
Wel een leuk gezicht. Je gooit een Xanax op de grond en al die plasrappers stapelen er bovenop omdat ze hem allemaal willen. Nooit gezien helaas maar dat speelt dan af in mijn hoofd

Eve's drop

Badass junkie

Ik had er eens een handjevol van gekregen, koop ze zelf nooit of nauwelijks hoor.

En als ik dat doe dan heb ik daar uitvoerig onderzoek naar gedaan.

Van de 4 fanax heb ik er 3 weggegooid haha!

I don't like to get my face colored in 🤣

Paranoize.

Badass junkie

Eminem was ook een benzo junky he, ironisch dat hij niet zo rapte🤣

Paranoize.

Badass junkie
Hij gebruikte wel meer volgens mij, maar ik moest het even opzoeken en ik vond:

“During the peak of his drug addiction, Eminem previously revealed that he was taking up to 60 Valium and 30 Vicodinpills a day”

holy ****
Klopt wat zouden ze bij de vuilniswagen welniet hebben gedacht iedere keer als ze zijn vuilnisbak leeg kiepte, al die valium en vicodin doosjes daar kun je een heel Afrikaans dorp mee platleggen....

Of als zen dochter de kledingkast opentrok..... pleurde een lawine valium de kamer in, dat is een hoop paracetamol papa!

Btw eminem claimde altijd dat hij veel soorten drugs recreatief gebruikte maar zijn heftige verslaving bestond uit medicijnen en alcohol
Tenminste dat zag ik ooit in een filmpje

Ape

Badass junkie
Moet je nagaan als die het niet deed!

RAPGOD LVL 9000!
Ik denk juist als hij het niet deed, er een stuk minder slim shady perikelen waren. Om andere artiesten en jezelf zo te kakken durft te zetten, heb je een goede dosis schijt nodig en ik weet niet of die dan zo groot zou zijn geweest

Ape

Badass junkie
Klopt wat zouden ze bij de vuilniswagen welniet hebben gedacht iedere keer als ze zijn vuilnisbak leeg kiepte, al die valium en vicodin doosjes daar kun je een heel Afrikaans dorp mee platleggen....

Btw eminem claimde altijd dat hij veel soorten drugs recreatief gebruikte maar zijn heftige verslaving bestond uit medicijnen en alcohol
Tenminste dat zag ik ooit in een filmpje
Ja hij is er ook gewoon open over in zijn teksten hoewel Deels imago natuurlijk

Paranoize.

Badass junkie
Ik denk juist als hij het niet deed, er een stuk minder slim shady perikelen waren. Om andere artiesten en jezelf zo te kakken durft te zetten, heb je een goede dosis schijt nodig en ik weet niet of die dan zo groot zou zijn geweest
Zonder al die pillen had slim shady inderdaad zeker weten een stuk minder shady geweest, zal ook wel 1 van de grootste redenen zijn waarom die zou erg veranderde en zichzelf terug trok van de wereld
Na een verslaving herstellen in rehab is voor iedereen moeilijk, ken je nagaan dat je wereld beroemd bent op elvis niveau en slim shady je imago is
Ik durfde de eerste week sober amper mezelf te zijn tijdens het afkicken en ik ben een 'nobody', ik zou mezelf niet in zijn schoenen op zo'n moment kunnen voorstellen

• Like
Waarderingen: Ape
Bovenaan