FAQ Paddo's/Cacti's

azgaza

Badass junkie
Als iemand een FAQ over paddo's ga maken heb ik er geen bezwaar tegen zelfs het hele ding zowat te schrijven, dus gaat het door: dan ga ik er aan helpen.
Ik kan alles met betrekking tot effecten, drogen, risico's, wat vooral niet te doen, wat wel te doen en de chemische werking er wel inzetten.
Maar op erowid hebben ze geloof ik een paddo FAQ; en ik meen me te herinneren dat the shroomery.net ook al zoiets heeft.
Maar hier een FAQ. topic over elke drug zou handig zijn, keer op keer dezelfde vragen, haha.

Vragen die ik veel lees:
- dosis vragen
- hoe te drogen
- effect vragen

Daar kan dus wel een FAQ over gemaakt worden. Nou als nog meer mensen voor idt plan zijn begin ik er vandaag aan.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hier heb ik ook al met een van de mods over gesproken en die vond dat een goed idee. Eerst is het inderdaad slim om de meest gestelde vragen even op een rij te zetten en dan kunnen we dan de bijpassende antwoorden formuleren.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik wil wel meehelpen met het beantwoorden van vragen mocht het nodig zijn :). Maar is de meeste informatie over paddo's ook niet gewoon te vinden op internet?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Misschien is het een leuk idee om in een FAQ ook een soort stukje te zetten met ervaringen van enkele verschillende mensen.. zodat je bijvoorbeeld kan zien dat de 'hoofdeffecten' hetzelfde zijn, maar dingen bij iedereen compleet anders kunnen uitpakken.

azgaza

Badass junkie
Ja dat is een goed idee; een paar regels omschrijving uit bv. een trip report van meerdere mensen, en dat dan ook gesorteerd op sterkte (en ervaring met paddo's) zodat je een beetje weet wat je kan verawchten.

Ik denk dat redelijk veel mensen daar baad bij zouden hebben.

Bovenaan