Favo smoke-plek/ritueel

GanjaLove

Newbie
Aangezien er hier nog genoeg minderjarigen zullen zijn (waarvan ik een trotse participant ben :grin: ) die niet binnen mogen smoken of waarvan de ouders het niet weten. :stoned:

Wat is jullie favoriete smoke-plek, dus jullie eigen verhaal waar jullie het liefst een pit opsteken. :wave:

Ikzelf vind het savonds als het donker is het allerchillst. Als k dan na het uitgaan of rond 12 uur gewoon nog ff met paar goeie vrienden chill spacen we em nog even lekker achterin onze wijk. Er is daar een watertje met daarachter velden tot aan het strand waar je alle tijd van de wereld hebt :hearteyes:

Tell your story :stoned:

iSmokex

Bewuste gebruiker
In een hofje in de buurt van m'n school. Parkjes doen het ook goed. Maar de beste plaats blijft voor mij het strand, of in de duinen.

Er is hier ook een soort duin met een heele lange trap. Als je die op gaat kom je door een tunneltje, gevolgt door een grasveld, in de vorm van een kom. Als je hier dan in de middag lig, lekker zonnetje erop, heerlijk! Moet wel zeggen dat als je dan weer weg gaat je die trap nog af moet (joh), kijk je naar beneden, grote stijle trap waarbij de ene tree hoger is dan de andere. als je stoned bent is dit vooral in het begin niet echt prettig. Maar zeker de moeite waard!

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
bij m'n neef lekker chill in zijn apartementje , met zijn vrienden , mijn vriendin een waterpijp / bong and al the stuff needed

AlliceD

Newbie
Ik rook chille altijd in het park een jointje. Nooit echt last van iets of iemand, je ziet wel eens mensen langs komen met de hond en die zie je dan raar kijken wat je in je hand :tongueout:. En als ik alleen thuis ben dan rook ik gewoon binnen :stoned: .

dark_ikkeuh

Experimenterende gebruiker
in de duinen is het leukst
zeker met mooi weer, zonsondergang :sunglasses:
woon thuis op een boerderij en gewoon wat in de velden wandelen is ook altijd chill

underworld

Wijs gebruiker
vroeger hing ik overal waar maar bankjes waren. maar meestal in parkjes.
rasechte hangjongeren hehe
en vroeger blowde ik ook vaak gewoon in huis, me pa vond het geen probleem, die haalde zelfs af en toe een zakje voor me :smoke:

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Gewoon in de tuin :)
Waarom zou blowen niet toegestaan zijn terwijl ik wel elk weekend uitga en alcohol gebruik? Gaat natuurlijk nergens over, gek dat dat in de meeste gezinnen wel het geval is.

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
baaight zei:
Waarom zou blowen niet toegestaan zijn terwijl ik wel elk weekend uitga en alcohol gebruik? Gaat natuurlijk nergens over, gek dat dat in de meeste gezinnen wel het geval is.

ja mijn ouders hebben liever dat ik dronken thuiskom dan dat ik een trekje van een joint neem.. :confused: :rolleyes: omdat alcohol legaal is waarschijnlijk.

ot: IK mag graag in het park zitten, en als ik thuis een joint wil roken ga ik aan het water zitten in de achtertuin.

whyme

Belezen gebruiker
Wij hebben een heerlijk plekje achter een museum in een park, net bij een helling, dus daar lig je heel relaxed, beetje konijntjes en bomen kijken :grin:

metlafreack

Wij smoren soms waterpijp of een jointje op de voor mij mooiste plek dat ik heb gezien,
eerst gaan we naar een industrie park dat een beetje hoger ligt en daar wandelen we door tot ergens vanachteren.
Daar zeg je je neer met je rug tegen het gebouw en zit je juist voor een zeer grote daling. Je kijkt uit op vele velden en ziet enkele huizen staan en als het dan nog wat warm is en de zon gaat onder dan is het puur genieten^^

Frank123

Wijs gebruiker
Meestal 's avonds in het park , of in de pauzes in het steegje langs onze gymzaal.

Ze hebben de hoop dat ik niet meer blow opgegeven, wel zeggen ze iedere keer dat ik het niet moet doen, dom van me is, maar er toch verzichtig mee doen. Ben blij dat ze dit zeggen i.p.v. dat ze me niet meer weg laten gaan.

cropp

Badass junkie
ik heb laatst een prachtige visplek gevonden, helemaal afgelegen en aan de rand van een stuk braak liggend land waar vroeger het postkantoor stond, niemand ziet je...

ik zal eens fotos maken van de zonsondergang daar, prachtig

Svstoned

Orgineel was mijn smoke plek bij mijn broer of bij mijn maat die raar genoeg mocht paffen van zijn ma (heeft leuke ma, weet veel over planten en al die zooi, rookt heel soms eens met ons mee alhoewel ze anders nooit rookt)
En als het buiten mooi weer was dan gingen we naar de local hide-out, sommige mensen hangen daar rond 24/7 en worden dan gestekt door de flikken.
Ik ben nog nooit gestekt, alhoewel de flikken al meerdere keren mijn weed in hun handen hebben gehad.
De politie hier is makkelijk invloedbaar als je ergens goed overweg kan met woorden, je mag gewoon nooit teveel of te weinig zeggen en altijd leugens vertellen die jezelf geloofd. (maar dat is een ander verhaal)

Woon nu al jaartje alleen dus rook ik waar ik wil.
Jamaican shower is de bomb als je goed wil stoned zijn en je bent met paar vrienden maar hebt maar 1 enkele joint.
We indianen dan de bob onder de jamaicaanse douche :stoned:

Enkele 'rare' plaatsen waar ik al gerookt heb:

Op de veerboot naar vlissingen (ja soms kan ik nu echt niet wachten) maar ik deel mijn joint wel altijd met de wind...

Mijn kamer waarvan het raam dichtegelijmd is... wel dan maar even onder de schoorsteen kap hangen :tongueout: (maar 1x gedaan, veel te tricky)

Tijdens een voetbal wedstrijd in de tribune, voetbal intresseerd me niet echt maar me maat had 2 gratis ticketten, en waar ik ga gaat mijn ganja ook...
Heel veel opmerkingen gekregen

In de klas het lukte met sommige leraren want ze wisten dat iedereen pafte, maar als ze binnenkwamen en het rook naar weed wisten ze nooit wie er op dat moment had gerookt, iedereen zijn oogjes waren wel al rood van in de middagpauze te roken of in de 'speeltijd' pauze achter de toiletten.

Naast een flik die duidelijk iets aan zijn reukorganen had (ie was al tikje ouder) .
Was minderjarig, stond ergens dom te doen en te paffen, ineens staat er ne flik voor me en pakt de joint af, ik zeg direkt het is tabak ruik maar, ie rook eraan gaf het terug en ging weg zonder iets te zeggen.
Ik rook zelf geen tabak :kots:

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Svstoned zei:
Naast een flik die duidelijk iets aan zijn reukorganen had (ie was al tikje ouder) .
Was minderjarig, stond ergens dom te doen en te paffen, ineens staat er ne flik voor me en pakt de joint af, ik zeg direkt het is tabak ruik maar, ie rook eraan gaf het terug en ging weg zonder iets te zeggen.

hahaha lachen :grin:

cropp

Badass junkie
baaight zei:
Svstoned zei:

hahaha lachen :grin:

toen ik 17 was zagen we 4 motoragenten die een scootertje achtervolgden, even later zagen we die jongens van dat scootertje wegrennen, toen we die woonwijk uitliepen zagen we dat scootertje liggen, met een stuk of 6 agenten er om heen, iedereen werdt panisch, want we moesten er langs en we hadden net een dure blunt opgestoken, ik zei geef maar. toen ben ik met die joint in mijn mond langs die agenten gaan staan, en een van die agenten zei''volgens mij is het een runner``, ik zei``het is in ieder geval een runner!``. zegt ie`` jongeman zou je alstjeblieft even door willen lopen met die drugssigaret!!~`` :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Vigilante

Wijs gebruiker
^whehe drugssigaret :P
Heb 1 keer met me pa geblowd na flink wat liters bier, me pa telkens: mwoah mwoah is wel lekker sigaretje :P

Ik hou ervan om een dikke joint te draaien en die dan in een uurtje of 1,5 lekker rustig op te roken terwijl ik aant computeren ben of film kijk ofzo :)
Blowen in eigen huis is geniaal, helaas enkel van toepassing als mn ouders op vakantie zijn.

cropp

Badass junkie
^mijn pa heeft jarenlang gerookt, en zo veel dat ie eigenlijk helemaal niets kon ruiken, dus ik blowde gewoon op mijn kamer, want hij rook het verschil blijkbaar toch niet, maar nou is ie gestopt met roken en nou ruikt ie het wel :beer:

Vigilante

Wijs gebruiker
Whehehe mijn ouders hebben jarenlang gerookt. Zijn gestopt, en een jaartje of 5 later ben ik begonnen.

Waar zij het eerst altijd in mijn bijzijn deden (ondanks nonstop geklaag van 3 kinders 'die rook stinkt, het prikt in mn ogen, ik moet ervan hoesten') mag ik niet binnen roken....

Ik weet nog goed dat ik als klein kind een keer de sigaretten had verstopt. Me ouders werden GEK! Echt schreeuwen dat ik ze terug moest geven enzo, en nu sporen ze mij aan om te stoppen :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Same here :P nahjah tenminste me ouders roken nog wel maar zijn begonnen buiten te roken vanwege ons geklaag aantal jaren terug. Nu rook ik zelf en heb toch spijt van dat ik zow'n zeikerd was als ik in de regen in het schuurtje sta te paffe:P

( aangezien m'n ouders standaart altijd sigaretje gaan doen voor ze gaan slapen, en daardoor stuk minder stank ruiken kan ik wel altijd gewoon op m'n kamer (puur!)smoken.. Dit ruik je niet zo heel goed en is met klein beetje deo al te maskeren, na een half uur ist helemaal weg, zonder te ventileren.)

Svstoned

Normaal elke keer als ik van holland kwam en het regende schuilde ik altijd onder grote paddestoelen, is nu afgezet :(

Raar, ik dacht dat ik er nog een foto over had

Aha, toch nog 1 (ja ik weet het, je moet het niet zeggen tenzij je ff denkt Kapitein Der Duidelijk te zijn)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Is jou favoriete smoke plek, als het regent onder zown paddestoel? :P Wel lekker knus trouwens:P

Is die linkse kerel toevallig een hollander?

duimpje

Belezen gebruiker
Uit mijn dakraampje op zolder, heerlijk naar de auto's op een druk kruispunt staren terwijl ik zelf heerlijk rustig ben. Dan is het nog wel altijd hopen dat de rook niet naar binnen waait. Want dan weet mams het wel. Het waren mooie tijden dat ze het nog opvallend muf vond ruiken op mijn kamer :P
Na het uitgaan zoek ik met wat vrienden vaak een rustig plekje aan de gracht uit of junkiestyle in een afgelegen portiek :grin:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
duimpje zei:
Uit mijn dakraampje op zolder, heerlijk naar de auto's op een druk kruispunt staren terwijl ik zelf heerlijk rustig ben. Dan is het nog wel altijd hopen dat de rook niet naar binnen waait. Want dan weet mams het wel.

Oh mijn god, ik doe precies hetzelfde :mrgreen:
Echt een fijne plek, want de wind waait meestal van het huis af en ik kan zien wanneer mijn ouders thuiskomen.

Anders loop ik gewoon een rondje ofzo of fiets ik naar een rustig plekje met een bankje waar ik rustig mijn jointje oprook.

duimpje

Belezen gebruiker
Damien0124 zei:
Echt een fijne plek, want de wind waait meestal van het huis af en ik kan zien wanneer mijn ouders thuiskomen.

Anders loop ik gewoon een rondje ofzo of fiets ik naar een rustig plekje met een bankje waar ik rustig mijn jointje oprook.

Ik heb vaak een buisje bij de hand en/of een geïmproviseerde asbak met deksel. Als ik mijn moeder dan naar boven hoor gaan is het joint uitmaken door de zuurstof weg te halen en snel opbergen, raam dicht en klaar is Kees :grin:
Ik vind de stress van het altijd moeten opletten wel lichtelijk vervelend.

Laatst had ik een grappig moment. Ik blowde uit mijn raam, stond de buurvrouw van 3 huizen verder, een goede vriendin van mijn moeder, in de achtertuin te roken. Zij zag mij dus, maar legde geruststellend een vinger op de mond :)

cropp

Badass junkie
het beste blowen is eigenlijk met een graadje of 17 buiten in een lekker vest op de fiets, nergens naar toe, gewoon een kwartiertje zitten op je omafietsje met een blikje energy drink in je handen, en een koptelefoon

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Sinds een jaar of 2 kan ik in mn eigen cribbie smoken (en dus blow ik sinds 2 jaar bijna dagelijks :/ ) daarvoor was het een van de vele bankjes in het Amsterdamse Bos of een van de parken in A'veen.

Het beste blowen vind ik toch als er een handdoek onder je kont ligt en onder je handdoek het strand :) Zonnetje erbij, beetje overpasen, duikje nemen en weer opwarmen in de zon :stoned:
Of een grasveld. Zolang er maar in korte broek en t-shirt gechilled kan worden!

Ik vind met elke drug het zo overweldigend fijn om warmte te voelen, echt onbeschrijvelijk! Met paddo's in de zon liggen heeft mij net zulke sterke en exacte dezelfde happy-vibes gegeven als een 125mg M capsule dat doet :)

Kan niet wachten tot de zonnebril weer op kan :smoke:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Lekker in de zon in het park, muziekje erbij en een biertje.
En politie die niet zoveel zeurt, hopelijk deze zomer.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
duimpje zei:
Damien0124 zei:

Ik heb vaak een buisje bij de hand en/of een geïmproviseerde asbak met deksel. Als ik mijn moeder dan naar boven hoor gaan is het joint uitmaken door de zuurstof weg te halen en snel opbergen, raam dicht en klaar is Kees :grin:
Ik vind de stress van het altijd moeten opletten wel lichtelijk vervelend.

Laatst had ik een grappig moment. Ik blowde uit mijn raam, stond de buurvrouw van 3 huizen verder, een goede vriendin van mijn moeder, in de achtertuin te roken. Zij zag mij dus, maar legde geruststellend een vinger op de mond :)

Buisjes zijn altijd handig.

o0oMPo0o

Newbie
's avonds op 't dak :grin: (halfschuine dak, dus kan er nog wel op zitten)
helaas kan de deur van m'n kamer niet op slot,
dus moet de hele tijd erop letten of niemand naar me kamer komt..

Bovenaan