Favoriete drank

Pilleboom

Newbie
bailey's is wel lekker maar na een tijdje minder ik gaat tog egt gewoon voor de goldstrike voor de bierie en de joints :) :stoned: :stoned: :stoned: wie is het met me eens?

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Het lekkerste vind ik rooie wodka/red bull voor wat ik tot nu toe heb gehad.. en das niet zoveel :grin:

Maar het beste om te zuipen is toch wel een flessie rum of vieux :flushed:

A

Anonymous

Gast
Tequila!! geeft zon kick als je er zout & citroen bij doet.

En natuurlijk bier :)
Rode wodka & energy gaat er ook altijd in.

nexus

Experimenterende gebruiker
Ne goeie trapist verdoeme

(Heb ne rochefort 8 voor mij staan, mijn favoriet)

Maar ne goeie rooie wijn daar kan ook weinig tegen op.

Dags

Bewuste gebruiker
grasnikov ofzo, van die wodka met zo'n grasspriet erin is zo fokkin chill,pas een paar keer gedronken hoor. Verder drink ik meestal (bourbon)whiskey en biertjes :beer:

TeQ

Bewuste gebruiker
Hmmmm,

Doe mij maar de wat minder zoete drankjes :)

Wodka en Jaegermeister, heerlijke dranken die twee. Jaegermeister + IJs is gewoon absoluut het lekkerste.

wampa

Newbie
mijn favoriete drank is toch wel gewoon rode wijn. Het is echt lekker (de meeste althans), het effect is gezellig, zwoel, niet TE, beetje stonederig zelfs.. heerlijk!
Bier wordt ik lamlendig van, witte wijn 'heeft het' niet meer, en van sterke drank gaat de avond altijd in een vage waas voorbij, wat ik niet leuk vind en daarbij heb ik de volgende dag altijd een soort schaamte gevoel... ik haat het ook als ik dingen niet meer kan herinneren.
Maar... rode wijn, ik hou van je!!!! :hearteyes:

pafhond

Newbie
Ik heb niet echt een favoriete drank.. Misschien Ricard wel, als aperitief. Bij het eten een goed glas(1 glas, 2 glazen, halve fles... maakt niet uit :grin: )) rode wijn, en na een flinke uitputtende dag, een fris pintje (geef mij maar een bockor of jupiler :P )

Alfred Hein

Experimenterende gebruiker
Heineken bier,

Maar sterke drank is af en toe wel spacend om goed lam om op te worden. Is een ander soort lam dan bier.

MissParanoid

Belezen gebruiker
zoizo ice tea van lipton
iets beter bestaat er niet, maar van alcoholische dranken verkies ik toch bier of ja boswandeling komt ook in de buurt

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
1 Gold strike
2 Red bull met vodka
3 Kabouter (speciale jenever uit schiedam)

Bij gewone feestje zuip ik graag biertjes..Vooral mijn voorkeur is Jupiler.
En overige belgische bieren.. Palm, etc..

:beer: :beer: :beer:

Bovenaan