Favoriete drank

silverfish

Bewuste gebruiker
's Ochtends op zijn minst 3 espresso's.
Maar zonet in de stad een gin atomic :wink: of waren het er 3?
Op een normale werkdag hoogstens een biertje of een glas rode wijn, maar dan wel een goeie cabernet sauvignon en geen zure bochtwijn (ik mag dan wel een ex-junk zijn maar dan wel eentje met smaak he)

denito

Belezen gebruiker
it's the queen of the cocktails
alle jha gedeelde plek me alfreso:

- duvel of icetea glas
- bessejenever
- cointreau
- wodka
- sinaasappelsap
- en weer veel ijs
- serveren me een stukje fruit opt glas suiker randje en 2 felgekleurde rietjes :wink:

Ellesdee

Badass junkie
Elke keer dan denk ik weer,
ik drink niet meer,
ik doe het niet meer.
En de volgende keer,
fuck daar ga ik weer,
en drink nog meer dan de vorige keer.
Maar ik ben geen type om mezelf te foppen,
dus ik denk maar dat ik ga stoppen met stoppen

denito

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
Elke keer dan denk ik weer,
ik drink niet meer,
ik doe het niet meer.
En de volgende keer,
fuck daar ga ik weer,
en drink nog meer dan de vorige keer.
Maar ik ben geen type om mezelf te foppen,
dus ik denk maar dat ik ga stoppen met stoppen

jantje zag is pruime hange .. :tongueout:
neenee mooi gedichtje :d

cordelia

Experimenterende gebruiker
lente zei:
Ik heb altijd van die periodes.. dan drink ik alleen maar bier. dan heb ik zoveel bier gedronken dat ik het niet meer lust. dan drink ik wijn totdat ik dat niet meer lust, dan weer iets anders enz. en dan kom ik weer bij bier uit en begint het opnieuw.. beetje raar maar ja..
:)
Haha heb precies hetzelfde en als ik alle drank periodes gehad heb gaat alles door elkaar en dan begin ik weer bij bier :beer:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mijn favo is een shotje :) het heet de 'Cocksucking Cowboy' en is een speciaal shotje in de pub waar ik werk.

Het is 3/4 gevuld met Butterscotch Caramel en het 1/4 topje gevuld met een randje Bailey's

:hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Mijn favo is een shotje :) het heet de 'Cocksucking Cowboy' en is een speciaal shotje in de pub waar ik werk.

Het is 3/4 gevuld met Butterscotch Caramel en het 1/4 topje gevuld met een randje Bailey's

ojjoojojojojjjjjjjjj dat klink héél erg lekker :grin:
Baileys :hearteyes:

Butterscotch Caramel :hearteyes:

*smelt weg* :grin::grin:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Qocaïne zei:
Psycho_Chrono zei:

Als jullie eens komen drinken in de Irish Pub zal ik hem maken voor je, hij is inderdaad echt heerlijk !

Qocaïne

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Qocaïne zei:
Psycho_Chrono zei:

Als jullie eens komen drinken in de Irish Pub zal ik hem maken voor je, hij is inderdaad echt heerlijk !

Is goed, lijkt me een strak plan! :mrgreen:

Osi`

Bewuste gebruiker
Sangria
Cristal
Duvel
Wodka (maakt nie uit welke)

Ma bacardi, martini enzo hoef ik niet ..

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Qocaïne zei:
Psycho_Chrono zei:
Qocaïne zei:
Psycho_Chrono zei:

Gister op mijn werk weer vaak gemaakt en paar keer eentje zelf gepakt, hij is echt favoriet! :mrgreen:

Qocaïne

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Qocaïne zei:
Psycho_Chrono zei:
Qocaïne zei:
Psycho_Chrono zei:

Gister op mijn werk weer vaak gemaakt en paar keer eentje zelf gepakt, hij is echt favoriet! :mrgreen:

Kan je er morgen niet een voor me klaarmaken? :wink:

L

Lid 3601

Gast
Een goeie Cosmopolitan of een Appletini gaat er bij mij altijd in. Tequila kan ik ook appreciëren, maar wel maar een paar shotjes.

Ellesdee

Badass junkie

KataStrofe

Belezen gebruiker
Toch zeker bier, in bijna alle varianten die ze rijk is. En voor een goeie Whiskey op zn tijd kan je me ook echt wel wakker maken :sunglasses:

Lambik

Experimenterende gebruiker
mijn favo:

1 = juupjeeee! :beer:
2 = bacardi cola!
3 = en zoete prutjes ( zoals breezers , flugels etc ) :wave:

deadlock

Badass junkie
Ik drink héééééél graag bier en dan vooral Grolsch, Jägermeister, en bruine rum. Maar harry en ik zijn eigenlijk vuilnisvatten en alles wat je erinflikkert is welkom, muv spiritus.

KataStrofe

Belezen gebruiker
Klopt :grin:

Zelfs Spiritus heb ik welles gezopen (van die Poolse Spiritus, zonder methanol erin welteverstaan).. Het is alleen niet echt te drinken kan ik je vertellen (werkt wel though :sunglasses: )

Bovenaan