favoriete muziek while on coke...

ik vroeg me af wat jullie favo nummers/bands zijn om naar te luisteren als je coke thuis, met vrienden, doet. Ikzelf hou dan erg van 60ies 70ies shit, vroege punk, bowie, stones, etc. ik doe t dan vaak voor uitgaan of sociale gelegenheden die potentieel ontzettend saai zijn...

mijn favoriet blijft nightclubbing van iggy pop:

nightclubbin, bright white clubbin...
we're what's happening...

captures the spirit, right?

nog tips/gedachten?

wat grappig... minimal trek ik zelf heel slecht, word er behoorlijk neurotisch van, zelfs met meer harmonische shit zoals pantha du prince, david labeij, aril brikha, etc.

... in addition: wat zijn jullie favo feestjes/muziekstijlen om op uit te gaan op coke? ben zelf onlangs naar pendulum geweest, paar lijntjes gedaan, en alhoewel t chill was had ik toch t idee dat ik het beter had kunnen gebruiken voor n house-avond (030303?). nog gedachten?

Nu wel clean, maar 'Surfer Rosa' van The Pixies was mijn absolute 'base'-plaat als ik het alleen deed.

In gezelschap meestal The Doors of The Velvet Underground of zo...

pendulum.. nice :) heb nog n paar lijntjes gedaan op hun laatste concertje hier, in tivoli, twee weken geleden... ik leek wel de enige, trouwens. of was ik het dan niet, delirium???

Skippy

Wijs gebruiker
Ik kan me vreselijk irriteren aan sommige muziek als ik aan de sos zit, vooral hardstyle... moet wel tempo in zitten, en vooral de overgang van hardcore naar hiphop, word je niet echt vrolijk van.

Realities

Belezen gebruiker
Dat liedje van I've got cocaine running around my brain of de acapella van Sharon Stone uit de film Basic Instinct?: van do you know the feeling when you fuck on cocaine etc.

Of Praga Khan- Breakfast in Vegas on Cocaine and Gin.

Of de acapella van J.Depp in Blow in een mix

Amateurtje

Wijs gebruiker
Nirvana, Guns n Roses...hoewel ik al meer gesnoven heb op house/dub/techno vind ik het veel aangenamer met lichte rock.

Bovenaan