Favoriete plekken voor een joint?

A$AP_Aether

Newbie
Heey mede smokers,

Mijn vrienden en ik vinden de locatie altijd erg belangrijk als we een jointje gaan roken met zn allen. Een jointje op de boot of in Utrecht vind ik namelijk echt veel leuker dan gewoon thuis :stoned: . Wat zijn jullie favoriete plekken eigenlijk??

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het bankje tegenover een coffeeshop aan de gracht waarbij je als de coffeeshop dicht gaat en je zit op het bankje en je kijkt naar de dom dat ie om 11 uur begint te spelen is nice, en je krijgt een soort lichtshow!

Als ik met vrienden chill zitten we vaak buiten woonwijken aan het water of in de auto. Als ik met mijn vriendin ben dan aan het water of het bos.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik vind het op een festival wel erg chill. En ook voor mijn tentje in de natuur. Maar gezellig met vrienden is ook leuk.

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Thuis op de bank met een bordspel voor mijn neus en een lekker muziekje aan. Bordspel kan ook MTG zijn of een goede film of serie.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als het mooi weer is lekker buiten een rondje lopen door Amsterdam. Als het slecht weer is gewoon lekker thuis op de bank met of zonder vrienden. Oh en op een festival of feest een joint roken vind ik ook altijd heerlijk.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Mijn favoriete plek is heel lang m'n bootje geweest. Lekker de polder in varen en ergens tussen het riet voor anker gaan. Lekker in het zonnetje, grote fatboy in de boot en dan liggend blowen. Heeeeeerlijk man.. beetje reggae aan!

Helaas is 't bootje weg. Ooit!

benzzzy

Badass junkie
De veluwe vind ik heerlijk jammer dat het zo ver is.
Of centrum den bosch zoon mooie stad gewelig om daar te smoken.
Of in de oisterwijkse bossen en vennen geweldig uitzicht.
Centrum maastricht is ook heerlijk.
Of een jointje tijdens het vissen :mrgreen: .
EDIT als je naar de veluwe gaat zou ik het deelerwoud pakken mooiste bos dat ik tot nu toe in nl heb gezien.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
haha ik heb wel eens een jointje gerookt tijdens vissen maar toen trokken we ineens 5 vissen eruit in 5 minuten tijd. Toen waren we het zat omdat het zo veel moeite was steeds die vis weer van de hengel te halen. De rest van de dag hebben we de hengel zonder aas in het water gehangen zodat het lijkt alsof we vissen, maar intussen lekker niks doen en blowen :tearsofjoy:

benzzzy

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
haha ik heb wel eens een jointje gerookt tijdens vissen maar toen trokken we ineens 5 vissen eruit in 5 minuten tijd. Toen waren we het zat omdat het zo veel moeite was steeds die vis weer van de hengel te halen. De rest van de dag hebben we de hengel zonder aas in het water gehangen zodat het lijkt alsof we vissen, maar intussen lekker niks doen en blowen :tearsofjoy:
Als je gaat blowen en vissen dan moet je ook niks vangen.
Gwn lkkr naar de dobber staren paar teugen pakken en heerlijk relaxen :stoned:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
haha jij snapt hem. Als je blowt moet je eigenlijk gewoon niks doen, er is niks beters dan niks doen als je stoned bent. Je kunt wel kijken, maar veel meer dan dat niet.

Een reggae optreden is ook nice als je stoned bent, maar dan wel het liefst liggend.. in het gras ofzo...

A$AP_Aether

Newbie
Hahahaha dan zou ik zelf toch niet gaan vissen... Goede plekken, wel merk ik dat de meeste plekken alleen werken met het mooie weer, waar we nu toch echt nog ff op moeten wachten...

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
- Een park in de zomer maar dan wel als het rustig is
- Op de bank bij Smartie
- Of op mijn bed met de balkondeuren open, ook in de zomer natuurlijk
- In bed met mijn laptop met een serie op schoot :sunglasses:

benzzzy

Badass junkie
ZERO- zei:
- Een park in de zomer maar dan wel als het rustig is
- Op de bank bij Smartie
- Of op mijn bed met de balkondeuren open, ook in de zomer natuurlijk
- In bed met mijn laptop met een serie op schoot :sunglasses:
Ff OT.
Kennen jullie elkaar jij en smartie?

-DONE-

Experimenterende gebruiker
Meestal op een bankje met uitzicht over de haven, is alleen wel redelijk koud nu met al die wind...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
always-do-that zei:
Meestal op een bankje met uitzicht over de haven, is alleen wel redelijk koud nu met al die wind...

Hier hetzelfde maar dan bij grachten/shops op een goede locatie. Of natuurlijk gewoon thuis op de bank met vrienden. En wat games spelen of muziekje erbij.

Mijn favoriete plek is in een bos waar ook water is , heerlijk vertoeven daar als het zomer is :wink:

autysd

Bewuste gebruiker
een verlaten slingerend, in zonlicht schitterend bospad, met op de juiste plekken comfortable zitbanken met zo'n gekromde hoge rugleuning
-en alleen wuivende wind en vogeltjes als geluid
-en de zekerheid dat je uren achtereen alleen bent

Purple haze

Bewuste gebruiker
Achter mijn woning, daar is een straat bij de los plaats van een supermarkt, komt geen hond in de avond dus daar blow ik wel is.

benzzzy

Badass junkie
SkittlesAndMe zei:
Dat klinkt echt als een kutplek. Kan je niet ergens gaan chillen waar het wel gezellig is :wink: :tearsofjoy:
Hij zit dicht bij de supermarkt.
Automaat koffie en genoeg eten voor de terug weg.
Stukje lopen en thuis een film opzetten.
Klinkt anders best relaxed.

Hebben we allemaal een favoriete smook-plek? Hm, ik zou bij god niet weten wat de mijne is. Denk stiekem toch lekker saai: "In mijn eigen tuin". Vind de plek niet zo belangrijk. Veel belangrijker is voor mij het gezelschap. En natuurlijk of ik mijn vreetkick kan bedwingen. Blowen zonder eten achteraf is voor mij een grote teleurstelling.

Bovenaan