Nort zei:gister bruine boompjes.
super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\
einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.
DDeeJay zei:Nort zei:gister bruine boompjes.
super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\
einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.
als me zakje leeg is ga ik hier ook maar eens op zoek...
niet dat het zoveel uitmaakt of ik nu de blauwe of bruine heb

maartentjek zei:Verreweg de sterkste pil: Witte Fast Forwards. Genomen op een kermis in september 2010. Getest op 208 miligram MDMA. In totaal 2.5 van genomen, uiteraard goed verdeeld over de hele avond. Ik hallucineerde vanalles op mijn mobiel. Jammer dat deze niet meer te krijgen zijn. Nu maar overstappen op de Groene Olifantjes :P .
Beanhead zei:Mooi heh die eekhoorntjes... Lekker sterk en dubbele breeklijn, stevige pil
![]()
TRAVOLTA zei:of misschien de blauwe albertheintjes (nieuw?).
Psychedelicious zei:Groene eekhoorns en Q-dance![]()
blauwe Albert heijntjes zijn ook chil, zit wel aardig wat pep in
Deze heb ik nu ookgamezz zei:roze diamantjes die ik 2weken geleden had waren toch best wel sterk,
gamezz zei:roze diamantjes die ik 2weken geleden had waren toch best wel sterk,
overlaatst las ik een artikel in de krant waar men waarschuwt voor sterke xtc.
de sterke xtc zou terug zijn , hoera![]()
alcoholist zei:zwarte negerinnen waren mijn beste
Chris Pontius zei:alcoholist zei:zwarte negerinnen waren mijn beste
Die waren wel dik
taeknic zei:Ik neem mijn blauwe boom uitspraak terug, mijn favoriet is nu de bruine boom, wat een harde krengen zeg![]()
Nort zei:gister bruine boompjes.
super pil. heel erg rustig maar keihard.
Beetje slome respons, maar de AH'tjes zijn pep-loos hoor! zelf 1 test-uitslag van 125mg zonder bijproducten gekregen, en zo stonden ze ook in de database van Jellinek / trimbos. Malende kaken is gewoon resultaat van de MDMA (en de daardoor toegenomen noradrenaline / dopamine in je hersenen). Ik geloof dat minder dan 5% van de pillen uit 2010 nog pep bevatten (in NL iig).Psychedelicious zei:Groene eekhoorns en Q-dance![]()
Haha, Ik moet zeggen dat het inderdaad wel vette p'tjes zijn, zien er wicked uit hè! Jij nog Zelda fan of had je het Triforce logo'tje niet herkend?geemiesch-goedje zei:Dit gaat mogelijk mn nw favo worden:
Yes you're rightTelpeva zei:Beetje slome respons, maar de AH'tjes zijn pep-loos hoor! zelf 1 test-uitslag van 125mg zonder bijproducten gekregen, en zo stonden ze ook in de database van Jellinek / trimbos. Malende kaken is gewoon resultaat van de MDMA (en de daardoor toegenomen noradrenaline / dopamine in je hersenen). Ik geloof dat minder dan 5% van de pillen uit 2010 nog pep bevatten (in NL iig).Psychedelicious zei:Groene eekhoorns en Q-dance![]()
Haha, Ik moet zeggen dat het inderdaad wel vette p'tjes zijn, zien er wicked uit hè! Jij nog Zelda fan of had je het Triforce logo'tje niet herkend?geemiesch-goedje zei:Dit gaat mogelijk mn nw favo worden:
Maarre, voordat je hem echt tot favoriet uitroept, zou je dan niet eerst een paar test avondjes of test uitslagen afwachten/
?
uiteraard de good ol' dubbele salmies.