Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Nort

Newbie
gister bruine boompjes.

super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\

einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.

DDeeJay

Belezen gebruiker
Nort zei:
gister bruine boompjes.

super pil. heel erg rustig maar keihard. zat daar zo lekker in. echt een aanrader. 200-220mg zaten ze tussen.\

einde van de avond hard hallucineren, wat ik zelf echt lekker en leuk vind. Vooral dat er een frame bleef staan en dat er mensen als geesten met een verschrikt hoofd voor me stonden. Best wel vet, ookal klinkt het raar als je het zo omschrijft.

:hearteyes: als me zakje leeg is ga ik hier ook maar eens op zoek...

niet dat het zoveel uitmaakt of ik nu de blauwe of bruine heb

Beanhead

Badass junkie
Oranje kersjes zijn ook wel leuke, 140mg mdma, prefereer ze toch boven de rolex en groene olifant & de fast forward (rolex zelfde dosering, de andere 170-180)

Nort

Newbie
DDeeJay zei:
Nort zei:
gister bruine boompjes.

:hearteyes: als me zakje leeg is ga ik hier ook maar eens op zoek...

niet dat het zoveel uitmaakt of ik nu de blauwe of bruine heb

Ik vond bruine toch wat lekkerder vallen dan de blauwe (die overigens ook gewoon chill zijn). Hele pure pillen had ik het idee. Niet kaken of een ontzettend wause bek maar dat is meer persoonlijk.

de GT

Bewuste gebruiker
de bruine zijn ong. 20 mg zwaarder dan de blauwe.
Beide wel goede pilletjes though.

Heb er van beide wat liggen, maar heb gemerkt dat een halve blauwe voor mij eigenlijk toch wel volstaat. Dus nu liggen die bruine hier een beetje niks te doen.

Misschien komen ze ooit van pas wanneer er tolerantie op treedt :grin:
En het is natuurlijk ook gewoon leuk om ziek sterke pilletjes te hebben, gewoon voor de heb :wink:

Heb ook nog wat oranje Qtjes gescoord. Zijn ook wel aardig, is weer es wat anders, het logo er op ipv er in.

kid cudi

Newbie
net ook nog 10 Q'tjes gevonden in m'n kastje.. ben ik wel blij mee!

over 2.5 week een groene eekhoorn proberen.. ben benieuwd. zitten rond de 180-200mg.

Verreweg de sterkste pil: Witte Fast Forwards. Genomen op een kermis in september 2010. Getest op 208 miligram MDMA. In totaal 2.5 van genomen, uiteraard goed verdeeld over de hele avond. Ik hallucineerde vanalles op mijn mobiel :hearteyes:. Jammer dat deze niet meer te krijgen zijn. Nu maar overstappen op de Groene Olifantjes :P .

Ranko

Experimenterende gebruiker
Zonder twijfel, de Fast Forward, 3e batch. Had de mijne getest op 207mg. Wat een knallers! 1x een hele genomen, op Q-Base, dat is me geen 2e keer overkomen :tearsofjoy:

MIA-1985

Wijs gebruiker
maartentjek zei:
Verreweg de sterkste pil: Witte Fast Forwards. Genomen op een kermis in september 2010. Getest op 208 miligram MDMA. In totaal 2.5 van genomen, uiteraard goed verdeeld over de hele avond. Ik hallucineerde vanalles op mijn mobiel :hearteyes:. Jammer dat deze niet meer te krijgen zijn. Nu maar overstappen op de Groene Olifantjes :P .

En de groene olifantjes worden niet meer gemaakt, dan maar naar de groene eekhoorntjes?

Ik ga in iedergeval voor de laatste batch oranje Q-dancejes! :hearteyes: :sunglasses:

Ranko

Inderdaad, Eekhoorntjes zijn de opvolger van de Olifanten. Damn wat waren die fijn. Staan op een goede 2e plek in bijn top-5. Eekhoorntjes gaan we op Hard Bass maar eens uittesten, maat van me ging er heerlijk op bij X-Qlusive :mrgreen:

DDeeJay

Belezen gebruiker
TRAVOLTA zei:
of misschien de blauwe albertheintjes (nieuw?).

zalig!!!!

zijn best "oude " pillen ik heb er vorig jaar in mei 1tje gehad nadat ik voor 7 maanden was gestopt! goeie herinerin en ik was ZOOO weg :hearteyes: :hearteyes:

richie87

Belezen gebruiker
Pffffffffffffffffffff ckrsteweten Ying Yangs

Werkt in vlagen... ene moment weer helemaal nuchter paar tellen later weer helemaal waus... :rock:

Was echt een van men eerste pilletjes

gamezz

Bewuste gebruiker
roze diamantjes die ik 2weken geleden had waren toch best wel sterk,
overlaatst las ik een artikel in de krant waar men waarschuwt voor sterke xtc.
de sterke xtc zou terug zijn , hoera :grin:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Psychedelicious zei:
Groene eekhoorns en Q-dance :hearteyes:
blauwe Albert heijntjes zijn ook chil, zit wel aardig wat pep in

viel naar mijn idee wel wat mee (heb ze dan niet laten testen maar...), het was de 1e x dat ik heb kunnen slapen na een nachtje mdma gebruiken terwijl ik normaal toch echt de hele nacht wakker lig (ook bij kristallen)

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik ga lekker voor de oranje Q-dance! :hearteyes:
Lekker sterk, maar ook weer niet té (getest op 162mg).
Mooi gedrukt, makkelijk te breken en heb er ook niet de hoofdprijs voor moeten neerleggen :)
Wat wil een partymens nou nog meer he? :sunglasses: :beer:

flexxo

Newbie
Hier in de buurt alleen maar sterke pillen :)
bruine bomen, groene eekhoorns en oranje q's.
Afgelopen weekend een bruine boom genome zeer hard p'tje!

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
gamezz zei:
roze diamantjes die ik 2weken geleden had waren toch best wel sterk,
overlaatst las ik een artikel in de krant waar men waarschuwt voor sterke xtc.
de sterke xtc zou terug zijn , hoera :grin:

Die die rondgaan in regio gent zijn inderdaad behoorlijk goede pillen ja!

Michelangelo

Dat waren er zoveel: witte playboytjes, roze duifjes, X-files, Dagobertjes enz, enz, enz.

de sterkste waren fido-dido's van 180mg, wat ik eerst niet wist, dus stopte er 2 tegelijk in me snavel, toen had ik t wel een uurtje erg slecht, maar daarna geweldig doorgestuitert de hele nacht...

de GT

Bewuste gebruiker
taeknic zei:
Ik neem mijn blauwe boom uitspraak terug, mijn favoriet is nu de bruine boom, wat een harde krengen zeg :xtc:

de bomenserie wordt niet meer gemaakt naar ik heb begrepen. Alles wat nu nog in de rondte gaat is old stock. Dus hamsteren wat je hamsteren kan.

De geruchten gaan dat het nieuwe product minder sterk zal zijn.
Waarschijnlijk gaan ze met hun sterkste product rond de eekhoorn of de Q zitten.

geemiesch-goedje

Dit gaat mogelijk mn nw favo worden:

Telpeva

Belezen gebruiker
Psychedelicious zei:
Beetje slome respons, maar de AH'tjes zijn pep-loos hoor! zelf 1 test-uitslag van 125mg zonder bijproducten gekregen, en zo stonden ze ook in de database van Jellinek / trimbos. Malende kaken is gewoon resultaat van de MDMA (en de daardoor toegenomen noradrenaline / dopamine in je hersenen). Ik geloof dat minder dan 5% van de pillen uit 2010 nog pep bevatten (in NL iig).

geemiesch-goedje zei:
Haha, Ik moet zeggen dat het inderdaad wel vette p'tjes zijn, zien er wicked uit hè! Jij nog Zelda fan of had je het Triforce logo'tje niet herkend?
Maarre, voordat je hem echt tot favoriet uitroept, zou je dan niet eerst een paar test avondjes of test uitslagen afwachten :tongueout:/:wink:?

geemiesch-goedje

Telpeva zei:
Psychedelicious zei:
Beetje slome respons, maar de AH'tjes zijn pep-loos hoor! zelf 1 test-uitslag van 125mg zonder bijproducten gekregen, en zo stonden ze ook in de database van Jellinek / trimbos. Malende kaken is gewoon resultaat van de MDMA (en de daardoor toegenomen noradrenaline / dopamine in je hersenen). Ik geloof dat minder dan 5% van de pillen uit 2010 nog pep bevatten (in NL iig).

geemiesch-goedje zei:
Haha, Ik moet zeggen dat het inderdaad wel vette p'tjes zijn, zien er wicked uit hè! Jij nog Zelda fan of had je het Triforce logo'tje niet herkend?
Maarre, voordat je hem echt tot favoriet uitroept, zou je dan niet eerst een paar test avondjes of test uitslagen afwachten :tongueout:/:wink:?
Yes you're right:wink: Ik denk dat ik me wat laat beinvloeden door het logo wat er op staat.\
Vind dit wonderschoon, ondanks dat ik wel weet dat het gewoon gaat om de stof die er in zit en dat dat bij vrijwel alle (zuivere) pillen dezelfde is.
Desalniettemin :tearsofjoy:

Puffwipe

Newbie
haha keb nog geen favorietje.. maar tog wel een top 3 :$..

1. Gele Smileys
2. Witte Sterretje
3. Bruine Kameel..

Iemand ervaring met paars hartje?

kwezel

uiteraard de good ol' dubbele salmies.

verder dubbele duifjes en megatjes (met mc donalds M erop)

zijn allemaal pillen van 10 jaar terug, gebruik het allang niet meer, kan er helaas niet meer tegen!

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
uiteraard de good ol' dubbele salmies.

Die ken ik nog wel, ja. :smoke:

Dolfijntjes schieten me ook ineens te binnen en kroontjes. Verder is er nog een die me steeds ontschiet... :angry:

Bovenaan