Felle lichten

yugoboss

Newbie
Hallo iedereen,ik ben nieuw op dit forum en ik vroeg me af of iemand dit ooit heeft gehad.
Ik heb 3 weken geleden samen met nog 2 vrienden oranje rolexies gebruikt,ik had er 3 op binnen 1 uur,J had er 2 tegelijk en half uur daarna nog een,en B had er 2 binnen een uur.Ik weeg 70 kg,J ook zoiets en B volgens mij meer dan 90.Nou hebben wij wel lkkr gespaced die avond maar we zien alle 3 sinds die dag nog steeds te felle lichten,als ik naar lichten kijk is het alsof ik in een naspace zit,ik zie nog steeds die lichtlijnen die naar je toekomen,en bij lantaarnpalen ook met nog een felle gloed eromheen,en dit na 3 weken nog steeds.Ook hebben we alle 3 dat lichten nog feller worden als we een paffie hebben gedaan.Wij zijn hier alle 3 van geschrokken maar we dachten dat het dus weg zou gaan binnen een paar weken,maar het is niet weggegaan en we zien het alle 3 nog steeds,na precies 3 weken.K heb het ook aan me D-ler gevraagd of andere mensen hier last van hebben gehad,en niemand heeft er klachten over gehad of iets zoals ons gehad,en dat weet ik zeker omdat hij ze ook neemt en een paar goede vrienden van hem die ik goed ken ook,en die hebben er geen problemen mee gehad.
Dus mijn vraag aan jullie is of iemand dit ooit heeft gehad en er meer over weet
:confused:

Mike

Bewuste gebruiker
Hele stomme reactie misschien hoor, maar wat zou je ervan vinden om er volgende keer gewoon eentje te nemen?

Beste vriend, je gebruikt HARDdrugs. ALS je dat zonodig moet gebruiken, doe het dan verantwoord. Zoals jullie het hebben gebruikt is niet verantwoord. Daar krijg je last van.

Maar verder geen zorgen, gaat vanzelf wel over, maar denk volgende keer even na voordat je als een gestoorde pilletjes gaat zitten droppen zonder precies te weten wat het doet met je...

Just my two cents.... :)

drain bamage

Badass junkie
^ en dat komt van iemand die eens in de 2 weken gebruikt, verantwoordelijk :confused:

elektroshock lijkt het enige middel te zijn... :P
ik zou zeggen, geniet ervan :)

yugoboss

Newbie
eeuhm denk je dat ik geen ervaring heb met harddrugs ofzo,denk je dat ik voor de 1ste keer gebruik ofzo?Ik heb wel wat meer op een avond gebruikt dan dat(400 mg kristallen) en daar heb ik geen last van gehad en ben er verantwoord mee omgegaan.Ik vind dat gwn normaal hoor ,3 op een avond,ik ken mensen die 6 op een avond doen elk weekend uit hun bol,wel naar de klote,zo bouw je snel tolerantie op,maar hun hebben niet wat wij hebben dus dan is dat tog wel raar,en wrm denk je dat ik niet weet wat een pilletje met me doet,kgebruik het niet voor niks
Ik vraag tog antwoord op mijn probleem geen kritiek.

J86

Bewuste gebruiker
Bovendien verschilt het nogal he...

Ik heb een keer op 60 mg geteste pillen gehad, toen nam ik er ook 2 in om mee te beginnen. Het woord pil zegt niks over wat en hoeveel er in zit. Maja als het nou 3 pillen van 100 mg waren zou ik het ook niet zo heel slim vinden om dat binnen een uur te nemen dan heb je inderdaad grotere kans op complicaties.

Verder denk ik ook wel dat het over gaat.
Lees het sticky over neurotoxiciteit ff goed door zodat je dit probleem volgende keer misschien een beetje kan vermijden.

Holden

Bewuste gebruiker
yugoboss zei:
hun hebben niet wat wij hebben

Maar hebben wij dan wel wat hen hebben, of hebben hun gewoon niet wat zij hebben dan?

Atilla de Hun aaaight

Mike

Bewuste gebruiker
drain bamage zei:
^ en dat komt van iemand die eens in de 2 weken gebruikt, verantwoordelijk :confused:

Oh? :confused:

Waar haal jij die wijsheid vandaan? Het is vandaag precies 10 weken geleden dat ik gebruikt heb, van mezelf mag ik volgende week weer... (yes! :grin: )

Mike

Bewuste gebruiker
yugoboss zei:
eeuhm denk je dat ik geen ervaring heb met harddrugs ofzo,denk je dat ik voor de 1ste keer gebruik ofzo?Ik heb wel wat meer op een avond gebruikt dan dat(400 mg kristallen) en daar heb ik geen last van gehad en ben er verantwoord mee omgegaan.Ik vind dat gwn normaal hoor ,3 op een avond,ik ken mensen die 6 op een avond doen elk weekend uit hun bol,wel naar de klote,zo bouw je snel tolerantie op,maar hun hebben niet wat wij hebben dus dan is dat tog wel raar,en wrm denk je dat ik niet weet wat een pilletje met me doet,kgebruik het niet voor niks
Ik vraag tog antwoord op mijn probleem geen kritiek.

Ik denk niks, ik kon alleen niet uit je verhaal opmaken dat je een ervaren gebruiker bent, that's all...

Maar, iets anders, waren je pillen getest en zo ja, wat zat er in?

yugoboss

Newbie
J86 zei:

Ik heb een keer op 60 mg geteste pillen gehad, toen nam ik er ook 2 in om mee te beginnen. Het woord pil zegt niks over wat en hoeveel er in zit. Maja als het nou 3 pillen van 100 mg waren zou ik het ook niet zo heel slim vinden om dat binnen een uur te nemen dan heb je inderdaad grotere kans op complicaties.

Lees het sticky over neurotoxiciteit ff goed door zodat je dit probleem volgende keer misschien een beetje kan vermijden.

Het waren pillen van 140 mg ,er zat mdma in,en ik had er 3 binnen een uur gedaan omdat het effect lekkerder is dan 3 pille verdeeld over 3 uur,omdat je dan alleen het effect wat uitstelt.Als je er 3 binnen een uur- anderhalf uur doet dan komt het lekkerder op.

drain bamage

Badass junkie
Mike64 zei:
drain bamage zei:

Oh? :confused:

Waar haal jij die wijsheid vandaan? Het is vandaag precies 10 weken geleden dat ik gebruikt heb, van mezelf mag ik volgende week weer... (yes! :grin: )
sorry, ik heb het ooit eens verkeerd gelezen, my bad
sorry mede alkmaarder :)

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Ja die felle lichten daar heb ik ook last van als ik gebruik en dan zie ik altijd een blauw randje om lantaarnpalen :tongueout:

Maar soms heb ik dat de dagen erna nog

maar zijn die felle lichten dan zo erg?

martin van nu

Belezen gebruiker
Ik heb geen verklaring voor je verhaal, dus/maar ik ga er als eerste vanuit dat het in je hoofd zit.
Dat je maten het ook hebben zegt niet zoveel want dat zou te verklaren zijn door "massa" hysterie.
Het vrij vaak voorkomende fenomeen waar een iemand op bijvoorbeeld een school onwel wordt en dat vervolgens steeds meer mensen onwel worden, terwijl er achteraf helemaal niks aan de hand blijkt te zijn geweest.
Met dingen als misselijkheid en ademhalingsproblemen sta ik daar altijd heel erg van te kijken, maar bij lichte veschillen in waarneming van licht, vind ik het stukken begrijpelijker.
Als je had vertelt dat jullie met deze klacht alledrie, zonder elkaar gesproken te hebben, naar bijvoorbeeld een huisarts waren gegaan, dan heb ik het mis.

Stel ik heb met deze theorie gelijk, dan zou de ondeliggende oorzaak een onbewust schuldgevoel kunnen zijn, of een onbewuste vrees voor eventuele schade die die chemische bende (MDMA en god weet wat nog meer) aan heeft gericht.

Maar nogmaals, weten doe ik niets.
Als je vind dat ik onzin praat, moet je naar je huisarts gaan.

berten

Belezen gebruiker
yugoboss zei:
J86 zei:

Het waren pillen van 140 mg ,er zat mdma in,en ik had er 3 binnen een uur gedaan omdat het effect lekkerder is dan 3 pille verdeeld over 3 uur,omdat je dan alleen het effect wat uitstelt.Als je er 3 binnen een uur- anderhalf uur doet dan komt het lekkerder op.

Je had oranje rolexen genomen zeg je, in deze zitten mccp (en nie afkomen van er zijn zoveel verschillende badges van rolexen want daar twijfel ik sterk aan dat er plots goeie oranje rolexen gedrukt zijn met mdma) dus denk dat daar de oorzaak zit! met die troep moet je voorzichtig omspringen!

zaagmans

Bewuste gebruiker
Bekend fenomeen. Ik had het vroeger na veelvuldig xtc gebruik ook. Het gaat vanzelf weg als je een tijd niets gebruikt. Ons lichaam streeft onder andere naar een evenwicht tussen de dopamine en de serotonine. Dopamine en serotonine zijn allebei hersenstofjes die als boodschappers een belangrijke rol spelen in de communicatie tussen hersencellen. Als dopamine en serotonine is balans zijn, ben jij zelf ook in balans en zit je lekker in je vel. Alcohol en drugs hebben een zeer negatieve invloed op het bovenstaande evenwicht tussen dopamine en serotonine. Door alcohol en drugs te gebruiken stijgt de dopamine, maar daalt tegelijkertijd de serotonine. En daar heb jij je felle lichten van. Ik noemde het altijd bliksemschichten

yugoboss

Newbie
berten zei:
yugoboss zei:
J86 zei:

Je had oranje rolexen genomen zeg je, in deze zitten mccp (en nie afkomen van er zijn zoveel verschillende badges van rolexen want daar twijfel ik sterk aan dat er plots goeie oranje rolexen gedrukt zijn met mdma) dus denk dat daar de oorzaak zit! met die troep moet je voorzichtig omspringen!

Nee in deze zat geen mcpp,omdat ik weet hoe mcpp voelt en hoe mdma voelt,en de pille bij me dealer(vlaardingen) zijn tot nu toe allemaal mdma geweest,ze eerste waren 160 mg(witte smilies) en daarna had ie oranje rolex(140 mg),binnenkort heeft ie weer nieuwe ,paarse ofzo.
En ze kristalleen waren super,2 uur lang gehallucineerd ervan :rock:

drain bamage

Badass junkie
waarom nemen mensen eigenlijk zoveel van die shit, veel mensen...
zijn mensen gewoon te dom om te weten wat...dom is?
ik vind het een beetje dom eigenlijk,
eigen schuld dikke bult

paulXTC

Bewuste gebruiker
mijn eerste keer had ik 4 witte dolfijntjes, maar ik wist helemaal niks af van MDMA en wat het met me deed etc.
Laatste keer dat ik heb gebruikt was 3 januari dus neem ik er weer eentje binnekort!
Volgende week lekker naar PARTY ANIMALS :rock:

kaboutertje

Experimenterende gebruiker
Het eenigste wat ik altijd nog heb dat ik heeeel soms als het donker is buiten dat ik blauwe lichtjes of iets blauws zie! :rolleyes: das best wel vaag ook!! :P

Tsjaa geen idee hoe dat kome maar jh,, zal vast wel met drugs te maken hebben dan!! :sunglasses:

Bovenaan