Fentanyl Opgelicht

Duderino

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Ik heb online op 2 site's fentanyl bestelt en met bitcoins betaalt.
Maar was twee keer afgezet.
Ik had bij de tweede zelfls uitgelegd dat ik bij die eerste z2aar was opgelicht maar zij beweerde met de hand op het hart dat zij correct waren.
Zij waren zelfs zo overtuigend dat ik weer was opgelicht!?
SCHANDE!
Heeft er nog iemand ervaring mee?

• Haha
Waarderingen: N3K0

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Iets met eigen schuld, dikke bult? Je had wellicht iets meer onderzoek moeten doen naar die sites om er achter te komen dat die niet betrouwbaar zijn. En nu? Iets geleerd of ga je je voor de derde keer laten belazeren?

Het betreft een medicijn die alleen maar met doktersrecept verstrekt mag worden dus illegaal. Ik ken ze wel, die sites die menen alle medicijnen zo te kunnen leveren maar ik heb die altijd links laten liggen. Goeie, betrouwbare fysieke dealers, betrouwbare RC-vendors en eventueel de huisarts zijn mijn bronnen, en ik ben dus nog nooit opgelicht, op een incident na dan toen ik 15 was en een 'vriendje' die net aan de heroine was gegaan me een of ander medicijn als XTC-pil had verkocht lol!

Zomertje

Newbie
Wat naar. Mensen aan de andere kant van een computer of telefoon kunnen werkelijk alles zeggen.
Gewoon niet op hun "goede" woord vertrouwen dus en geen geld overmaken.

---------

Ik heb zelf ook een vraag die een beetje hier over gaat, althans ik hoop niet dat het om oplichting gaat. Meer een controle vraag.

Heeft er hier iemand foto's van hoe de verpakking van een fentanyl pleister 25ugl van het merk Aurobindo eruit ziet?
Ik heb 2 varianten de "gekke" te zien in de bijgevoegde foto.; Wit vierkantje met normale informatie/naam pleister erop en daar om heen is alles wit.
De tweede (zie foto) is het zelfde alleen heeft die ipv helemaal wit, een zwart rechthoekje rechts bovenin, er hoogte van het scheurrandje.

Kan iemand mij vertellen of dit normaal is? Alles ziet er het zelfde uit; De pleister op de verpakking als de fentanyl pleister zelf in het zakje etc.

Ik hoor graag of iemand dit herkend. Heeft de apotheek/fabrikant toevallig 2 'soorten'?
Is het zwarte rechthoekje een drukfout, een nieuwe variant van verpakking? Een andere oplage of een foutje wellicht?
Ik hoor het graag!

Bijlagen

• 1594334582726954181130.jpg
    1594334582726954181130.jpg
    2 MB · Weergaven: 50

Buu

Wijs gebruiker
Het lijkt mij sterk dat er dermate veel moeite gedaan wordt om een random willekeurig fentanyl merk te vervalsen.
Willekeurig merk? Een vrij grote in de pharma industrie. Als je denkt dat farmaceutische producten niet gefaked worden moet je echt achter je oren krabben. Het stikt van de namaak Sandoz, Aurobindo of Roche. Heck, in landen zoals Griekenland, Thailand en Turkije waar je allerlei middelen gewoon uit de apotheek kan halen wordt zelfs namaak over de toonbank verkocht.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Als je denkt dat farmaceutische producten niet gefaked worden moet je echt achter je oren krabben.
Ik dacht dat het wel mee viel maar blijkbaar niet mijn wereld, het enige voorbeeld dat mij te binnen schiet zijn Xanax bars en die bevatten zelden Alprazolam.
Heck, in landen zoals Griekenland, Thailand en Turkije waar je allerlei middelen gewoon uit de apotheek kan halen wordt zelfs namaak over de toonbank verkocht.
Ik dacht dat dat voornamelijk generiek product is, ik denk niet dat apotheken zich snel wagen aan verkoop van merkproducten zonder toestemming, zelfs niet in het buitenland. Je hoeft maar een keer betrapt te worden daarop en dan loop je aanzienlijk risico als apotheker.

In het geval van de specifieke vraag bevatten de pleisters ook 'slechts 25µg per uur afgifte'. Bij vervalsing lijkt de kans op 100µg per uur meer waarschijnlijk.
Meer een controle vraag.
Over controle gesproken, er staat een hoop persoonsgebonden informatie vermeld op je foto.

inner_search

Badass junkie
Ik dacht dat dat voornamelijk generiek product is, ik denk niet dat apotheken zich snel wagen aan verkoop van merkproducten zonder toestemming, zelfs niet in het buitenland. Je hoeft maar een keer betrapt te worden daarop en dan loop je aanzienlijk risico als apotheker.
Ik kan beamen dat er zeer zeker valse merkproducten verkocht worden in het buitenland (Griekenland en Turkije bij uitstek.) En dit gaat meestal over anabolica , benzo's en opiaten (Turkije best ook veel efidra en amfetamines.. )

Dat gezegt te hebben , en als je een beetje uitkijkt in die landen , kan je daar makkelijk aan legit spullen geraken zonder voorschrift en zonder in het zak gezet te worden.
Zo ging ik in Turkije elke dag naar een lokale kleine apotheek om wat levo-amfetamine , dex had hij niet.

Of wat anabolen zodat ik men kuur die thuis gestart was verder te kunnen zetten zonder gear mee te hoeven nemen op reis.

heyol

Bewuste gebruiker
De enige sites waar je betrouwbaar dit soort drugs kan kopen is het darkweb. Als je daar een fatsoenlijke website vindt
hebben ze zelfs systemen dat je het geld pas moet betalen nadat je aangeduid hebt dat je bestelling is aangekomen.

Zomertje

Newbie
Over controle gesproken, er staat een hoop persoonsgebonden informatie vermeld op je foto.

Dankjewel voor de reactie!('s)
Ja? Dat wist ik niet. Stom. Ik krijg doorgaans van de huisarts en dit zag er (op het zwarte vlakje na dus) precies het zelfde uit als al die pleisters die ik van de apotheek gekregen heb. Inmiddels 2 gebruikt en het lijkt gewoon als normaal te werken.
Ik ga kijken of ik de foto verwijderd krijg, dank voor de waarschuwing.

Vlaming

Newbie
Wat naar. Mensen aan de andere kant van een computer of telefoon kunnen werkelijk alles zeggen.
Gewoon niet op hun "goede" woord vertrouwen dus en geen geld overmaken.

---------

Ik heb zelf ook een vraag die een beetje hier over gaat, althans ik hoop niet dat het om oplichting gaat. Meer een controle vraag.

Heeft er hier iemand foto's van hoe de verpakking van een fentanyl pleister 25ugl van het merk Aurobindo eruit ziet?
Ik heb 2 varianten de "gekke" te zien in de bijgevoegde foto.; Wit vierkantje met normale informatie/naam pleister erop en daar om heen is alles wit.
De tweede (zie foto) is het zelfde alleen heeft die ipv helemaal wit, een zwart rechthoekje rechts bovenin, er hoogte van het scheurrandje.

Kan iemand mij vertellen of dit normaal is? Alles ziet er het zelfde uit; De pleister op de verpakking als de fentanyl pleister zelf in het zakje etc.

Ik hoor graag of iemand dit herkend. Heeft de apotheek/fabrikant toevallig 2 'soorten'?
Is het zwarte rechthoekje een drukfout, een nieuwe variant van verpakking? Een andere oplage of een foutje wellicht?
Ik hoor het graag!
Dat moet nu ook lukken !! Verleden week 3 doosjes aurobindo 75ug van een andere Vlaamse vrouw met goed betaalde job gewisseld voor iets anders. Waren ook met zwarte streep voor opening en deel gwn wit. Naar haar uitleg zouden het afgekeurde zijn (lot?) Indd de pleisters werkten even goed en was niks mis mee puur de verpakking.

Jammer dat we nu ruzie hebben ik en die vrouw want kon anders het contact gekregen hebben. Ahja misschien ben jij het wel V.B :tongueout: dat hier dit forum nu gevonden hebt, welkom toch dan ondanks de privé.

Dus dat is wat ik erover kan zeggen.

Groet

Nieuw23

Newbie
De enige sites waar je betrouwbaar dit soort drugs kan kopen is het darkweb. Als je daar een fatsoenlijke website vindt
hebben ze zelfs systemen dat je het geld pas moet betalen nadat je aangeduid hebt dat je bestelling is aangekomen.
Is dit nog steeds zo?

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Is dit nog steeds zo?

Over het algemeen zijn “normale” websites die voor iedereen makkelijk toegankelijk zijn en waar je harddrugs kan kopen oplichterij.

Op het darkweb zijn ook genoeg scammers, maar daar kun je zelf uitzoeken bij wie je koopt en hebben die accounts vaak recensies bij grotere markets. Aan bestellen via darkweb kleven echter ook weer andere risico’s naast opgelicht kunnen worden door de verkoper of de market.

Bovenaan