Fentanyl

Fool

Badass junkie
Iemand ervaringen? Ik krijg binnenkort misschien een "paar" zegels binnen en ben wel benieuwd naar doseringen/ervaringen van anderen hier. :)

En ja ik weet het, voorzichtig aandoen :P

Skirre

Bewuste gebruiker
Volgens mij heb ik dit middel ooit voor/tijdens een operatie gehad. Had toen m'n been op twee plaatsen gebroken en een diepe hoofdwond.

Mijn ervaringen ermee zijn erg goed :tearsofjoy: Over recreatief gebruik kan ik helaas niks zeggen.

Het is wel zwaar spul dus voorzichtig beginnen (al hoef ik jou dat natuurlijk niet te vertellen :P )

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb zelf de 50mcg/per uur pleisters gehad. En die van 75. Zit toaal op 1 pleister van 50mcg/per uur (als ik me niet vergis) iets van 8,4 mg fentanyl op wat dodelijk is als je dat opeet.. experimenteren met pleisters kan maar is risicovol als je het berekent hoe klein stukje je nodig hebt is (bijna) geen doen. Op de huid is dan de lesser evil..
Neem ze dus 'netjes' als pleister op de huid.

Vond er zelf niets echt super aan, sliep er wel erg fijn mee. Werd mentaal ook wat 'lomer' en minder alert. Het werkt wel echt perfect tegen pijn waar ik het ook voor nam. Wat als nadeel had dat je het verder kon beschadigen zonder direct te merken.
Maar dat is ook met minder gevaarlijke spullen (dezelfde effecten) waardoor ik het nooit meer heb gebruikt na een paar dozen die ik had toen.

Ook de afhankelijkheid is iets wat snel optreed aangezien de pleister 2-3 dagen werkt..

Alles bij elkaar is mijn ervaring dat er betere dingen zijn , maar voor pijn denk aan echt erge pijnen.. werkt het goed.

Voor een buzz ben je beter af met wat veiligers :)

Peace dude!

Fool

Badass junkie
Thanks voor je reactie! Nadeel van de pleisters is juist dat de fentanyl niet helemaal gelijk verdeeld zit, dus dat 1/16e ook niet 1/16e van de totale dosering is.

Gelukkig krijg ik blotters(net als acid) met een vaste dosering, dus dat is wat minder risico. :)

da_pj

Belezen gebruiker
Fool zei:
Thanks voor je reactie! Nadeel van de pleisters is juist dat de fentanyl niet helemaal gelijk verdeeld zit, dus dat 1/16e ook niet 1/16e van de totale dosering is.

Gelukkig krijg ik blotters(net als acid) met een vaste dosering, dus dat is wat minder risico. :)

En fool van hoeveel ug waren ze?? Je weet van men Abstral 200 en 800mcg die ik nog moethalebij de apotheek.

Waren ze getest? kon je het zien bij de verkoop stand op de ajuinen-markt :P ?

:wave:

Fool

Badass junkie
Ik heb ze niet getest, maar ze waren aangeprijst op 200µg en dat geloof ik wel. :P

Meer mensen hadden deze blotters van dezelde vendor vandaan en van wat ik kan vinden klopt de intensiteit wel ongeveer. Leuk spul. :grin:

da_pj

Belezen gebruiker
Fool zei:
Ik heb ze niet getest, maar ze waren aangeprijst op 200µg en dat geloof ik wel. :P

Meer mensen hadden deze blotters van dezelde vendor vandaan en van wat ik kan vinden klopt de intensiteit wel ongeveer. Leuk spul. :grin:

Ja ze hebben tegenwoordig al alprazolam, diazepam, 2cb, fentanyl,etc...BLOTTERS op de ajuin markten.

Je zal ook al een paar standhouders opgemerkt hebben die gewoon pure fentanyl poeder verkopen.
De reacties van de klanten spreken voor zich dat je een goede weegschaal 0.01 minstens moet hebben omdat je echt zo makkelijk overdosed.
Zeer prijzig maar dan ook zeer link spul waarbij je echt moet weten wat je doet. De meeste waarmee ik chat kopen max 100mg fentanyl poeder en soms als ze genoeg cash hebben tot 500mg (erg duur!!) en ze maken er neus sprays van van 100 tot 1800mcg :openmouth: .

Amuseer je, laat weten hoe het was en be safe

Fool

Badass junkie
2C-B-blotter heb ik nog niet gezien, lijkt me nogal onpraktisch om dergelijke doseringen op een blotter te krijgen. Maar inderdaad, ze verkopen tegenwoordig vrij veel op blotters. :wink:

En het is best leuk spul, daar ben ik al achter. :wink:

da_pj

Belezen gebruiker
Fool zei:
2C-B-blotter heb ik nog niet gezien, lijkt me nogal onpraktisch om dergelijke doseringen op een blotter te krijgen. Maar inderdaad, ze verkopen tegenwoordig vrij veel op blotters. :wink:

En het is best leuk spul, daar ben ik al achter. :wink:

sorry, je hebt gelijk het zijn geen 2cb blotters maar het was wel een RC :)

Zal eens rondneuzen

Maar 2cb hebben ze wel in pil vorm he. Is dit niet gevaarlijk dan omdat je dan tijdens het uitgaan van die dealertjes hebt die soms zelf niet weten wat erin zit.

Fool

Badass junkie
Ja, dealers die niet weten wat hun spul is is altijd gevaarlijk, maar ik slik liever 2cb ipv xtc dan dat ik witte heroïne ipv cocaïne snuif. :tongueout:

Gelukkig kunnen we in dit land testen :wink:

da_pj

Belezen gebruiker
Fool zei:
Ja, dealers die niet weten wat hun spul is is altijd gevaarlijk, maar ik slik liever 2cb ipv xtc dan dat ik witte heroïne ipv cocaïne snuif. :tongueout:

Gelukkig kunnen we in dit land testen :wink:
Oja beste Fool hier had ik een vraagje over.

Je weet men topic in sectie opiaten over die super super goede hero van die zwarte zee Turk nog he :) ?

Kan ik als Belg ook opsture om te late teste naar dat labo in NL zodat we weten hoe het komt dat ik zo out ga van 1/5de van wat ik normaal rook. Stel je voor zoals in de USA Hero gemixt met wat Fentanyl poeder :openmouth: :openmouth: !

Vele OD's (vooral in Canada zitten ze met zulke hero dealers) + het is natuurlijk #4 Hero (witte,china white) en in de mijne #3 hero kan dat er niet inzitten he??? Ofwel :confused: ??? Tja gewoon wat Fent poeder dat zou op men folie steeds op prutsen omdat het niet meeloopt met de opgewarmde drup???

Weet wel dat ik soms af en toe bij een maat van me eens Durogesic rook op folie (ja dit gaat en wil je uitleg hoe doe dan een reply en ik leg de methode uit wat eigenlijk vrij simpel is)

:wave: :wave:

Fool

Badass junkie
Nee, je kunt niet zomaar iets opsturen naar het testcentrum, je zult er dan langs moeten gaan. Voor de belgen zit er ook een testcentrum in Brussel, maar hier weer ik het fijne niet van, dus zul je zelf even moeten googlen. Een beetje Fentanyl zal in ieder geval gewoon meelopen met de rest van je bruin. :wink:

En ja, ik weet dat sommigen de gel uit Durogesic-pleisters roken, vindt het alleen nogal een riskante bezigheid. Je hebt nergens de garantie dat de hoeveelheid fentanyl hierin gelijk verdeeld is, dus het zou me niet verbazen als één stukje een stuk meer fentanyl bevat dan een ander stuk.

Een beetje te veel ervaring ben ik bang. Ik ben maanden lang verslaafd geweest aan dit spul. Het beste is om een strookje van de pleister af te knippen en die onder je tong te leggen. Zo word er een grote hoeveelheid snel afgegeven en hoef je dus niet te 'dealen' met die afgifte matrix je speeksel sloopt dat mechanisme namelijk. Behandel het zoals je heroine zou behandelen. De rush is mischien niet zo goed als die van heroine maar het relaxte opiaten gevoel blijft natuurlijk bestaan. Gebruik zo min mogelijk achter elkaar voor dat je verslaafd word. Fentanyl ontwenning is de meest brute, onaangename klote ontwenning die er bestaat. Maar gellukig duurt ie maar een weekje waarna je post accute symptomen kunt gaan ontwikkelen.

Stay safe en veel plezier.

Bovenaan