Festival advies

Bear

Experimenterende gebruiker
Binnenkort ga ik naar een festival. Alleen duurt deze 11 uur en inc busreis 13 uur. Hoe doen jullie dat met evt gebruik van middelen.

want het lijkt me dat als je om 11:00 al begint dat je zo’n beetje rond het avonddeel met je ziel onder je arm loopt

nou lees ik vanalles over speed of andere goedjes maar daar wil ik liever niet aan. De bedoeling is enkel 3m en xtc. Wellicht is dit al eens besproken op het forum ik kon het zo snel even niet vinden.

anyways wat is jullie advies met betrekking tot dosering of begintijd?

scoobybono

Belezen gebruiker
Bij een festival van 13:00 tot 23:00 drink ik eerst een paar biertjes (rond de 4 / 5) tot 16:00, dan ga ik meestal eten en neem ik meteen daarna een halve xtc pil. Wanneer ik hem begin te voelen rond 17:00 neem ik de andere helft, daarna doseer ik op gevoel. Mijn pillen zijn rond de 180 / 200 mg. Heb zelf geen ervaring met 3m dus weet niet hoe ik 3m zou doseren op een festival. Als ik kijk naar mijn vrienden nemen zij vaak 3m tussendoor als ze al xtc hebben gebruikt of wanneer ze aan het inkakken zijn van de xtc. Ik zou echter geen twee serotonine slurpers tegelijk gebruiken.

Met xtc plan ik dus altijd vooruit. Het inwerken van xtc duur bij mij ongeveer 1 uur en het effect duurt ongeveer 5 uur. Als ik een festival heb waar ik tot het einde fit wil zijn neem ik 6 uur voor de eindtijd mijn drugs in wat dus rond 16:00 / 17:00 is. Rond 23:00 begint de xtc dan uit te werken en als ik geen after heb kan ik daarna altijd wel goed slapen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Zou inderdaad geen stimulerende middelen combineren zoals hierboven wordt aangegeven.

Xtc ervaring duurt maar 4-6 uur dus als je langer onder invloed wil zijn zou ik speed aanraden. Daar hou je het gegarandeerd lang mee vol.

Wat 3mmc betreft zou ik het alleen oraal nemen en niet meer dan 500mg in totaal.

Verder is het een kwestie van goed plannen en inschatten tot hoe laat je door wil gaan.

• Like
Waarderingen: Bear

Bear

Wat 3mmc betreft zou ik het alleen oraal nemen en niet meer dan 500mg in totaal.
Okay,
Ik heb wel eens een bommetje gedaan van 100mg. Kan ik dit gewoon meerdere keren doen of moet je steeds minder nemen.

Misschien is het een domme vraag maar ik ben nog niet zo’n jarenlange gebruiker🫣

FerdFatoehaus

Badass junkie
Okay,
Ik heb wel eens een bommetje gedaan van 100mg. Kan ik dit gewoon meerdere keren doen of moet je steeds minder nemen.

Misschien is het een domme vraag maar ik ben nog niet zo’n jarenlange gebruiker🫣
Ja lijkt me wel. Je voelt het zelf op dat moment ook wel aan of het nodig is om bij te nemen. Als je niet vaak gebruikt dan hou je het met een paar bommetjes prima vol denk ik.

Torchic

Badass junkie
Je voelt het zelf op dat moment ook wel aan of het nodig is om bij te nemen.
Het gevaar met 3mmc is wel dat je snel de neiging hebt om bij te nemen omdat er snel cravings ontstaan. (al is dat oraal minder aan de orde) en 3mmc combineren met xtc is extra neurotoxisch voor je brein. Niet dat ik het nooit gedaan heb, maar wel belangrijk om mee te nemen in je beslissing😊

Veel plezier gewenst!

JohnGalt

Belezen gebruiker
Beginnen met iets van 30ug LSD, dat geeft je al een lekkere, licht euforische en energieke vibe mee. Gewoon innemen net voordat je op het festival aankomt. Je kunt dan eerst lekker het terrein verkennen en de eerste vibes opsnuiven.
Af en toe een biertje erbij kan prima en dan tegen 17 uur een dosering XTC en direct daarna eten (lees: XTC nemen als je het bord al voor je neus hebt staan). De XTC neemt dan mooi geleidelijk het gevoel van de LSD over.

Tenminste, dit werkt voor mij. Vorige week zaterdag ook weer zo op Thuishaven gedaan.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Aangezien je vanwege de busreis tot (ruim na) het einde moet blijven zou ik aanraden je XTC zo laat mogelijk te nemen. Een festival moet toch even op gang komen, dus zou ik de eerste uurtjes beetje hangen, chillen, rondkijken en eten. Stel je XTC zo lang mogelijk uit, zodat je op het einde lekker kan genieten. Helaas werkt XTC te kort voor een volledig festival en is de uitwerking ervan een aardige moodkiller.

Met een bus heen en weer naar een festival is een stuk relaxter dan met het OV, maar die tijden van vertrek/aankomst zorgen ervoor dat ik, voor mijn doen, extreem lang op een festival moet zijn en niet wegkan wanneer ik wil. Denk dat ik lang niet de enige ben die wel eens op een festival is geweest en zich had voorgenomen om pas na een bepaald tijdstip je XTC te nemen, maar dan toch al eerder voor gaas gaat haha.. Daarom voor mij het OV, want dan kom ik lekker wat later, kijk ik even rond en gaat het feestje beginnen. Ook kan je lekker weg wanneer je wilt. Daar tegenover staat wel dat het OV stuk minder fijn kan zijn.. zeker als je tot het einde blijft.

Bear

Waarom neem je geen 6-apb dan ipv moeilijk lopen doen met 3m en xtc wat allebei tekort werkt?
Gewoon 1 bommetje 6-apb nemen als je een uurtje of 2 uurtjes binnen bent en dan heb je het hele festival plezier en is de busreis terug ook nog wel chill.
En 6-apb combineren met sos of 3mmc als een oppeppertje? Kan dat of is dat een no-go

Bear

Waarom neem je geen 6-apb dan ipv moeilijk lopen doen met 3m en xtc wat allebei tekort werkt?
Gewoon 1 bommetje 6-apb nemen als je een uurtje of 2 uurtjes binnen bent en dan heb je het hele festival plezier en is de busreis terug ook nog wel chill.
Hey,

ik heb me even verdiept in dat 6-APB en vind het nog iets eens zo’n gek idee. Ik zat te denken aan een bommetje van 100mg. Ik weeg zelf 80kg. Deze wil ik dan innemen 1-2 uurtjes na binnenkomst. Kan ik ervan uit gaan dat dat genoeg is voor tot het einde? Of wat voor advies kan je me meegeven betreft bijdoseren of andere dingen?

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Hey,

ik heb me even verdiept in dat 6-APB en vind het nog iets eens zo’n gek idee. Ik zat te denken aan een bommetje van 100mg. Ik weeg zelf 80kg. Deze wil ik dan innemen 1-2 uurtjes na binnenkomst. Kan ik ervan uit gaan dat dat genoeg is voor tot het einde? Of wat voor advies kan je me meegeven betreft bijdoseren of andere dingen?
Zorg dat je weet welke vorm 6-APB je hebt, HCL of succinaat, dit maakt veel uit voor de dosis die je neemt. Zorg verder dat je je spul laat testen om zeker te zijn dat je neemt wat je denkt te nemen.

In mijn ervaring is 100 mg succinaat wat te weinig. Mijn vrienden en ik (50-90 kg) nemen allemaal 150-185 mg. Als je te weinig neemt kan het een underwhelming ervaring worden, en kun je het idee hebben dat je redelijk nuchter bent. Teveel is niet nodig en zorgt alleen voor meer bij-effecten. Het is soms even zoeken naar de juiste dosis en die is voor iedereen anders.
Voor mij werkte het het beste om rond 16:00 te nemen als het festival tot 23:00 duurde. Je kunt dan idd 1 x nemen en dan kun je daar heerlijk op gaan de rest van de tijd.

Lees er nog eens wat meer over en kijk wat voor jou een fijne dosis/innamemoment is.

Bovenaan