festival seizoen

troksky

Belezen gebruiker
Beste,

effen ten info mijn collega's op werk gaan om de 2 a 3 weken maar een festival en gebruiken daar MDMA.

nu ik merk daar niets van maar ...

ik vrees op lange termijn ze daar de gevolgen gaan dragen

Piet Zahut

Bewuste gebruiker
Nou, dan hebben ze e een een aantal maanden heel veel plezier. Vanuit daar gaat de magie weg, gaan ze nog hoger doseren (en ga je strak staan) en dan worden de risico's enorm hoog.

Geen aanrader..

Neo-Shulginist

Badass junkie
ik vrees op lange termijn ze daar de gevolgen gaan dragen
Klopt. Ongeveer na zo'n 25-50 keer gebruiken zal de MDMA een sterk verminderd gewenst effect hebben. Overigens speelt de ingenomen dosis daarbij ook een belangrijke rol. Zowel de dosis als de frequentie beperken is dus belangrijk.

Daarnaast kan frequent MDMA-gebruik je emotioneel ontregelen. Het resultaat is een stuk minder veerkracht, waardoor je dramatischer reageert op dingen die tegenzitten dan normaal.

Ik kan het boek Verneukt! Van Marc Verburg aanraden wat dat betreft. Dat boek gaat over een homostel wat vaak en veel MDMA gebruikt en je ziet hoe dat hun levens steeds meer gaat beheersen op een dramatische wijze.

Als je stopt met MDMA gebruiken dan herstellen die problemen zich weer grotendeels. Maar dan moet je dus wel voldoende tijd tussen gebruiksmomenten houden.

Bovenaan