Festival XTC

deman13

Experimenterende gebruiker
Ga bij een festival op 4 juni weer eens wat nemen Word m'n tweede keer en zoals jullie misshcien hadden gelezen ging ik de eerste keer wat te hard, een canadees in totaal heeft me 6/7 uur van de wereld geholpen haha.

Nu wil ik uiterraard voorzichtiger gaan doen aangezien ik gewoon lekker wil kunnen hakken. Ik heb nu geteste Q-dancejes.

Het feest duurt van 13:00 tot 12:00 en ik was van plan om 's avonds tot het einde, met vuurwerk enzo gewoon uit m'n pan te zijn. Ik heb totaal beschikking over 1 qdanceje en een bruine boom. Ik weet wel dat ik met een halve ga beginnen en pas na een ander half uur wat bijpak, en niet na een uur want dan knallen ze weer alle twee tegelijk in net zoals de vorige keer.. Maar ik weet niet, misschien hebben jullie nog wat tips aangezien ik gewoon de beste ervaring wil hebben.

Ook had ik nog een vraagje of het afbijten van de q-dance enig kwaad kan doen, uiterraard spoel ik het meteen weg maar ik heb gehoord dat de pH waarde van de pil ontzettend hoog is.

Bedankt

MDMC

Belezen gebruiker
deman13 zei:
Ga bij een festival op 4 juni weer eens wat nemen Word m'n tweede keer en zoals jullie misshcien hadden gelezen ging ik de eerste keer wat te hard, een canadees in totaal heeft me 6/7 uur van de wereld geholpen haha.
Zo de ju he :grin: Dat heb je bij de eerste keren mdma inderdaad, geweldige ervaring!

deman13 zei:
Nu wil ik uiterraard voorzichtiger gaan doen aangezien ik gewoon lekker wil kunnen hakken. Ik heb nu geteste Q-dancejes.
De oranje Q :hearteyes: is een behoorlijke klapper inderdaad! Spreiding van 148 tm 169 meen ik. Sommige beweren zelfs hoger tegen te komen!

deman13 zei:
Het feest duurt van 13:00 tot 12:00 en ik was van plan om 's avonds tot het einde, met vuurwerk enzo gewoon uit m'n pan te zijn. Ik heb totaal beschikking over 1 qdanceje en een bruine boom. Ik weet wel dat ik met een halve ga beginnen en pas na een ander half uur wat bijpak, en niet na een uur want dan knallen ze weer alle twee tegelijk in net zoals de vorige keer.. Maar ik weet niet, misschien hebben jullie nog wat tips aangezien ik gewoon de beste ervaring wil hebben.
Dit is inderdaad goed van je bedacht, meer kan je ook niet doen. Misschien wat fruit tussendoor eten als je daar de mogelijkheid voor krijgt. En zorgen dat je genoeg vocht binnen krijgt!

deman13 zei:
Ook had ik nog een vraagje of het afbijten van de q-dance enig kwaad kan doen, uiterraard spoel ik het meteen weg maar ik heb gehoord dat de pH waarde van de pil ontzettend hoog is.
Afbijten van de pil is niet echt goed voor je tanden, maar als je het bij die paar keer houdt kan het geen kwaad. Het likken van mdma kristallen (wat vaak voorkomt) is veel schadelijker. Minuscule deeltjes schijnen tussen je tanden te kunnen blijven zitten. Dit kan evt. gaatjes veroorzaken. (maar ik ben geen tandarts, dus pin me er niet op vast).

Have Fun :wave: :xtc:

deman13

Bedankt voor t beantwoorden. Ik ben bang dat net als bij de vorige keer dat ik Iets te hard ging bij een halve zon alleen mellow gevoel heb. Na hoelang zou ik veilig wat bij kunnen pKken? Ook heb ik Als ik hem neem echt afwacht tot ik hem ga voelen. Meestal ga ik hakken maar ik blijf opletten. ik hoorde dat het MDMA onderdrukt. Iemand een idee ?

MDMC

Belezen gebruiker
deman13 zei:
Bedankt voor t beantwoorden. Ik ben bang dat net als bij de vorige keer dat ik Iets te hard ging bij een halve zon alleen mellow gevoel heb. Na hoelang zou ik veilig wat bij kunnen pKken? Ook heb ik Als ik hem neem echt afwacht tot ik hem ga voelen. Meestal ga ik hakken maar ik blijf opletten. ik hoorde dat het MDMA onderdrukt. Iemand een idee ?
Jij kan veilig bij pakken wanneer jij je goed voelt en al een half uurtje minstens op dat gevoel zit. Snoep dan niet te veel bij, maar weer gewoon een halve bijv. Pak je echt te veel dan ga je hard, dat weetje.. Maar dat kan ook leuk zijn :grin: :grin:

deman13

Ik voelde me vorig keer ook goed maar toen klapte ze ondanks een uurtje wachten dubbel in. tintelingen, moeilijk zien, moeilijk slikken en toen zweefbenen. kree zon stemmetje in m'n hoofd van wil ik dit wel, ik bij unity 4 uur lang gezeten, tijd gevlogen, gepraat, gerookt was super maar ik wil nu zon gevoel dat ik op ga in de muziek, veel energie en alles euforisch zie. en niet zitten. Wat zou jij aanraden?

deman13

Ik heb mijne ook laten testen, geen stress =) Maar wat doen jullie meestal als jullie hem geslikt hebben? Ik probeer gewoon lekker te gaan hakekn maar de tijddddddd gaat zo sloom en dan wil ik niet op mn tijd kijken maar dan onderdruk ik het gevoel al volgens mij, ofn iet haha.

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Gewoon van het feest genieten en afwachten wanneer het opkomt.
Je kan natuurlijk ook even ergens gaan chillen. (Ligt er maar net aan hoe het inslaat, want toen die bij mij insloeg had ik het idee dat ik ziek dronken was en liep ik dus snel richting de chillruimte... Maar voordat ik daar aankwam was het al GAAAAAAAN :wink: )

Dusja doe gewoon wat je altijd doet :grin:

Dakkie

Ik wacht meestal iets langer met bijpakken. Als ik de eerste halve neem duurt het echt wel lang voor ik echt lekker ga, denk wel drie kwartier ofzo. Dan pak ik pas na anderhalf uur de tweede helft (dus in totaal na ruim twee uur). Maar meestal let ik niet zelf op de tijd en vraagt iemand anders of we zullen bijtanken. Ik kijk wel ff naar de tijd dan (na de vraag) zodat ik niet neem en na een half uur het feest is afgelopen :openmouth:

joene86

Newbie
deman13 zei:

Bedankt

Ik heb een aantal weken geleden de Q-dance gehad.. (wel vaker gehad) maar ik had een pil verneukt en de pil lag in allemaal kleine stukjes.. die heb ik naar binnen gewerkt en de volgende dag was mn gehemelte helemaal kapot. Terwijl ik normaal als ik een Qtje neem geen last van mn mond heb. Dus het afbijten zou ik in ieder geval niet aanraden...

persoon

joene86 zei:
deman13 zei:

Bedankt

Ik heb een aantal weken geleden de Q-dance gehad.. (wel vaker gehad) maar ik had een pil verneukt en de pil lag in allemaal kleine stukjes.. die heb ik naar binnen gewerkt en de volgende dag was mn gehemelte helemaal kapot. Terwijl ik normaal als ik een Qtje neem geen last van mn mond heb. Dus het afbijten zou ik in ieder geval niet aanraden...
Ik heb een voorraad oranje qtjes liggen en ik bijt ze altijd af ??

gewoon met je voortand precies op het lijntje bijten en hij gaat precies doormidden :wink:

deman13

Ik weeg zelf 76 kilo, en heb de qdances van de eerste batch, dus laten we van het ergste uit gaan betekend dat ongeveer 100 mg~ MDMA. Dit zou nog wel kunnen, maar denken jullie dat ik met deze hoeveelheid te hard zal gaan?

Ik had bij een halve canadees zon net niet gevoel ( totaal 160 mg mdma ) en toen ik een halfje bijpakte ben ik 4uur echt te hard gegaan.

Ik ben heel voorzichtig aangezien dit de eerste keer echt goed gaan MDMA moet zijn.

Ik wacht zoiezo een anderhalf uur mocht ik een net-niet gevoel hebben.
Wat raden jullie trouwens aan, om nog effe een bodempje te leggen.. 3 uur een broodje en 5 uur droppen, of 4 uur een broodje en 5 uur droppen?

Tufnut

Badass junkie
1 a 1,5/2 mg op de hele avond is wat je als richtlijn moet nemen. Een bodempje leggen is zeker goed, maar niet te kort van tevoren. Verder je niet te druk maken en niet teveel willen plannen.

deman13

Heb er veel zin in. Lekker uit me bol gaan en van het feest genieten. Ik denk misschien te veel na maar je kan beter safe dan sorry zijn:wink: Ik heb er super veel zin in en ook al ga ik iets te hard komt het ook goed alleen wil ik dit keer wat meer van t feest mee maken ;€

deman13 zei:
Heb er veel zin in. Lekker uit me bol gaan en van het feest genieten. Ik denk misschien te veel na maar je kan beter safe dan sorry zijn:wink: Ik heb er super veel zin in en ook al ga ik iets te hard komt het ook goed alleen wil ik dit keer wat meer van t feest mee maken ;€

niet teveel nemen, goed uitgerust zijn, genoeg vitamines in je lijf hebben, genoeg water drinken en desnoods wat dextro meenemen voor wat extra suikers. Meer kan je niet doen volgens mij :grin:

deman13

Ik ga zoiezo wat Vitamine water drinken voor het feest met vit. C, ook veel slapen en veel fruit eten. Ook dedag ervoor gezond eten.. 'S middags rond een uure of 3 een broodje en rond 5 een halfje. Maar van dextro ga je toch harder of is dat gelul? Bedankt.

MDMC

Belezen gebruiker
Van dextro-amfetamine wel ja... :grin: van dextro suikerboost snoepies, helaas! Integen deel zelfs.. :wink:

deman13

Jezus wat een zin heb ik er in! Klein beetje gezonde spanning maar dat is normaal denk ik!

Bovenaan