festivaldosering shrooms/truffs

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey DF

Binnenkort wzijn er weer een hele hoop festivals. Ik vroeg me af wat zo de ideale dosering is van shrooms (droog) of truffels op een festival om toch nog lekker te kunnen dansen maar niet teveel geplaagd de zijn door dat zware gevoel in je ledematen..

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bestaat er zoiets dan? :wink:

Imo zijn paddo's en truffels daar helemaal niet geschikt voor. Maar goed, als je het toch gaat proberen zou ik niet meer dan een derde portie nemen of zo. Een normale portie truffels (zo'n geseald zakje) is meestal 15 gram, dus dan zou je op zo'n 5 gram uitkomen. Meer moet het voor mij in ieder geval niet worden, want ik word er erg traag van. Niet prettig op een festival lijkt me.

Kun je dan niet beter een psychedelic nemen die ook stimulerend werkt? Iets als 2C-B of LSD. Of gewoon xtc.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik denk wel dat het kan. Ik ga ook vaak uit met 2CB vaak ook een hoge dosis 30-35mg Truffels heeft veel meer een mindfuck en kan veel meer overdonderen. Maar ik denk met bijv 10gr atlantis ofzo kan je het enorm naar je zin hebben op een festival denk ik.

Ik zou wel zelf deze dingen in de gaten houden.

- Ik wil makkelijk ruimte kunnen hebben (zoals met een festival ik zou het nooit in een club doen denk ik veel te veel muren :wink:

- Ik zou het neit alleen doen. Ik merk het met 2CB al dat het heel prettig is om iemand bij je te hebben in de groep waar je mee bent die het ook doet vooral als je nog nooit hebt getript op een feestje. Je zit dan beiden in dezelfde modus en bent minder irritant voor de rest van de groep. haha.

Mindless zei:
Bestaat er zoiets dan? :wink:

Imo zijn paddo's en truffels daar helemaal niet geschikt voor. Maar goed, als je het toch gaat proberen zou ik niet meer dan een derde portie nemen of zo. Een normale portie truffels (zo'n geseald zakje) is meestal 15 gram, dus dan zou je op zo'n 5 gram uitkomen. Meer moet het voor mij in ieder geval niet worden, want ik word er erg traag van. Niet prettig op een festival lijkt me.

Kun je dan niet beter een psychedelic nemen die ook stimulerend werkt? Iets als 2C-B of LSD. Of gewoon xtc.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou voor een festival persoonlijk ook eerder voor 2C-B of LSD gaan, of een ander tripmiddel dat wat meer stimulerend werkt, ik wordt van truffels altijd extreem suf.

Bovenaan