Festivals!!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
platypus zei:
http://www.sziget-festival.nl/

radiohead komt :hearteyes: dan heb je mij zowiezo al tevreden... verder heb ik er alleen maar hele toffe verhalen over gehoord, het is spotgoedkoop (ik vlieg er voor 40 euries heen, kaartje +/- 100/120 en drank en eten heel goedkoop) en er komt een hele week lang muziek e.d. van over de hele wereld.

ga mee :mrgreen:

Waah het is inderdaad niet duur, voor een week vertier :grin:
Ik ben ook Radioheadliefhebber! Ze gaan ook optreden op Pukkelpop!! Ben je naar het concert in A'dam geweest laatst?

platypus

Belezen gebruiker
jaaaaaa :mrgreen:

omg dat was vet (ik had 3/4 microdot (lsd)) gebruikt en het was echt 1 van de tofste ervaringen uit mn leven

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hahah waanzin :grin:
Ik was er ook, het was inderdaad geweldig. Drie jaar geleden zag ik ze op Werchter voor het eerst, hmm fijn.

platypus

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
^ platypus zit de hele dag in de tuin met een verrekijker naar sprinkhanen te zoeken dus opzich niet zo gek

ben je paranoïde aan het worden mien jung? :wink:

mocht je naar sizget/dour/lowlands gaan, misschien leuk om te meeten ergens sweetshadoww (niet jij spacekonijn, jij moet optiefen, kutmoderator dat je dr rondloopt :hearteyes: )

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
reeds gedaan:

dour, nature one, rock werchter, pukkelpop, fuse on the beach, alive, pole pole, gentse feesten, ten days off, city parade, love parade, sonne mond und sterne. marktrock..

rock werchter is akelig slecht want ik lag er vroeger 3 dagen van wakker, stomme mensen in men dorp :)

Solidius

Badass junkie
8 Juli - Resonance in discotheek "Waterfront" Rotterdam.
Wordt een leuk techno feestje

MetaalKonijn

Badass junkie
Net terug van Waldrock. Was meesterlijk, al was het wel verdomd heet weer.

*stinkt een uur in de wind en gaat douchen :wave:

Bovenaan