Festivals!!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Dance Valley is in Haarlem, bij Spaarnwoude. Ik hoor soms wel wat herrie als het bezig is maar ik ben er nog nooit geweest :)

In Haarlem heb je ook leuk Bevrijdingspop trouwens, altijd een goeie sfeer.

Lana

Wijs gebruiker
Ik ga vanmiddag de kaartjes halen voor Pinkpop!! We gaan de 2 laatste dagen!! :beer: :beer: Heb er nou al zin in woehaaa. :mrgreen:
Lekker een beetje spacen daar. Wordt gezellig. :)

Verder vind ik Awakenings Festival een leuk feest. Ben er 2 jaar geleden geweest.
Festivals zijn zoiezo altijd wel gezellig vind ik.
Overdag spacen kan ook heel leuk zijn.

Ben wel van plan om naar nog meer Festivals te gaan. Maar goed tijd zat. Dus dat komt allemaal nog wel.

Ik ga niet 3 dagen achter elkaar ergens naar toe in ieder geval, want dan ga ik liever nog wat leuks met m'n zoon ondernemen dan mezelf 3 dagen knetterleip te voeren.
Dus 2 daagjes vind ik genoeg, 1 nachtje weg.
Als ik geen kind zou hebben, zou ik wel de volle mep gaan. :grin:

Obyt

Experimenterende gebruiker
Ik zou eigenlijk graag naar de eerste dag (donderdag) van Rock Werchter willen gaan, aangezien Damian Marley dan optreedt, maar 52 € is me toch wat te duur voor eigenlijk enkel Jr. Gong

Misschien ga ik nog naar Pukkelpop afhankelijk van de groepen die komen en de prijs natuurlijk.

Maar het staat zo goed als vast dat ik naar Reggea Geel ga, lekker chillen en relaxen en nog wat naar relaxte muziek luisteren en kijken eveneens wordt echt vet en dat voor maar 20 € voor 2 dagen.

caatje

Badass junkie
Saivy zei:
Dzy zei:
Sweet_Shadow zei:
The Prodigy :hearteyes: op Dance Valley... Iemand weleens naar Dance Valley geweest?

Oeh :| Daar heb ik ook wel zin in!

Waar is da? :mrgreen:
spaarwoude, amsterdam[/img]

MetaalKonijn

Badass junkie
Zekers, ik hoorde dat ze geheel Darkside of the Moon gaan spelen, lijkt me prachtig.

Festivals die ik zelf ga aandoen:

Wâldrock, Wacken Open Air & Extreme Agression. Hopelijk nog wat duitse metalfestivals, maar ligt aan de financieen.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Lees net dat 65daysofstatic op Dour speelt. En Massive Attack en DJ Shadow op Lowlands. Mogwai op Rock Werchter. Gaaf :)

minn

Badass junkie
spacekonijn zei:
minn zei:
vrjidag was er drum 'n bass in willemeen.. wist t pas die avond, dus kon niet meer heen :(

jungle was het , ik was er wel was vet :mrgreen:

:openmouth:
jaloers hier...
ken je Don? :wink: nee zeker :P en alexio.. die waren er allemaal wel.. pfft.. gemeen..
volgende keer ga k er lekker wél heen :mrgreen:

Dags

Bewuste gebruiker
hebben er mensen ervaring met drugs op festivals? Zelf heb ik xtc gedaan op festivals en dat is echt te gek. Ik ga naar werchter binnenkort en daar xtc en mdma capsules nemen.heeft iemand uberhaupt nog wta leuks te vertellen over mdmacapsules?heb er nog geen ervaring mee

Jeller

Badass junkie
Bij mij wordt het dus eerst:

Rhakti Deï (1-2 juli, België), klein goa-festivalletje, vorig jaar naar toe geweest heel leuk, maar nu zou het maar één dag ofzo zijn

dan

Dour (13-16 juli, België) nog niet naar toe geweest maar lijkt mij wel leuk en eens wat anders na 2 jaar pukkelpop

dan

Boom Festival !!!(3-9 augistus, Portugal), grooot goa-festival in Portugal, dit ga ik 100% zeker doen en kijk ik ook het meest naar uit :sunglasses:

en dan ook nog Pukkelpop 1 dagje, das beetje te vergelijken met lowlands maar dan in België

Full Moon zou ik eigenlijk ook nog willen doen hehe maar dat wordt moeilijk.. en Portugal is warmer dan Duitsland he

Mr.jiho

Wijs gebruiker
zal ook eens een lijstje maken:
rhaktidei (uitleg zie hierboven)
fullmoon 7-12juni duitsland (goa festival)
gentse feesten, niet echt een festival maar is gewoon 10 dagen iets te doen, woon ook in gent dus das altijd plezant
en daarna nix meer van festivals
ik ging eerst ook naar boom gaan maar is me een beetje teveel geld
heel mss ga ik naar ozora (hongarije) 16-20 augustus maar da zie ik dan wel :)

Ellesdee

Badass junkie
rhakti dei ben ik vorig jaar ook geweest... wat was dat slecht geregeld zeg... ze hadden water beloofd... kwamen ze pas de laatste dag mee aankakken...

mjah toilette waren snel vies... bla bla enzenz

Psykaholik

Wijs gebruiker
dan gaan we ook eens een lijstje maken
rhaktie day (zie weer maar eens uitleg hierboven :wink: )
21-24 july sonyca festival in italië
heron open air festival (als festival mag doorgaan toch ze hebben problemen)
26 - 27/08/2006 Psylence 2 Stages, 24h open air
17/18/19 aug pukkelpop (nog nie heel zeker maar wss wel tis toch altijd gratis :P :P :P normaal kennen er volk dat daar werkt meestal en woon er op 5 min vanaf, makkelijk voor te sjoemelen met de inkombandjes)
en denk da het da ongeveer is

toepiekloot

Belezen gebruiker
awakenings festival 1 juli in amsterdam, nie echt een festival ma gow :)
13-16 juli dour
week erna normaal cactus festival

en da zal ongeveer al zijn denk ik

platypus

Belezen gebruiker
http://www.sziget-festival.nl/

radiohead komt :hearteyes: dan heb je mij zowiezo al tevreden... verder heb ik er alleen maar hele toffe verhalen over gehoord, het is spotgoedkoop (ik vlieg er voor 40 euries heen, kaartje +/- 100/120 en drank en eten heel goedkoop) en er komt een hele week lang muziek e.d. van over de hele wereld.

ga mee :mrgreen:

Bovenaan