Fietsen op de X

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Er zijn vast genoeg mensen die dit hebben ervaren, als je gaat fietsen onder het spacen kan ik zo heel nederland door fietsen.. weer zo'n leuk effect van XTC

:hearteyes:

Pepnoize

Belezen gebruiker
maar als het dan ook nog koud is, vind ik het enorm klote. ik krijg het dan alleen nog kouder en minder zin om te fietsen:grin:

smaak!

Wacky

Badass junkie
Valentijntje zei:
Er zijn vast genoeg mensen die dit hebben ervaren, als je gaat fietsen onder het spacen kan ik zo heel nederland door fietsen.. weer zo'n leuk effect van XTC

Ja, en toen ik thuis kwam en van mijn fiets stapte kon ik bijna niet meer lopen :grin:

nutsss

Wijs gebruiker
Het is zo zonde van de X als je dan gaat fietsen. Je moet juist iets sociaals gaan doen! Een tandem of zo...

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Aanstaande vrijdag fiets ik naar hengelo om wat xtc op te halen, neem ik er gelijk eentje en hopelijk kickt die er op tijd in om de terugweg wat draaglijker te maken :)

Wacky

Badass junkie
nutsss zei:
Het is zo zonde van de X als je dan gaat fietsen. Je moet juist iets sociaals gaan doen! Een tandem of zo...

je hoeft het niet direct te doen he, ga gewoon zondags een stukje fietsen als je zaterdagnacht op xtc hebt gefeest :)

982

Bewuste gebruiker
Ik vind fietsen soms ook geweldig, net als lopen.

Soms, als ik na een nachtje X naar huis fiets, dan vind ik het eerst niet relax, maar ongeveer 500 meter voor mn huis vind ik het best chill.. En dan ga ik soms nog een rondje extra maken :hearteyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Valentijntje zei:

Ja, of je hoort een stemmetje in je hoofd die zegt dat je de autoweg op moet rijden en je rijdt vervolgens tegen een boom aan of niet Valentijn? :P

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Adrenochroom zei:
Valentijntje zei:

Ja, of je hoort een stemmetje in je hoofd die zegt dat je de autoweg op moet rijden en je rijdt vervolgens tegen een boom aan of niet Valentijn? :P

Vertel?

Valentijntje

Bewuste gebruiker
nutsss zei:

haha, ts niet dat ik trippend ga fietsen, puur voor het fietsen..

alleen als ik naar huis moet fietsen, waar ik normaal 3 kwartier over doe, fiets ik aan het eind van de avond binnen 15/20 minuutjes naar huis.. (als ik niet weer eens denk dat ik goed fiets, terwijl ik de andere kant op fiets.. :P

voel geen moeheid, pas als ik afstap idd..

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
Valentijntje zei:

hoe ken je mij...? :beer:

klopt 100 procent wat je zegt..

was echt geflipt, fietste recht naar huis, opeens moest ik gweoon naar rechts fietsen op de weg..

en bam daar was een boomstronk, frontaal tegenop gereden :rolleyes:

Play_bunny

Wijs gebruiker
ik fiets meestal naar huis vanaf de bushalte. Hoe ik het doe weet ik niet, maar ik ben tot nu toe elke keer thuis gekomen (heelhuids). Ik blijf het een ervaring vinden, maar graag doe ik het niet, maar echt erg is het op zo een moment ook niet echt.

Plainrisingwizard

Experimenterende gebruiker
Fietsen op de xtc is op een zomermiddag helemaal te gek, zeker als je een klein beetje de natuur in gaat. Zonnebril op, de vogeltjes die fluiten en op een gegeven moment wordt alles heel stil en is het net of je alleen de zomerwind nog zachtjes hoort fluisteren.....
:)

TomThaMan

Newbie
Fietsen op de MDMA, tel me about it...

Ik heb samen met mijn maten een keer zeker 60 km gefietst. Het gaat gewoon vanzelf :smoke:

Je merkt trouwens wel dat je na een nacht partyen en 60 km fietsen i.c.m niet tot nauwelijks eten een aardige aanslag op je energievoorraad is...

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Rennen met XTC is ook zo leuk om te doen. Dat voelt zo licht aan dan :) En ja kan maar doorgaan, maar als je stopt ben je ineens buiten adem.

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Is echt apart, net alsof de grond van rubber is dan. Je voelt als je nuchter bent echt grote schokken als je voeten weer op degrond komen, maar met X voelt dat heel zacht aan :)

masterblaster

Experimenterende gebruiker
fietsen in de hou met X zuigt want het wordt nog kouder.
verder weet ik er zelf niet meer zo veel van af :flushed: maar schijnbaar vind ik het dan leuk om over stoepranden te rijden :P

Bovenaan