films onder lsd

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Andrew zei:
Star Wars lijkt me wel cool om te kijken tijdens LSD, al die gekleurde lasertjes enzo, de lightsaber gevechten lijken me dan echt heeeeeel gaaf.

Ik heb star wars marathon gedaan terwijl ik Bromo Dragonfly op had. :grin:

heroin91x

Newbie
Ik kijk graag Horror-films.

Dus keek ik eens naar Evil Dead 2 & 3 (1 is wat minder)
Beviel me echt !
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3aLLP9YpApc&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3aLLP9YpApc&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

of Freddy vs Jason

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/CPd5XLtzEVA&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/CPd5XLtzEVA&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Best niet kijken naar deze films als je niet zo LSD-ervaren bent.
Kan je wel eens gaan panikeren denk ik.

cropp

Badass junkie
Pak Suiker zei:
Andrew zei:
Star Wars lijkt me wel cool om te kijken tijdens LSD, al die gekleurde lasertjes enzo, de lightsaber gevechten lijken me dan echt heeeeeel gaaf.

JAAAAA!!! :grin:

Of wat dacht je van de Blues Brothers? ik ben benieuwd hoe die film onder LSD zal zijn, ik vind de muziek wel super... maar misschien iets te druk en rechttoerechtaan voor LSD? :rolleyes:
nee man

dat is een geniale, die muziek is supervet, de actie te nep voor woorden en de broertjes enorm stijlvol en smooth.

Goanaut

Bewuste gebruiker

Oom Klaas

Badass junkie
TrippyShit zei:
heroin91x zei:
TrippyShit zei:
Heeft iemand Yellow Submarine wel is gezien met lsd? Daar ben ik wel benieuwd naar :P
Aanrader !
Nuchter = oersaaie film
Trippend = Hemel voor je ogen
Hij is ook niet voor nuchtere mensen bedoeld volgensmij :P

Dat doet wel af aan de film als je 'm alleen trippend/stoned zou kunnen kijken.
Hij's geweldig en er zit een geweldig ingeweven goed/slecht boodschap in.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb nog maar pas m'n eerste trip achter de rug, had wat films klaargelegd.
Maar na een aantal de eerste 10 minuten van gezien te hebben kwam ik erachter dat films kijken op lsd niets voor mij is, ik kon zo door de acteurs heen kijken. Het waren toch wel goede films die nuchter zeker mooi en vet zijn.

Tekenfilms daarintegen waren zeeer mooi :)

Chris Pontius

Badass junkie
laatst voor de 2e x alice in wonderland gedownload om hem te kijken tijdens een trip maar voor de 2e x niet gelukt om hem daadwerkelijk op te zetten. :(

vaarklaas

Belezen gebruiker
The Fountain

regiseur: Darren Aronofsky

Nuchter of trippend, elke keer kan je er met andere ogen naar kijken. Diepe onderwerpen over leven, dood en liefde.. ontzettende mooie beelden (wat overigens niet digitaal is, maar kleine microscopische chemische reachties, want de regiseur wilde de film zo tijdloos mogelijk maken) en ongelooflijk mooie muziek, werkelijk ontzagwekkend... :hearteyes:

ilyas

Bewuste gebruiker
Fight club

Ik heb hem dit weekend gezien tijdens een trip, Maar hij is beter als je je ogen sluit en luistert naar wat ze zeggen. Die film zet je echt aan het denken.
reservoir dogs heb ik eens tijdens de comedown gezien, ik begreep er geen snars van maar hij was wel goed voor dat moment.

hallotje

Bewuste gebruiker

Charlie and the Chocolate Factory - Heb ik laatst ontdekt als een mooie acid film... Goed te volgen heel veel mooie kleuren en te leuke oempa loempa's!

Earth / Home / Fear and Loathing me favorieten op lsd.

Djo

Badass junkie
Dat lijkt me ook een heel vette film onder acid.
Ik wil ook nog eens de Yellow Submarine onder invloed van acid kijken, heb wel eens kleine fragmentjes via YouTube gekeken onder invloed. Alice in Wonderland is ook nog niet gelukt, die was toen uitgeleend en uitverkocht. The Yellow Submarine ook, alle tripfilms verhuurd. Ik vergeet altijd die dvd-speler die al geinstaleerd is of ik zit net zo lekker, dat ik niet op wil staan. Of dan pak je je laptop, maar zit de accu er niet in, maar tegen de tijd dat je je realiseert dat je film wilde gaan kijken is je laptop leeg of zo zal spoedig leeg zijn.
Ook Sphongle filmpjes zijn bizar!

Er is een topic als deze eerder geweest, daar stonden ook nogal een aantal goede titels tussen.

sjondebeuker

Experimenterende gebruiker
Kijken jullie films onder acid?? Ik kan me hoofd echt niet bij zo iets onbelangrijks als een tv houden tijdens een trip. laat staan anderhalf uur er naar staren, dan raak ik om de minuut weer afgeleid :confused:

Ooit the yellow submarine gezien al trippend en ik had het gevoel dat die film er speciaal voor gemaakt was. Andere aanrader: microcosmos

Bovenaan