First time 2-FMA

Hardcore_frk

Badass junkie
Het ligt al even in de kast, maar vanavond de eerste keer 2-FMA!

Doel was 15 mg. Met mijn weegschaal 120 mg afgewogen en 3 keer opgedeeld. Daarvan een minilijntje gemaakt en schijterig als ik ben toch de helft achterwege gelaten. In theorie dus 7,5 mg. Schnauf! En weg. Doet geen pijn, beetje brand, maar wel lekker!

Ik vind het wel lastig hoor met die kleine doseringen, ben toch meer van de goeie punten en lijnen. Maargoed, we gaan het zien.

We zijn een kwartier verder en voel lichte stimulatie. Ik hou jullie later vanavond op de hoogte!

Nu eerst uit eten!

OlderPsyEr

Belezen gebruiker
Ik heb veel ervaring met 2FA, geloof dat het vergelijkbaar is met 2FMA.

Gebruik het meestal functioneel, wat meer concentratie, focus, zin. Bij wat grotere hoeveelheden ook een lichte euforie.

Ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Wow, 60 mg. Dat is best een stevige dosering of niet?

Zo voelde het niet. Over het algemeen heb je ook meer nodig als je slikt, en minder als je snuift?

benzzzy

Badass junkie
Zo voelde het niet. Over het algemeen heb je ook meer nodig als je slikt, en minder als je snuift?

Over het algemeen zijn deze wikis vrij conversatief met de doseringen.
Een lichte dosis is vaak toch echt wel subtiel.

Persoonlijk zou ik voor het lagere eind van een common dosage gaan voor de eerste keer gezien dit vaker toch wel een wat duidelijker effect geeft maar niet onhandelbaar is.

De dosering van psychedelica is vrijwel altijd zeer correct imo.

Hardcore_frk

Badass junkie
Zo, weer thuis! Inmiddels een sterwaardige maaltijd, inclusief flessen wijn en een goede whisky na het dessert, verder.