First time 2-FMA

Hardcore_frk

Badass junkie
Het ligt al even in de kast, maar vanavond de eerste keer 2-FMA!

Doel was 15 mg. Met mijn weegschaal 120 mg afgewogen en 3 keer opgedeeld. Daarvan een minilijntje gemaakt en schijterig als ik ben toch de helft achterwege gelaten. In theorie dus 7,5 mg. Schnauf! En weg. Doet geen pijn, beetje brand, maar wel lekker!

Ik vind het wel lastig hoor met die kleine doseringen, ben toch meer van de goeie punten en lijnen. Maargoed, we gaan het zien.

We zijn een kwartier verder en voel lichte stimulatie. Ik hou jullie later vanavond op de hoogte!

Nu eerst uit eten!

OlderPsyEr

Belezen gebruiker
Ik heb veel ervaring met 2FA, geloof dat het vergelijkbaar is met 2FMA.

Gebruik het meestal functioneel, wat meer concentratie, focus, zin. Bij wat grotere hoeveelheden ook een lichte euforie.

Ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Wow, 60 mg. Dat is best een stevige dosering of niet?

Zo voelde het niet. Over het algemeen heb je ook meer nodig als je slikt, en minder als je snuift?

benzzzy

Badass junkie
Zo voelde het niet. Over het algemeen heb je ook meer nodig als je slikt, en minder als je snuift?

Over het algemeen zijn deze wikis vrij conversatief met de doseringen.
Een lichte dosis is vaak toch echt wel subtiel.

Persoonlijk zou ik voor het lagere eind van een common dosage gaan voor de eerste keer gezien dit vaker toch wel een wat duidelijker effect geeft maar niet onhandelbaar is.

De dosering van psychedelica is vrijwel altijd zeer correct imo.

Hardcore_frk

Badass junkie
Zo, weer thuis! Inmiddels een sterwaardige maaltijd, inclusief flessen wijn en een goede whisky na het dessert, verder.

Ik begin vertrouwen te krijgen in dit goedje. Zojuist op het oog een mini lijntje erin gejast. Ik ken de gevaren van eyeballen, maar voel die gevaren op dit moment niet. Geen vervelende hartslag of opgefokt gevoel. Het voelt allemaal wel prima. Vooral veel lol met mijn meisje en zin om nog lekker een wijntje te doen, een jointje te draaien en de PlayStation aan te zetten.

Ik heb veel ervaring met dex, dit is wel wat minder euforisch. De activiteit is er daarentegen weldegelijk. Maar je wordt er ook wel lekker gek van. Merk vooral dat ik zin heb om al mijn leipe gedachten eruit de spuwen. En dat wordt op dit moment ook allemaal lekker met volle armen omarmt door mijn inmiddels ook goed aangeschoten vriendinnetje!

Ik chill hem lekker door. Voor mij hierna nog maximaal één minilijntje, daarna is het klaar voor vanavond. Ben benieuwd naar de nastimulatie, heb gehoord dat die wel lang door kan gaan. Maar no slaap = ok.

Hou jullie op de hoogte!

Hardcore_frk

Badass junkie
Lol het is pas 12 minuten sinds mijn laatste post. Dacht echt al een uur ofzo.

Deze shit combineert echt goed met wiet!

Hardcore_frk

Badass junkie
Een gezellige avond zo te lezen! Hebben jullie nog lekker geslapen?
Hoeveel heb je ongeveer gehad?
Heerlijk! Net wakker. Wel 1,0 mg alprazolam genomen voor het slapen gaan, maar gewoon 7 uur gepakt haha.

Maar ik slaap overigens altijd wel redelijk na uppers.

Wel een beetje stijve spieren in mijn nek en kaak, maar denk dat dat na een warme douche wel wegtrekt.

Het was een erg geslaagd avondje in ieder geval! 2-FMA houdt je heerlijk scherp bij een drankje teveel. Als je dan nog wiet erbij doet, wordt je wel even een andere dimensie van vaagheid ingegooid. In de positieve zin!

Daarbij geeft het echt een bepaalde mate van ongeremdheid, onder andere gezien mijn bestelling van een extra 5 gram 2-FMA van gisterenavond..

Hardcore_frk

Badass junkie
Dat is echt onmogelijk te zeggen zonder weegschaal. Met zulke stofjes houd ik mijn hart vast als ik lees dat mensen een hoeveelheid door 3 delen en daar weer losse deeltjes van maken.
Klopt, is onmogelijk te zeggen.

Maar ik kan wel wat hebben hoor. En zolang je aan de veilige kant (lees minilijntjes) blijft en goed naar je lichaam luistert, kun je dit wel met enige verantwoordelijkheid op deze manier doen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
kun je dit wel met enige verantwoordelijkheid
Hier ben ik het niet mee eens. Stofjes waar bij de dosering zo nauw komt kun je niet verantwoordelijk gebruiken zonder weegschaal. Ik vind het daarom belangrijk om te vermelden, zodat als iemand informatie over 2-fma opzoekt en dit leest ze geen voorbeeld nemen aan jouw manier.

Mooi natuurlijk dat je wel wat kan hebben, maar ik lees dat dit je eerste keer was. Dus je had eigenlijk geen idee wat het met je zou doen en hoe je op een dosis zou reageren. Eigenlijk weet je nu nog steeds niet hoe veel je nodig hebt.

Hardcore_frk

Badass junkie
Hier ben ik het niet mee eens. Stofjes waar bij de dosering zo nauw komt kun je niet verantwoordelijk gebruiken zonder weegschaal. Ik vind het daarom belangrijk om te vermelden, zodat als iemand informatie over 2-fma opzoekt en dit leest ze geen voorbeeld nemen aan jouw manier.

Mooi natuurlijk dat je wel wat kan hebben, maar ik lees dat dit je eerste keer was. Dus je had eigenlijk geen idee wat het met je zou doen en hoe je op een dosis zou reageren. Eigenlijk weet je nu nog steeds niet hoe veel je nodig hebt.
Feitelijk heb je natuurlijk gelijk. Maar ieder zijn manieren.

Ik hou gewoon niet zo van wegen en toch weet ik nu ongeveer wat een goede dosis is voor mij.

Maar voor beginnende gebruikers, zonder tolerantie en ervaring met andere uppers, is het inderdaad altijd goed om hun dosissen exact af te wegen!

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik hou gewoon niet zo van wegen en toch weet ik nu ongeveer wat een goede dosis is voor mij.
Sorry dat ik in herhaling val maar dat weet je niet. Ook niet ongeveer. Eye balling is gewoon geen manier om het aantal mg te bepalen.

Dat je bij zoiets als speed of coke een eyeball dosis doet snap ik wel want daar maakt (bij recreatief gebruik) 20-30 mg meer niet zo veel uit.

Hardcore_frk

Badass junkie
Sorry dat ik in herhaling val maar dat weet je niet. Ook niet ongeveer. Eye balling is gewoon geen manier om het aantal mg te bepalen.

Dat je bij zoiets als speed of coke een eyeball dosis doet snap ik wel want daar maakt (bij recreatief gebruik) 20-30 mg meer niet zo veel uit.
Ik ben niet op zoek naar het aantal mg, maar naar de juiste dosis die ik zelf kan inschatten en wat voor mij goed voelt.

Maar ik heb je overigens al gelijk gegeven hoor!

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik ben niet op zoek naar het aantal mg, maar naar de juiste dosis die ik zelf kan inschatten en wat voor mij goed voelt.

Maar ik heb je overigens al gelijk gegeven hoor!
Het gaat me niet om gelijk halen. Maar om de gebrekkige manier van dosering bepalen. Met eyeballing is de kans op afwijking zo groot dat je op deze manier niet weet hoe veel je binnenkrijgt. Ik bedoel je uit te leggen dat je dus je ideale dosis nu niet weet. Volgende keer kan dat hoopje of lijntje veel meer of minder zijn.

Een weegschaal kost 2 tientjes online en dan weet je het relatief zeker. Is een stuk veiliger.

Hardcore_frk

Badass junkie
Het gaat me niet om gelijk halen. Maar om de gebrekkige manier van dosering bepalen. Met eyeballing is de kans op afwijking zo groot dat je op deze manier niet weet hoe veel je binnenkrijgt. Ik bedoel je uit te leggen dat je dus je ideale dosis nu niet weet. Volgende keer kan dat hoopje of lijntje veel meer of minder zijn.

Een weegschaal kost 2 tientjes online en dan weet je het relatief zeker. Is een stuk veiliger.
Ik zal me eens gaan oriënteren op een mg weegschaal (die van mij is ongeveer per 5 à 10 mg accuraat). Ik dacht wel dat deze een stuk duurder zijn dan 2 tientjes?

Heb je misschien naam van eentje die jou goed bevalt?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik zal me eens gaan oriënteren op een mg weegschaal (die van mij is ongeveer per 5 à 10 mg accuraat). Ik dacht wel dat deze een stuk duurder zijn dan 2 tientjes?

Heb je misschien naam van eentje die jou goed bevalt?
Ik heb deze (of een vergelijkbare, is al even geleden dat ik 'm gekocht heb)

Levensgenieter🌈

Badass junkie

Zo potent is deze stof niet dat een paar mg meer of minder veel uitmaakt.
Hij had vandaag de overgebleven poeder kunnen wegen, als die een weegschaal had 🙃

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik weeg trouwens alles af en stop het in een capsule, behalve pep, dat snuif ik. Weeg dan wel eens aan het begin van de avond het hoopje waar we van gaan nemen.

Laatst bewerkt:

Boldvandebuurt

Experimenterende gebruiker

Wat loop je nou weer te mauwen joh. Hij heeft toch de dosis al ongeveer bepaald en dat is toch goed gegaan? Dat kan je echt wel onthouden voor een volgende keer. Hij zegt dat die het zo gewoon liever doet en als je hem een keer waarschuwt oke, maar je blijft maar ertegenin gaan.
Persoonlijk weeg ik dingen ook nooit af hoor. Ik neem gewoon een lage dosering, kijk effe wat ik ervan voel, en op basis daarvan neem ik wat meer waarvan ik wel denk dat het de juiste dosering is. En joh, dan gaar het een keer fout bij ‘m. Je hebt ‘m gewaarschuwd en meer kan je niet doen. Je zal er echt niet dood van gaan.
Groetjes,

Boldvandebuurt

Experimenterende gebruiker
Zeer gevaarlijke uitspraak dit.
Welnee joh, dood ga je niet zomaar. Of je moet het wel heel heel gek maken, dat je een hoop voor je neer legt wat angstaanjagend is. Ik heb ook wel eens zieke hartkloppingen en en een tijd een raar gevoel rondom m’n hart gehad. Heel eng, maar zo heb ik er wel van geleerd.

Druggers

Belezen gebruiker
Wat loop je nou weer te mauwen joh. Hij heeft toch de dosis al ongeveer bepaald en dat is toch goed gegaan? Dat kan je echt wel onthouden voor een volgende keer. Hij zegt dat die het zo gewoon liever doet en als je hem een keer waarschuwt oke, maar je blijft maar ertegenin gaan.
Persoonlijk weeg ik dingen ook nooit af hoor. Ik neem gewoon een lage dosering, kijk effe wat ik ervan voel, en op basis daarvan neem ik wat meer waarvan ik wel denk dat het de juiste dosering is. En joh, dan gaar het een keer fout bij ‘m. Je hebt ‘m gewaarschuwd en meer kan je niet doen. Je zal er echt niet dood van gaan.
Groetjes,
Reageren op een 3 jaar oude post :sweatsmile:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Groetjes,
Eyeballen is gewoon gevaarlijk.

Miauw.

Plex

Badass junkie
Groetjes,
Dit is wel heel kort door de bocht. Beetje oppassen met wat je hier zegt. Ieder lichaam is anders, elk mens is anders. In sommige situaties is het minder gevaarlijk dan in andere situaties. Welk middel gebruik je? Sommige middelen zijn snel dodelijk op hogere doseringen en sommige niet. Bovendien zijn sommige middelen erg potent waardoor het lastiger een hoeveelheid in te schatten is. Hoe gezond ben je? Iemand met hartproblemen zal bijvoorbeeld snellen een hartaanval krijgen met "wat hogere doseringen" dan anderen.

En denk je echt dat je in staat bent te eyeballen wanneer je flink zit te trippen? Wanneer je in een k-hole zit? Wanneer je dronken bent? En over het aanvoelen gesproken, ik neem aan dat je het dan snuift. Maar met orale inname is dit een stuk lastiger (en vaak ook niet een optie). En al ga je er niet dood aan vraag ik me alsnog af of je onnodig je lichaam wilt beschadigen en eindigen met een onnodig hevige kater.

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik moet eerlijk zeggen dat ook zeker bij 2-FMA de dosis nauwkeurig moet worden afgewogen om (ernstige) gezondheidsklachten te minimaliseren.

Het verschil tussen 15 mg of 25 mg vind ik zelf nogal significant. Veel hoger lijkt me voor mezelf overigens hoogst ongemakkelijk.

Bovenaan