Trip report 2-FMA

Hierbij mijn trip report van 2-FMA. Ik heb al enige ervaring met 4F-MPH maar dit kwam op mijn pad en wou dit proberen, omdat het anders zou werken dan 4F-MPH. Gezien er weinig over te vinden was op het internet, leek het mij goed om mijn eerste ervaringen te delen. Ik ging dit voor mijn studie gebruiken om de productiviteit te verhogen. Ik ben een man van 21, 1.82m en 73kg.

8:30 (T 00:00, 30-40MG oraal) Het poeder afgewogen op mijn weegschaal. Dit ging nog lastig, omdat mijn weegschaal tot op 0,01 gram nauwkeurig weegt, niet 0,001. Vandaar de dosering 30-40MG. Dit in een vloeitje gestopt en ingenomen.

9:00 (T +00:30)
Lichte tintelingen in mn hoofd denk ik? kan ook placebo zijn. Voel me wel wakker, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel in de vroege ochtend de eerste paar uur. Luister nu naar wat lofi muziek wat best bevalt. Lees ook wat tripreports over 2-fma.

9:07 (T +00:37) lichte druk op mijn armen en schouders, maar niet storend. Eigenlijk wel fijn. Die hoofd high voel ik ook nog steeds en sterker, dus dat moet zeker van het spul zijn. Ik stoor me niet echt aan anderen om mij heen, kan me gewoon overal op focussen. Stukje euforie komt omhoog, ergens wel zin om aan de slag te gaan. Soort motivatie boost.

9:21 (T +00:51) Tijd om te werken. Moet veel research papers zoeken en lezen. Head rush nog steeds aanwezig, zwakt soms af maar als ik dan even mn ogen dicht doe of ergens anders naar kijk komt t langzaam weer terug.

11:00 (T +2:30) Voor mijn gevoel vliegt de tijd nu wel redelijk voorbij, maar dat is niet gek. Ook de eerste negatieve symptomen komen op. Ik krijg klamme, koude handjes, begin een beetje te zweten, rillingen over mn lichaam (maar dat kan ook komen omdat het hier niet heel warm is) en heb een droge mond. Hoofd voelt ook lekker licht.

13:00 (T +4:30 10MG nasaal) Toch maar wat nasaal genomen, rond de 10mg. Niet kunnen afwegen dus t op t oog moeten doen. Niet slim, maar het is gebeurd. Maar gezien ik al een aantal bommetjes heb gemaakt en redelijk kon inschatten hoeveel 30-40mg was, heb ik dit gedeeld door 3 gedaan en daarna nog een beetje terug gestopt. Dit is wel echt vervelend om te snuiven, het brandt nog steeds in mijn neus en dat druppelen in je neus is ook echt ranzig. Krijg een beetje traanogen en moet aantal keer niezen. Mijn neus loopt nu ook door.

14:00 (T + 5:30) Ik snap wat mensen bedoelen met dat de euforie weg is, maar de stimulatie er nog wel is. Ik merk dat mijn hoofd in een constante focus zit. Daarbij zijn de negatieve effecten van vanochtend ook compleet verdwenen, alleen nog dorst.

15:00 (T +6:30) Ik wil graag wat typen en reporten maar er valt weinig te zeggen. Gewoon aan het werk en langzaam maar zeker valt het stofje weg. Aan het luisteren naar lofi beats en ben verzonken in de teksten die ik lees. Ik denk dat het interessante pas vanavond komt wanneer ik niet meer aan het werk ben, en later op de avond wanneer ik probeer te slapen.

17:00 (T +8:30) Tijd om naar huis te gaan! Nog steeds vol energie en moest mezelf wel van mijn werk trekken, zat er aardig ingezogen. Frisse neus deed mij wel goed, ik merkte dat er nog licht wat zat.

18:00 (T +9:30) Thuis, had niet echt zin om te chillen dus ben mn kamer gaan opruimen. De werking is vrijwel verdwenen, denk dat dit het laatste uurtje is.

19:15 (T +10:30) Volgens mij is alles wel er uit nu!

Conclusie:
Goeie stim voor functioneel gebruik. Het stukje euforie waar veel mensen het over hebben in andere reports dat zich aan t begin afspeelt helpt met de motivatie om te beginnen. Wanneer dat afzwakt heb je nog steeds de stimulatie die helpt met de focus. Het werkt lang en de afbouw is heel langzaam, waardoor je niet een snelle comedown ervaart zoals bij 4F-MPH. Ik lees veel over mensen die dit dagelijks gebruiken, maar ik blijf daar maar van af. Gewoon op dagen waar ik net die extra push nodig heb zal ik de bommetjes weer tevoorschijn halen.

Zou je misschien bereid zijn om een foto te plaatsen van jouw dosis naast een object (bv. een muntstuk)? Ik heb namelijk geen weegschaal en wil een ideetje krijgen van hoeveel ik al jaren zit te pakken tijdens de examens haha

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zou je misschien bereid zijn om een foto te plaatsen van jouw dosis naast een object (bv. een muntstuk)? Ik heb namelijk geen weegschaal en wil een ideetje krijgen van hoeveel ik al jaren zit te pakken tijdens de examens haha
Heeft geen nut.

Afhankelijk van bij welke vendor je het koopt verschilt de structuur dus ook de dichtheid van de stof. Eye-ballen heeft geen zin met stoffen.

Druggers

Belezen gebruiker
Ik heb met kingsday ook 2-fma op (had al bijna 11 weken geen drugs meer gebruikt dus tolerantie was weer flink omlaag). 1 pellet van 50MG. Ik deel mij grotendeels in je rapport alleen had ik niet die rillingen waar je het over had. ik begon met ongeveer met 30mg en na 2 uur de rest op. Ik wilde veel dansen en het sociale aspect was zeker aanwezig. Maar wat ik duidelijk wil schetsen is dat ik niet echt als functioneel iets zag, maar zeker recreationeel aanvoelde. Het was toch wel een aardige rush die ik voelde.

Bovenaan