First time MXE home alone

drugsgek

Experimenterende gebruiker
Hey heb MXE besteld, hoop het binnen 2 weken binnen te krijgen ivm vertraging.

Maar ik wil dus alvast zeker weten dat het goed kan gaan savonds:
Ik dacht aan:
Doordeweeksedag zodat me ouders vroeg slapen ( half 12 max )
En dan dus rustig beginnen met mxe snuiven.

Heb een gram besteld ( veel te veel maar kon niet minder )

En ik dacht aan dit als eerste keer:

Allegrgytest 1 korrel mxe op de tong.
Als er na 10min niks raars gebeurt, Rustig een filmpje op te zetten, rustig 60mg klaarleggen en alvast splitten als 20/20/20 als maximaal, en de rest onder het bed van me ouders verstoppen ( zodat ik er niet bij kan snachts onder invloed haha )
En zat er dus aan te denken om gewoon eerst een dosis van 10mg te nemen, uurtje wachten, dan nog 20mg, na nog een uur EVENTUEEL nog 10a20mg.

Is dit een goede beginnerssetup zonder sitter? ( me ouders slapen boven )

Bedankt alvast.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Lijkt me prima als eerste test. Verwacht geen extreme diepe trips met zo'n dosis, maar het is goed om het op die manier als eerste te verkennen.

Ik zou hem persoonlijk in tweeën splitten en 30/30 doen ipv 20/20/20, anders zijn de effecten wel heel licht denk ik.

Geniaal, onder het bed van je ouders verstoppen :tearsofjoy: :tearsofjoy:

drugsgek

Experimenterende gebruiker
SmartieAndMe zei:
Lijkt me prima als eerste test. Verwacht geen extreme diepe trips met zo'n dosis, maar het is goed om het op die manier als eerste te verkennen.

Ik zou hem persoonlijk in tweeën splitten en 30/30 doen ipv 20/20/20, anders zijn de effecten wel heel licht denk ik.

Geniaal, onder het bed van je ouders verstoppen :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Haha ja toch dan kan ik er iig niet bij als ze slapen:tongueout: ( hoor wel is dat veel mensen bij blijven pakken )

En ik zou dan wel 30/30 doen :) laat wel weten hoe het was tegen die tijd.

Bovenaan