Beezzz
Experimenterende gebruiker
Bah dat klinkt heftig idd!Ik had een tijdje terug zelfs een zieke paniekaanval toen ik hasj had gerookt tijdens speed... Voor mij nooit meer cannabis tijdens stims.
Ik ben ervaren met stims en blowen doe ik ook al zeker 15 jaar maar dit zag ik niet aankomen! Extreme angst dat ik het gevoel had dat ik er niet meer uit zou komen. Motorisch geen controle meer over me lichaam, ik kon alleen maar spartelen als een vis met mijn benen. Ijsberen door de kamer als een bezetene. Stil zitten was geen optie!! Daarnaast was ik extreem aan het hyperventileren en zweten. Ik had het zo heet en ik zweette zoveel dat ik me compleet uitkleedde en op de bank ging liggen. Heb erna zelfs de kussens in de wasmachine moeten doen omdat ze zeiknat waren van de zweet. Ik kon mezelf gelukkig kalmeren door rechtop te zitten en op mijn ademhaling te letten. Ik ging rustig en diep inademen en uitademen en hierdoor kalmeerde ik! Dit wil ik nooit meer van me leven meemaken.
Achteraf gezien was dit gewoon me lichaam die even kortsluiting had en aangaf dat het genoeg was geweest. In die periode sliep ik weinig, at ik weinig en gebruikte ik veel speed, GHB en cannabis.
Maar zoals je zelf al zegt niet heel lekker bezig geweest en dan ineens zegt je lichaam bam klaar.
Was je er snel uit? Snel weer rustig? Of heeft het ook nog wel tijdje geduurd?