First Time Speed - Help pl0x

Blazing Banana

Experimenterende gebruiker
Sorry voor dubbelpost.

Nja, nu zit ik er eigenlijk best op te chillen. Mijn hele lichaam tintelt alleen, echt raar, het is van die tinteling van een slapend lichaamsdeel.
Nu zit ik (verbaas je of niet) mijn kamer op te ruimen. Holy shit dat is echt chill met deze shit.

Carlitos

Badass junkie
Speed heeft een apart tintje ja.
Lijkt wel is op kouwrilling/kippevel wat ik van me meds krijg die ik ook bloedvaatvernauwend zijn en wat een opvallen speedrushje probeerde te imiteren.

Of een strak pillegevoel zonder vaagheid,zo omschrijving vind ik ook wel in de buurt komen.
Maar de headrush is erg aangenaam,zeker als je snuift maar de rush via cap bevalt ook wel vooral omdat als je gewoon verder gaat met je dingen en vergeet zowat dat je wat genomen hebt het in een keer op komt.

Blazing Banana

Oké, day after. Heb vannacht maar van 6-8 kunnen slapen, mijn pupillen hebben nog steeds de straal van de aarde en daaronder is ie nog steeds in coma. Kortom: ik voel me fucked up.

Heeft iemand tips hoe ik deze dag fatsoenlijk doorkom, of beter, normaal kan slapen?

clockcable

Bewuste gebruiker
Beetje bijnemen dat je 'normaal' de dag door komt en dan zo tegen 8 a 9 uur slapen. Neem ook een douche en eet wat (fruit)

Blazing Banana

Jongens, big problems.

Het is inmiddels 30 uur sinds mijn laatste snuif, maar ogen zijn nog steeds maat xxxl, het musje wil zelfs na wat intensief Tori Black niet uit coma raken en ik stink naar pep.

Heb ik iets verneukt?

Blazing Banana

Jamaar hoe lang dan? Ik moet nog scholen enzo, en geloof me, die zien pupilmaat xxxl en maken daar een probleem van..

en ik wil rukken :(

Flameon

Badass junkie
Ga in iedergeval rustig op bed liggen en probeer in iedergeval wat te rusten. Morgen gezond ontbijt en dan zul je je hopelijk de schooldag door komen.
En aan je regenpijp trekken doe je maar een andere keer :P

Fidge

Bewuste gebruiker
Een leuk topic om te volgen. Jammer voor je dat je niet kunt slapen en die ogen trekken wel weer bij.

Chaincells

Belezen gebruiker
Volgens mij heb je gewoon erg goed spul + je bent er gevoelig voor. Komt wel weer goed hoor, pupillen vallen niet extreem op, ken genoeg mensen die werken op speed.

Oom Klaas

Badass junkie
Blazing Banana zei:
Jongens, big problems.

Het is inmiddels 30 uur sinds mijn laatste snuif, maar ogen zijn nog steeds maat xxxl, het musje wil zelfs na wat intensief Tori Black niet uit coma raken en ik stink naar pep.

Heb ik iets verneukt?

Ja, je ritme :grin:

Drientje

DF-koning
Oom Klaas zei:
Blazing Banana zei:
Jongens, big problems.

Heb ik iets verneukt?

Ja, je ritme :grin:
Hahahaha, welkom in de wereld van speed...

"Ik wil rukken" :')

taeknic

Belezen gebruiker
sta ik net te twijfelen of ik eens een keertje pep moet proberen, zie ik de laatste post van de OP,
het school gebeuren doet me niet eens zo veel maar het niet kunnen fappen klinkt toch wel heel focktop.

in ieder geval succes jonge :wink:

Blazing Banana

Haha, ik leef nog hoor :P.

Ondertussen weer helemaal hip en hap. Eigenlijk wel zin in nog een keer, maar dealer heeft niets meer in huis =<

Bovenaan