• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

First time XTC ; heerlijk

4ddict

Newbie
First-time report nacht 14 op 15 mei 2011 – Slaves To The Rave

Ja dit was het dan. De allereerste keer dat ik XTC zou gaan gebruiken. Ik was een heel lange tijd niet nieuwsgierig en zelfs anti-drugs, maar toch door vrienden kwamen die kriebels wel naar boven en had ik er toch wel interesse in om het een keer uit te proberen.

Een vriend van mij, ik kort hem af als J. zei dat hij wel een paar leuke pilletjes kon regelen bij iemand genaamd D. Ik ben door J. een beetje voorgelicht hoe alles in z’n werk gaat en wat voor pilletjes het waren. Dit waren de groene eekhoorntjes. Een flinke stevige voor de eerste keer kwam ik later achter.

De dag voordat we het gingen doen was ik erg zenuwachtig en tegelijk heel erg nieuwsgierig.
Toen de avond begon te vallen werd het steeds erger, ik kreeg niet veel eten naar binnen, maar genoeg om op te teren.

Toen ik vlak voor de ingang stond te wachten bij het metrostation, kwamen degene met het leuke spulletje aan. Wat ik eigenlijk niet verwachtte is dat ik zelf 3 hele pillen naar binnen moest smokkelen. Nu gingen de zenuwen echt met een gier door m’n lijf heen waar je eng van werd.
Bij de ingang stonden er honden en veel politie, ik scheet hem dus nog harder, aangezien ik 3 p’tjes bij m’n balzak had zitten. Om het nog erger te maken heeft de hond nog er aan staan snuffelen ook, maar godgelukkig werd deze weggetrokken door de agent, wat een opluchting was dat zeg.

Eenmaal binnen zijn we eventjes de jassen weg gaan hangen etc. Even wat drinken gekocht, en even gewacht tot een goed moment.

En ja hoor daar ging m’n eerste en laatste halfje. Wat stond me te wachten, wat gaat er dadelijk gebeuren dan, begon ik mezelf af te vragen. Allemaal erg spannend voor de eerste keer.
Ik afwachten, en nog langer afwachten, en nog langer afwachten…

Na het innemen van de halve groene eekhoorn om ongeveer 00:30 heeft het tot ongeveer 1:35 geduurd voordat ik er echt wat van begon te voelen.
Ik ging ineens snel, alles begon licht te voelen. Licht in m’n hoofd, rare armpjes waar ik amper kracht voor hoefde te zetten om ze te bewegen. En de lichte pijn die ik in mijn knie had was verdwenen.

Ik ging zo snel de trap op, dat ik al 2 x heen en weer was gelopen voordat iemand alleen maar omhoog gelopen had.Wow. Wat is dit ontzettend tof dacht ik bij mezelf, en ik voelde me helemaal thuis in de situatie daar. Alsof we allemaal 1 grote gemeenschap waren en bij elkaar hoorden.

Ik was enorm vrolijk, liep razendsnel, werd niet moe. Ik genoot van werkelijk elke situatie. Ook was alles enorm helder, scherp en duidelijk. Wat wat waziger was, was een glazen beschermwand, die de zaal een beetje reflecteerde. Die leek in mijn ogen 3d.

Helaas was er ook iets minder wat een ander overkwam. R. (ook een vriend) gebruikt medicinatie voor astma, terwijl niemand dat wist behalve hijzelf, die zichzelf er niet van bewust was dat dat een hele foute combinatie was.
Hij zag regelmatig alles even zwart worden, en stond vaak op het punt om out te gaan. Gelukkig is er een andere vriend met hem naar huis toe gelopen en heeft de frisse buitenlucht hem goed gedaan, en heeft hij verder niks opgelopen.

Uiteindelijk rond een uurtje of half 4 begonnen mijn benen weer zwaar aan te voelen en begon het een beetje uitgewerkt te raken. Ik had niet veel puf meer, maar ben toch nog even door gegaan tot aan het einde.

Daarna moest ik naar huis toe fietsen, wat eigenlijk best wel lekker was. Frisse lucht, opkomend zonnetje in m’n bakkes, lekker hoor.
Toen ik in de lift naar de juiste etage stond keek ik even in de spiegel, mijn pupillen waren nog redelijk aan de grote kant. Uiteindelijk lekker geslapen, niet echt lang maar wel genoeg. :)

Conclusie:
Ik heb echt een topavond gehad ondanks de omstandigheden, vond het een hele leuke ervaring, en vond dit ook echt voor herhaling vatbaar. Leuk spul, ik moet het alleen niet veel gaan gebruiken.
Heerlijk dat euforische gevoel :hearteyes: , niks kan meer stuk en alles is helemaal naar je zin.

Misschien een beetje lang, maar wou toch even het hele avontuur delen :grin:

Bovenaan